Викладач/ка модуля «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту» / Профільний/а експерт/ка з питань управління публічними інвестиціями
ЗАПРОШЕННЯ ДО ВИCЛОВЛЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ
(КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ – ВІДБІР ІНДИВІДУАЛЬНОГО КОНСУЛЬТАНТА)
Країна: Україна
Проект: Центр посилення спроможностей з відбудови та модернізації України (CARMC)
Грант №: TF0C4831
Назва завдання: 6. Викладач / Профільний експерт з питань управління публічними інвестиціями
Ідентифікаційний № (згідно з Планом закупівель): 1.7-3
ГО «ІНСТИТУТ КИЇВСЬКА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ» (далі – КШЕІ) отримала грант від Міжнародного банку реконструкції та розвитку (далі – «Банк» або МБРР) на реалізацію проєкту «Центр посилення спроможностей з відбудови та модернізації України (CARMC)»
(далі – «Проєкт») та має намір використати частину цих коштів на здійснення правомочних платежів за консультаційні послуги, для закупівлі яких випущено це запрошення до висловлення зацікавленості.
Консультаційні послуги (далі – «Послуги») передбачають надання консультаційної та технічної підтримки КШЕІ у завершенні розробки та проведенні Програми навчання з управління публічними інвестиціями для органів місцевого самоврядування та обласних державних (військових) адміністрацій в Україні шляхом надання високоякісних викладацьких та профільних експертних послуг, що посилюють знання та практичні навички учасників. Детальна інформація щодо Послуг викладена в Технічному завданні, яке наведено нижче.
КШЕІ запрошує правомочних консультантів (надалі – «Консультанти»), висловити свою зацікавленість у наданні зазначених Послуг. Зацікавлені Консультанти мають надати інформацію, що підтверджує наявність у них кваліфікації та досвіду, необхідних для виконання Послуг, а також заповнити форму для визначення відповідності кваліфікаційним критеріям, що наведені нижче.
Відбір найбільш кваліфікованого та досвідченого консультанта для виконання завдання здійснюватиметься на основі наступних критеріїв:
Обов’язкова кваліфікація:
cтупінь магістра з державного управління, державної політики, економіки, фінансів, менеджменту, інженерії чи іншої відповідної сфери;
підтверджений досвід управління або координації публічних інвестиційних проектів чи інших проектів розвитку та інфраструктури державного сектору протягом усього життєвого циклу проекту, достатній для проведення Модуля 4 «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту»;
практичні знання методів та інструментів управління публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами;
практичні знання планування закупівель та основних процедур закупівель, фінансового управління та управління контрактами для публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами;
підтверджений досвід підготовки та проведення навчальних програм та/або семінарів, а також презентацій чи лекцій для державних службовців та зацікавлених сторін з управління проектами, підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, управління контрактами, фінансового управління чи суміжних аспектів управління публічними інвестиціями;
вільне володіння українською мовою.
Бажана кваліфікація:
попередня участь у проектах, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями або іншими донорськими ініціативами у сферах підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, фінансового управління, управління контрактами або управління життєвим циклом проекту;
практичний досвід використання програмного забезпечення для управління проектами, систем електронних закупівель, а також цифрових або ШІ-інструментів для підтримки планування, моніторингу, документування та комунікації в публічних інвестиційних проектах;
досвід розробки або внесок у методичні матеріали, посібники чи стандартні операційні процедури з управління життєвим циклом проекту, закупівель, фінансового управління або моніторингу та оцінки;
робоче знання англійської мови.
Звертаємо увагу зацікавлених Консультантів на Розділ ІІІ (пункти 3.14, 3.16 та 3.17) Посібника Світового банку «Правила закупівель Світового банку для позичальників ФІП»[1], в редакції від вересня 2023 року (далі – «Правила закупівель»), який містить політику Світового Банку стосовно конфлікту інтересів.
Консультанта буде обрано за допомогою методу відбору індивідуальних консультантів (ІК), що детально описаний у Правилах закупівель. З Консультантом буде підписано договір, в якому він надаватиме послуги у якості фізичної особи-підприємця (ФОП)[2], з поденною формою оплати (time-based договір) за ставкою, погодженою за результатами контрактних переговорів[3].
Додаткову інформацію можна отримати за адресою (електронною поштою), що вказана нижче.
Висловлення зацікавленості мають бути доставлені у письмовій формі згідно наведеної форми українською мовою за зазначеною нижче адресою (електронною поштою) до 18:00 за київським часом 24 грудня 2025 року. Висловлення зацікавленості необхідно подавати із зазначенням наступної теми: «6. Викладач (№ 1.7-3): Висловлення зацікавленості».
Адреси, що згадуються вище, наступні:
Ел. пошта: [email protected], обов’язково копія на [email protected], [email protected].
Додатки:
- Форма для заповнення Висловлення зацікавленості;
- Технічне завдання.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
Кандидатам рекомендується використовувати форму для підготовки та подачі висловлення зацікавленості (наведено в додатку до оголошення). В той же час, кандидати можуть на свій розсуд сформувати та подати відповідну інформацію в будь-якій формі, яка на думку кандидата найліпше відображає бачення кандидата щодо презентації своєї кваліфікації та досвіду для задоволення встановленим кваліфікаційним вимогам.
