Листи щастя: як розсилка впливає на громадську комунікацію

Згідно з нещодавніми дослідженнями, 80% громадських організацій мають власні вебсайти. Проте лише 20% з них створюють електронні розсилки для активної комунікації із донорами, волонтерами та членами ...

розсилка

Громадський Простір

Згідно з нещодавніми дослідженнями, 80% громадських організацій мають власні вебсайти. Проте лише 20% з них створюють електронні розсилки для активної комунікації із донорами, волонтерами та членами організації. Ми наведемо 10 аргументів, які розкриють важливість розробки електронної розсилки для НУО.

1. Для налагодження відносин;

Налагодження відносин можна вважати головною причиною для розробки програми електронної розсилки. Немає значення скільки цілей ви ставите, створюючи розсилку, найважливіше – розбудова відносин із кожним учасником окремої групи: донорами, однодумцями, членами, волонтерами, минулими та майбутніми прихильниками. Новини, які ви розсилатимете раз на місяць чи на тиждень, краще ознайомлять з вашою організацією. Включення читачів у роботу організації допоможе створити довіру, оскільки вони отримуватимуть інформацію щодо проблем, які для них не байдужі.

2. Для вироблення лояльності;

Електронна розсилка допоможе виробити лояльне ставлення щодо вашої організації. Це може бути вирішальним елементом успіху комунікаційної кампанії. Якщо ви працюєте над питанням, яке має “дві сторони”, наприклад – прогресивну та консервативну, і коли ваше питання обговорюється та “ваша сторона” критикується, то наявність лояльних прихильників, які охочі почути вашу думку, є справді значимою.

3. Для створення репутації вашої організації;

Люди, які часто публічно обговорюють певну тематику, швидко стають визнаними експертами у своїй галузі. Визнання імені забезпечує довіру.  Довіра приводить до статусу “експерта з визначеного питання”. Такий статус означає високий авторитет та ще більшу довіру. (можна і далі продовжувати цю тему). Тому, немає потреби наголошувати на важливості прагнення бути визнаним експертом у своїй справі.

4. Для просування вашого вебсайту;

При ефективному використанні, вебсайт може стати  головним інструментом для навчання та створення взаємозв’язків. Враховуючи мільйони сайтів, для забезпечення  відвідуваності вашого веб-ресурсу необхідно активно сприяти  його популяризації. Перш за все, вам слід показати читачам головний привід для відвідування через наявність динамічного та цікавого для читачів матеріалу. Вам необхідно втримати їх. Саме тому, електронна розсилка є ідеальним засобом  для збільшення відвідуваності вашого сайту. В розсилку можна включити веб-адресу вашого сайту, і читач єдиним кліком порапить саме на ту сторінку, на яку вам потрібно. Що може бути простіше?

5. Щоб триматись у підсвідомості;

Регулярні листи колишнім працівникам, донорам, членам, волонтерам та друзям допоможуть вашій організації бути першою у списку, при прагненні даних осіб надати будь-яку допомогу. Тому необхідно часто нагадувати про організацію вашим прихильникам та представникам. Завдяки міцним стосункам, які налагоджені через електронну розсилку, вони завжди будуть раді надати свою допомогу.

6. Бо це стратегічна справа;

Проактивна комунікація є стратегічною, а стратегічна комунікація є успішною. Повернімось до питання налагодження відносин. Наприклад, якщо ви знаєте, що урядом обговорюється зміна державної політики (і це вплине на сферу, в якій ви працюєте), то ви можете попросити своїх читачів долучитись до дискусії ще з самого початку.  Є більше сенсу в тому, щоб лобіювати щось перед остаточним вирішенням, ніж протестувати проти нього постфактум.

7. Для заощадження фінансів;

Електронна розсилка є значно  дешевшою у створенні та простішою в розповсюдженні, ніж друковані інформаційні бюлетені. Завдяки електронній розсилці, в умовах обмеженого бюджету ви завжди зможете зменшити кількість друкованих копій і все одно лишатись на зв’язку зі своєю аудиторією.

8. Для збору грошей (фандрейзингу);

Ви можете законно залучати ресурси з власного бюджету для покриття витрат, що пов’язані зі створенням електронної розсилки. Наголошуємо ще раз: ваша стратегія електронної розсилки направлена на створення взаємозв’язків. Окрім того, будь-яка сильна донорська програма базується на тій самій основі. Якщо ви створите актуальне онлайн-звернення, що є важливим для ваших читачів, то вони відгукнуться на нього.

9. Щоб все відбувалось швидко;

Електронна розсилка забезпечує вас миттєвим зв’язком із донорами, членами організації, прибічниками, друзями тощо. Коли потрібно задіяти когось для термінової дії, саме через розсилку ви найшвидше та найефективніше проінформуєте членів організації.

10. Для відкриття двостороннього діалогу;

Уявіть донора, який щорічно отримує від вас два види інформації. Обидва з них є інформаційними листами, в яких ви просите зробити пожертвування або збільшити розмір останнього внеску. До такого запиту можна додати матеріали розсилки, або сам запит можна включити до неї. Ви розповідаєте про вашу славну роботу, яку ви провели завдяки їхнім грошам впродовж останніх шести місяців. Єдиною можливістю донора в спілкуванні з вашою організацією є підпис на чеку чи переказ грошей. Але це ж не діалог.

Тепер уявіть, що кожного місяця дана особа отримує від вас розсилку, де йдеться про вашу роботу. У листі ви запитуєте про можливі зауваження або рекомендації щодо певного проекту.  Для донорів дуже легко надіслати повідомлення: потрібно лише вибрати функцію  “відповісти”.  Вони вже біля своїх комп’ютерів, готові написати вам. Ваше повідомлення перед їхніми очима. Вказано й прізвище відправника.  Вони запрошені до діалогу з вами. Це змушує їх краще почуватись.

Навіть якщо більшість з них не зв’яжеться з вами для розгляду надісланої пропозиції, то все одно вони знають що ви на місці, якщо потрібна буде допомога. Знають, що ви не просите їх про щось. Ви пропонуєте їм шанс стати більш активною частиною вашої організації.

Повна версія статті знаходиться на сайті:  www.betternewsletters.com.

Переклад – Антон Альошин, “Громадський Простір


Тематика публікації:,

Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади

STEM-освіта у Нововолинську. Як ГО «Молодіжні вітрила» створює можливості для молоді у сфері науки

Цифрова модель розвитку громади через платформу CLS

Історія успіху ai baby tales або інновації для найменших

Місцева ініціатива для глобальних змін