Коли ідеї не народжуються… Як цікаво інформувати про НУО важливе

Голова не варить, стреси, дедлайни, кризи чи просто тимчасовий творчий застій, а соцмережі треба оновлювати щодня, аби лишатися видимими та доступними для своєї аудиторії? Що ж, буває. Поширювати ...

База-знань-пости

Громадський Простір

Голова не варить, стреси, дедлайни, кризи чи просто тимчасовий творчий застій, а соцмережі треба оновлювати щодня, аби лишатися видимими та доступними для своєї аудиторії? Що ж, буває. 

Поширювати місію та інформувати підписників про останні події з життя вашої громадської організації — має бути пріоритетом. Але ж іноді трапляється криза креативу, і ви можете почуватися так, ніби десь застрягли. У матеріалах 17 Social Media Post Ideas for Nonprofits Ханни Родвей та 37 Social Media Ideas for Nonprofits Джулі Лірі пропонуються ідеї для створення постів у соціальних мережах, щоб, так би мовити, перезарядити свій креатив та зрушити з місця розробку контенту. 

Отож, якщо “муза” вашого креативу ігнорує вас, ось кілька ідей для соціальних мереж, які допоможуть вам з чогось почати. Ключ до всіх цих ідей — розповідати про бренд як про людину, обирати саме такий ракурс, і дивитися на свою аналітику, щоб працювати з тим, що працює. Спирайтеся на ті стратегії, які сприяють залученню, і відкиньте ті, які ніт…

pexels-vanessa-garcia-6325938

Діліться відгуком

Поділіться, як те, що ви робите, вплинуло на чиєсь життя. Це може бути хтось, хто брав участь у вашій програмі, або навіть волонтер чи донор.

Запитайте своїх прихильників, чому вони жертвують і допомагають та чому інші, на їхню думку, мали би сприяти вашій громадській організації та її великим планам і задачам.

Сторітелінг є одним із найпотужніших інструментів у світі соціального впливу. Познайомитися з його етичними засадами можна тут: Етичний сторітелінг: сильні історії — велика відповідальність

Цитуйте свого засновника (-цю)

Людям подобається чути ваших лідерів (-ок). Витягніть цитату з того, що вони написали чи сказали на котромусь івенті, або створіть кумедну графіку, поєднуючи з їхніми улюбленими крилатими фразами.

…Та використовуйте інші цитатки, які захочеться шерити

Створіть шаблон за допомогою Canva, який можна використовувати для гарних і влучних цитат. Мотивуйте своїх підписників надихаючою цитатою, яка стосується місії вашої громадської організації абощо.

Впізнаваний (послідовний) вигляд таких цитат допоможе закріпити довіру до вас як до контент-мейкера. Обов’язково додайте свій логотип або URL-адресу вебсайту.

Новинка у “Базі Знань”! Як підготуватися до можливої кризи? Що таке план кризових комунікацій та як його створити? Про це читайте тут: Як НУО створити план кризових комунікацій

Фактажуйте! 

Оберіть свій шаблон на Canva: витягніть факти та статистичні дані зі свого річного звіту, останніх досліджень або Google аналітики сайту та створіть віжуал про ваш прогрес. Бонусом можуть бути візуальні елементи, як-от графіки.

pexels-mikael-blomkvist-6476786

Будьте корисними!

Створюйте контент, який допомагає людям краще робити те, що вони роблять, і поліпшувати те, що стосується їхньої роботи чи стосунків (наприклад, у команді). Які поради ви можете запропонувати на регулярній основі?

Зустрічайтеся з користувачами на їхньому хештег-рівні

Зловіть тренди популярних хештегів у Twitter, Instagram та Facebook. Використовуючи їх, ваші публікації стануть більш видимими. А також створіть свої серії хештегів. 

Діліться контентом вашого сайту

Але пристосуйте його до середовища. Платформи соціальних мереж віддають перевагу контенту, який тримає користувачів на їхньому сайті, а не залучає їх до вашого, тому подумайте про способи стиснення статей у вигляді слайд-шоу або відео для Instagram і Facebook, практикуйте стислий твіт-потік із цікавими висновками та фактами, або придумайте інфографіку. 

Пускайте за лаштунки

Дайте своїм читачам уявлення про те, як це — “пройти милю у ваших сандалях” та як робити те, чим ви займаєтеся. До прикладу, покажіть, як ваша команда готується до майбутнього івенту.

Запишіть відеоогляд з життя вашого офісу чи з “полів”. 

