Як оцінити брендингову готовність власної організації. Практичний інструментарій НУО

Існує багато простих повсякденних кроків, через які Ви можете зміцнювати репутацію вашої організації. Продовжуючи досліджувати вплив проривного брендингу на вашу НУО, варто використати ще два ...

Brand

Громадський Простір

Існує багато простих повсякденних кроків, через які Ви можете зміцнювати репутацію вашої організації. Продовжуючи досліджувати вплив проривного брендингу на вашу НУО, варто використати ще два інструменти, які можуть стати в нагоді: брендинговий аудит НУО і оцінка брендингового проекту. Громадський Простір пропонує Вам ознайомитись з ними і спробувати на практиці. Як завжди, чекаємо на Ваші ремарки!

Інструмент #1: брендинговий аудит НУО

Одним із ефективних засобів є проведення брендингового аудиту НУО через використання спеціальної форми (подаємо нижче). Аудит може включати звичну структуру або просто мати вигляд моніторингу комунікацій всередині НУО сторонньою особою, аби побачити, хто добре справляється у впровадженні поведінкового бренду і кому, можливо, потрібні консультації щодо цього.

Або ви можете обрати більш формальну структуру такого виду аудиту, зробивши оцінку комунікацій. Брендинговий аудит може допомогти вам дійсно оцінити кожну сферу комунікацій і зрозуміти, наскільки добре кожна з них доповнює загальний поведінковий бренд. У формі для аудиту ви побачите дві колонки  – для порівняння з колегами (схожими НУО). Ідея в тому, аби знайти дві приблизно однакові організації (на рівні регіону чи країни) й досягти такого ж брендингового успіху, взявши НУО як взірець. Таке порівняння також надасть багато ідей, яким чином адаптувати під себе дії, що проводить “організація-взірець”.

Брендинговий аудит НУО (audit form)

Інструмент #2: Оцінка брендингового проекту

Досить схожий до 15-хвилинного брендингового плану, цей інструмент надасть вам можливість просунутися вперед.Брендинговий план спрямований саме на ціль, тож цей інструмент можна використовувати постійно в різних проектах. Оцінка брендингового проекту стане ще більш корисним засобом, коли ви стикатиметеся з великими проектами, які зазвичай вимагають більш детального планування та системи оцінки.

Порівняння на практиці свідчить: 15-хвилинний брендинговий план дає вам швидкий та ефективний спосіб визначити проблему, вашу аудиторію, меседж, інструменти комунікації та ваші подальші кроки.

Інструмент планування у вигляді оцінки брендингового проекту надає вам план, як детально дослідити ваші загальні потреби, завдання, вплив на ситуацію, ключові аудиторії, меседжі, комунікаційні стратегії, проектну вартість та методи фінального оцінювання. Як бачимо, один інструмент може виявитися більш ефективним для вашої НУО, ніж інший. Це просто залежить від потреб та масштабу окремого проекту.
Оцінка брендингового проекту (Branding Project Scope)

ВИ ГОТОВІ ДО ЗМІН?
Тепер, коли ви маєте інструменти для визначення та втілення поведінкового бренду, чи маєте ви тих осіб, які зможуть здійснити зміни? Аби ці зміни мали ефект, вашій НУО потрібна підтримка з боку людей, спроможних перетворювати цілі на реальність. Добре почати пошуки таких людей серед членів вашого правління. Наприклад, чи є серед них експерти з маркетингу? Якщо є така особа, значить вже є розуміння принципової важливості поведінкового брендингу, і вона  підтримуватиме ваші цілі в цьому напрямку. Якщо такої людини немає, то ви можете програти в дискусії з правлінням щодо потреб брендингу, який для них виглядатиме як звичайне оновлення логотипу чи фірмового бланку. Ваше правління має складатися (бажано!) з людей  різного професійного досвіду, а для нової стратегії покращення діяльності та позиціонування своєї організації – обов’язково включіть до правління осіб, які повністю розуміють важливість комунікацій для успіху вашої НУО.

ОЦІНКА БРЕНДИНГОВОЇ ГОТОВНОСТІ НУО
Аби оцінити ступінь готовності вашої організації до втілення комунікаційних зусиль, проведіть оцінку брендингової готовності НУО в межах необхідних вам цільових аудиторій. Зауважте, ми включили як оцінювальну анкету, так і відповіді до неї, аби ви малу змогу порівняти їх зі своїми.  Здатність оцінити комунікаційні програми вашої НУО та використовувати отримані результати для покращення зусиль ґрунтується на певних організаційних засадах. Цей документ містить питання щодо вашої організації. Спочатку дайте свої відповіді, а потім порівняйте їх з коментарями, що наведені нижче.  По завершенню ви матимете краще розуміння сильних і слабких сторін вашої НУО відносно комунікацій та брендингу. Тож ви зможете зосередити увагу на ключових сферах маркетингу, охопленні брендингу, фандрайзингу, залученні людей до реалізації проектів та інших питань, успішність яких, головним чином, залежить від комунікації.  Ця анкета надається як дороговказ у визначенні найважливіших сфер діяльності, на яких варто зосередитися, аби виробити більш ефективну програму брендингових комунікацій.

ОЦІНКА БРЕНДИНГОВОЇ ГОТОВНОСТІ НУО (Nonprofit Branding Readiness Assessment)

Для зручності та практичного застосування – усі ці форми можна завантажити у форматі word (в додатку нижче).

Попередні матеріали теми:

Громадський Простір  представляє серію матеріалів, що допоможуть значно переглянути і скоригувати підхід до організації діяльності Вашої НУО, а також зрозуміти переваги формування власного бренду. Підготовано за матеріалами Стіва Себальта, американського експерта з неприбуткового PR та маркетингу.

Форма 1
Мова: українська (розмір – 88Kb)
Форма 2
Мова: українська (розмір – 62Kb)
Форма 3
Мова: українська (розмір – 128Kb)


Тематика публікації:,

Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни

Виклики і можливості розвитку сфери культури та соціальної згуртованості у Тернопільській області

Об’єднання задля відновлення: як ОГС можуть працювати разом для спільного впливу на процеси?