Розвиток НУО

13 Чер 2012 волонтерство , ,

Чого хоче Ваш волонтер?

Хіба зараз не золота епоха волонтерства? Як ніколи велика кількість людей прагне зробити свій внесок у розвиток суспільства, окрім того волонтерська ... Детально

25 Лис 2011 В.Бойницький ,

Як стати ідеальним оратором?

У чому різниця між звичайною розмовою та публічним виступом? Як підтримувати увагу аудиторії? Чим відрізняється письмовий текст від усної промови? ... Детально

15 Лис 2011 email , ,

Електронна розсилка НУО. Як і коли доцільніше використовувати цей інструмент

Ми спостерігаємо, що онлайн-комунікації впевнено завойовують весь простір через шалений потік емейлів, блогів, профілів на Facebook та численних ... Детально

1 Лис 2011 фокус-група ,

Виявити приховані можливості і надихнутися. Організовуємо фокус-групу НУО

До Вашої уваги перевірені поради, що нададуть впевненість у своїх силах та навички для проведення ефективного дослідження на базі фокус-групи: ... Детально

27 Жов 2011 дослідження ,

Зроби це сам. Прості інструменти дослідження НУО-комунікацій

Дослідження - це найважливіший інструмент для "піарника-самоука" третього сектору. Чому? Тому що витрачати час на хибні зусилля є неприпустимою ... Детально

14 Жов 2011 план ,

Маркетинговий план для НУО на 1 сторінку

Якщо запитати у представників громадських організацій, особливо які працюють в маленьких містах, про наявність маркетингового планування - виявиться, ... Детально

5 Жов 2011 Brand , ,

Як оцінити брендингову готовність власної організації. Практичний інструментарій НУО

Існує багато простих повсякденних кроків, через які Ви можете зміцнювати репутацію вашої організації. Продовжуючи досліджувати вплив проривного ... Детально

7 Вер 2011 Branding , ,

Проривний брендинг: управління неприбутковими проектами через “поведінковий” бренд

Продовжуючи знайомити Вас з важливими для третього сектору темами стратегічних комунікацій та неприбуткового PR-у, Громадський Простір, з люб`язної ... Детально

19 Лип 2011 HR ,

HR для третього сектору та внутрішній PR організації (нематеріальна стимуляція). ВІДЕО

Думки та коментарі представників громадських організацій та бізнес-структур щодо ролі HR політики (політики з управління персоналом) в стратегії ... Детально

16 Чер 2011 build-brand ,

Чи потрібен громадській організації сильний бренд?

Бренди мають надзвичайно масштабний потенціал. Вони можуть бути втілені не лише в зубній пасті, каві або газованій воді. Неурядові організації можуть ... Детально

16 Тра 2011 press , ,

Як НУО не губитися перед медіа

Нецiкавих новин не буває - є новини, нецiкаво поданi. Ми в цьому глибоко переконані і, продовжуючи тему альтернативних форм інформування громадськими ... Детально

4 Лют 2011 Communication ,

Кому краще доручити управління комунікаціями у вашій НУО?

Чи має ваша організація потрібних людей для налагодження комунікацій? Чи навіть працівників, до обов’язків яких з-поміж іншого входить створення чи ... Детально

30 Січ 2011 медіа , ,

Соцмедіа для НУО: не все вирішують гроші

Компанія "Social Impact" провела цікаве опитування серед 200 керівників неприбуткових організацій, аби дослідити, як їхні структури використовують ... Детально

7 Гру 2010 social-media , ,

Перші кроки на шляху до соціальних медіа. Думки активних…

Робота  в соціальних мережах – це інвестиція в майбутнє. Такі сайти як Facebook і Twitter можуть стати омріяним простором для громадських ... Детально

29 Лис 2010 ЗМІ , ,

Медіа-карта. Для чого і як працює?

З досвіду роботи своєї НУО Ви, мабуть, збагнули, наскiльки важливо завжди мати "пiд рукою" список електронних адрес та номерiв факсiв редакцiй, ... Детально

1 Лис 2010 ЗМІ , ,

Чому “вреднi” журналiсти оминають увагою вашу Органiзацiю?

Засоби масової iнформацiї мають величезний вплив на свiдомiсть людей, а в пострадянському суспiльствi цей вплив просто приголомшує! Пересiчний ... Детально

5 Жов 2010 social-media ,

Починаймо працювати із соціальними медіа. Ні, не потім – просто зараз!

Соціальні медіа продовжують зростати у популярності та розмаху. 27,7% часу людини витрачається на Інтернет. Газети та телевізійні шоу постійно ... Детально

27 Сер 2010 розсилка , ,

Листи щастя: як розсилка впливає на громадську комунікацію

Згідно з нещодавніми дослідженнями, 80% громадських організацій мають власні вебсайти. Проте лише 20% з них створюють електронні розсилки для ... Детально

27 Сер 2010 вхід вихід ,

Іноді вихід там, де й вхід..

Два ключових компоненти комунікаційної стратегії НУО – традиційні відносини зі ЗМІ та соціальний медіа-маркетинг – потрапляють до категорії ... Детально

25 Сер 2010 communicating ,

Етичний кодекс неурядового спілкування

Незважаючи на всі розмови про важливість місії організації в управлінні НУО, дуже мало уваги приділяється способам, якими ця місія передається ... Детально