А ще читайте: Facebook та його алгоритми: як НУО не пасти задніх

Розповідайте історії

А ще ви можете розповідати свою історію в режимі реального часу — поділіться віхами історії своєї організації з минулого, наприклад, хтось уперше долучився до організації, сталися якісь важливі прориви, перемоги чи просто згадайте той день, коли хтось з команди прийшов вперше на співбесіду в офіс та створив усім добрий настрій. 

Зробіть #флешбекуп’ятницю чи #ретроспективнийчетвер, постячи фотки із вашого архіву.

pexels-andrea-piacquadio-3766227

Робіть усіх у вашій команді фотографами

Споряджайте свою команду для того, щоб робити фотографії та відео на виїзних івентах. Налаштуйте папку на Google-диску або створіть свою закриту групу у Фейсбук, щоб ділитись спільними кадрами. Просіть спікерів ваших подій запрошувати твітити запитання, фотографії та відео. Потім ви це можете використати у своїх постах чи матеріалах на сайті. Подумайте, які ще можливості є у вас для легшого збору контенту. 

Зрештою, у всіх нині є смартфони. Тому кожен може бути контент-мейкером. 

А ще доречні корисності тут: Максимум користі від Instagram: добірка порад для сучасних НУО

Ставте питання

Дайте своїм підписникам можливість приєднатися до розмови. Експериментуйте з легкими запитаннями (наприклад, що вони  роблять у ці вихідні) і більш глибокими (наприклад, чому вони підтримують вашу організацію).

Запитуйте своїх підписників, що вони читають/дивляться/слухають… Це створює велике залучення користувачів, а також поповнює ваш арсенал контенту.

Попросіть користувачів долучатись до важливих флеш-мобів в Instagram, використовуючи створений вами хештег, і репостіть найкращі матеріали. 

Відповідайте на питання

Дайте відповіді на запитання, які до вас найчастіше надходять.

А ось тут ви можете знайти ідейки, які відповіді найліпше заготувати наперед, щоб це полегшило ваше життя в майбутньому: Зроблена “домашка”, знання своїх сильних сторін і нових трендів — подарують НУО успіх в новому році

Робіть опитування

Поставте фоловерам запитання в опитуванні, щоб дізнатися, що вони думають на ту чи іншу тему.

Або ж це може бути у вигляді “Заповніть _______”. Постіть з прогалинами та попросіть користувачів відповісти на певні твердження у коментарях. Це найкраще працює, коли ви подаєте візуально барвисті зображення з текстом. Якщо ви менш впевнені і хвилюєтеся, що ніхто не відповідатиме, попросіть волонтерів або співробітників (та їхніх друзів/сім’ю) розпочати цей діалог…

Дякуйте волонтер(к)ам

Багато громадських організацій мають чудових волонтерів (-ок), які допомагають творити великі зміни. Фотографуйте цих особливих людей і подякуйте їм у соцмережах або напишіть цікаву історію у своєму блозі.

Грайте в конкурси

Запропонуйте підписникам опублікувати фотографію або зробити якусь іншу дію, а також позначити організацію або запостити певний хештег. Вибирайте переможця рандомно або на основі інших критеріїв і надішліть їм подаруночки.

Або… час вікторини. Поставте запитання у стилі вікторини, і нехай користувачі висловлюють свої припущення в коментарях. Наступного дня приходьте з відповіддю. Дві окремі ідеї для публікацій в одній!

Жартуйте

Не бійтеся бути легкими! Знаходьте смішні гіфки, меми, доречні мультфільми, листівки або створюйте власний смішний контент із жартів чи кумедних цитат. Звісно, все має бути до місця і часу. 

Промотуйте майбутній івент

У календарі завжди щось є. Нехай ваші підписники побачать усі підготовчі заходи до майбутнього івенту.

Інтерв’юйте команду

Над чим працюють ваші люди? Чи є нові програми чи ініціативи, які ви починаєте? Повідомте своїх підписників.

А ще… Чому ваші члени команди вирішили долучитись до вашої організації? Висвітлюйте їхні історії у своїх соціальних мережах — можливо, вони мають якусь історію, через яку їм близька проблематика вашої ГО, тому вони працюють у вас. І це — точно цікаво!

pexels-fauxels-3184421

Фокусуйте

Нагадайте читачам, чому ви робите те, що робите, і чому це важливо. Знову ж таки, використовуйте особисті історії, щоб підтвердити свою думку.

Організуйте тейковер

Дозвольте комусь, кого ви знаєте і кому ви довіряєте, робити ваші дописи протягом дня. Це чудовий спосіб розширити свою аудиторію (тільки ж обов’язково обговоріть заздалегідь, які саме дописи вони будуть робити).

А також розвивайте спільноту запрошених блогерів. Змусити людей створювати для вас контент — це стратегія win-win, оскільки це: (а) робить їх видимими, (б) зміцнює їхню прихильність до вашої організації і (в) надає вам безкоштовний контент для вашого сайту, який покращує вашу SEO та дає вам арсенал контенту для соціальних мереж. Зверніться до своєї розширеної мережі та складіть список волонтерів, які будуть писати саме для вас.

Відео — це чудовий інструмент громадських організацій для комунікації та залучення аудиторії. Читайте: Створюємо файне відео: добірка безкоштовних стоків для громадських організацій

Куруйте

Створіть у Твіттері список (прихований чи ні) інфлюенсерів, таких як блогери, журналісти, новинні сайти та партнерські організації, які можуть ділитися інформацією, корисною для вашої аудиторії. Це полегшує ретвіт або знаходження нових ідей для контенту, який добре працює, а також контенту, який можна перепрофілювати на інших платформах, таких як LinkedIn або Facebook.

pexels-george-milton-6953836

Виходьте в ефір. Тут-і-зараз

Скористайтеся опцією відео в прямому ефірі. Промотуйте майбутню подію, оголосіть про нову програму або поділіться чудовими результатами, яких ви досягли. Чи, до прикладу, запросіть до розмови котрогось інфлюенсера (-ку), якому фоловери можуть ставити запитання. 

Швидкий сплеск активності у вашому Twitter або інших подібних мережах може означати багато нових підписників і залучення, водночас утверджуючи вашу організацію як лідера думок у цьому просторі. Слідкуйте за хештегами конференцій та подій, на яких перебуваєте, а також долучайтеся до тих, які ви не відвідуєте, — ви все одно можете додати щось корисне до бесіди.

А ви і ваша організація користуєтеся Twitter? Чи тільки міркуєте, що може і час таки спробувати завести акаунт і там? Експерти стверджують, що це — ще один чудовий майданчик для НУО, аби взаємодіяти зі своєю аудиторією та здобувати нових прихильників. Більше корисностей тут: Twitter стратегія — про активність, контент та швидку взаємодію

Запитуйте експерта (-ку)

Поставте запитання для одного зі своїх внутрішніх експертів (-ок) і отримайте на них відповіді або у вигляді коротких відео, або цитат, які можна розмістити разом із фото. 

Створюйте контент із недопредставлених голосів

Чи працюєте ви в сфері, яка діє на захист прав маргіналізованої або недостатньо представленої спільноти? Підсилюйте їхні голоси на своїй платформі. 

Ще раз: шеріть та репостіть

Якщо у вас є стаття або ресурс, які ви хочете максимально поширити у своїх соціальних мережах, не бійтеся поділитися ними більше одного разу. Ви можете повторно ділитися важливим контентом, додаючи різні підписи для кожної публікації, щоб зробити його цікавим для тих, хто, можливо, бачив раніше.

pexels-buro-millennial-1438081

Що ще… У соціальних мережах заклик до дії  — важливий фактор. Подумайте про емоції, які ваші пости мають викликати в аудиторії. Емоційні пости змушують людей ділитися вашим контентом або виконувати певні дії. 

Завжди тримайте в центрі, що важливо для вашої соціальної стратегії. Ви намагаєтеся залучити якомога більше своїх фоловерів? Як ваш контент сприяє в цьому?

Ці кілька ідей дають поживу для вашої уяви, але, зрештою, ключове — знати свою аудиторію, тримати руку на пульсі трендів і бути щирими у своїй комунікації.  І… не забувати про “вау-ефект”: пишіть так цікаво і захоплююче, щоб ваші звичайні дописи перетворити на обов’язкові для читання.


Останні публікації цього розділу:

Коли крапка має значення. Подібні назви ГО — що каже закон?

Які дані про кандидата/ку на посаду роботодавець вимагає на законних підставах?

Як (не)писати на "Громадський Простір": поради для користувачів/ок Порталу

Ви ФОП чи юридична особа з Херсонщини? Змінювати місце реєстрації не потрібно

Як зберігати чутливі дані та на що слід звернути увагу?

Як зареєструвати громадську організацію в умовах війни