Кандидати мають надавати не тільки інформацію, що підтверджує їх відповідність Обов’язковим кваліфікаційним вимогам, але і вимогам бажаної кваліфікації, які відповідають специфіці завдання та будуть прийматись як перевага. Останні будуть враховуватись для формування рейтингу кандидатів. До контрактних переговорів буде запрошений кандидат з найвищим рейтингом, визначеним відповідно до встановлених критеріїв оцінки кваліфікації.
Інформація про досвід, яку зазначають кандидати, має бути документально підтверджена (копії відгуків клієнтів/замовників, в яких розкривається специфіка виконаного завдання, копії договорів, чи витягів з них чи будь-які інші документи та матеріали які підтверджують заявлений досвід, навички та знання).
Додатково увага зацікавлених кандидатів звертається на наступні аспекти підготовки інформації:
- файли, що надсилаються Консультантом мають бути в PDF (Portable Document Format) та/чи JPG форматах та бути максимально згруповані;
- під час підготовки інформації, яка описує вашу кваліфікацію та досвід максимально розкривайте інформацію, що підтверджує відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та відповідає специфіці завдання.
- додавайте копії документів, що підтверджують заявлений досвід та компетенції, а також зазначайте контактну інформацію третіх осіб, що можуть підтвердити ваш досвід та надати відповідні рекомендації.
Висловлення зацікавленості подані після кінцевого терміну їх подачі можуть не прийматись до розгляду КШЕІ, якщо на той момент вже складено список консультантів з необхідною кваліфікацією.
Консультанти, які подали висловлення зацікавленості не повинні подавати будь-яких документів та інформації після встановленого кінцевого терміну подачі висловлень зацікавленості, за винятком випадків надання відповідних документів та/або інформації на запит КШЕІ щодо роз’яснення чи уточнення поданого висловлення зацікавленості.
Будь-який інформаційний обмін між КШЕІ та кандидатами має відбуватись в письмовому вигляді через офіційні електронні адреси вказані в цьому оголошенні.
Додаток №1
ФОРМА ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ
| Назва завдання: | 6. Викладач / Профільний експерт з питань управління публічними інвестиціями |
| Номер завдання: | 1.7-3 |
| Прізвище експерта: | {ПІБ} |
| Дата народження: | {дата/місяць/рік} |
| Громадянство/країна постійного перебування |
Інформація про відповідність кваліфікаційним вимогам згідно з оголошенням[4]
| Обов’язкова кваліфікація: | |
| Вимога | cтупінь магістра з державного управління, державної політики, економіки, фінансів, менеджменту, інженерії чи іншої відповідної сфери |
| Інформація про відповідність |
{надайте інформацію про освіту та додайте копії дипломів} |
| Вимога | підтверджений досвід управління або координації публічних інвестиційних проектів чи інших проектів розвитку та інфраструктури державного сектору протягом усього життєвого циклу проекту, достатній для проведення Модуля 4 «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту» |
| Інформація про відповідність |
{надайте інформацію про весь відповідний досвід, вкажіть місця роботи (проєкти/завдання) у зворотному порядку, період роботи, ОБОВЯЗКОВО додайте інформацію/копії документів, які підтверджують заявлений досвід}
|
| Вимога | практичні знання методів та інструментів управління публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваші знання та компетенції та надайте їх опис, за наявності надайте копії документів, які свідчать про закінчення відповідних курсів, тощо, опишіть їх відносно набутого практичного досвіду}
|
| Вимога | практичні знання планування закупівель та основних процедур закупівель, фінансового управління та управління контрактами для публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваші знання та компетенції та надайте їх опис, за наявності надайте копії документів, які свідчать про закінчення відповідних курсів, тощо, опишіть їх відносно набутого практичного досвіду} |
| Вимога | підтверджений досвід підготовки та проведення навчальних програм та/або семінарів, а також презентацій чи лекцій для державних службовців та зацікавлених сторін з управління проектами, підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, управління контрактами, фінансового управління чи суміжних аспектів управління публічними інвестиціями |
| Інформація про відповідність |
{надайте інформацію про весь відповідний досвід, вкажіть місця роботи (проєкти/завдання) у зворотному порядку, період роботи, ОБОВ`ЯЗКОВО додайте інформацію/копії документів, які підтверджують заявлений досвід}
|
| Вимога | вільне володіння українською мовою |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваш рівень володіння мовою та надайте коментарі щодо вивчення мови та інформацію яка підтверджує рівень володіння мовою}
|
| Бажана кваліфікація | |
| Вимога | попередня участь у проектах, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями або іншими донорськими ініціативами у сферах підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, фінансового управління, управління контрактами або управління життєвим циклом проекту |
| Інформація про відповідність |
{надайте інформацію про весь відповідний практичний досвід, вкажіть проєкти/завдання у зворотному порядку, період роботи, за можливості додайте інформацію/копії документів, які підтверджують заявлений досвід}
|
| Вимога | практичний досвід використання програмного забезпечення для управління проектами, систем електронних закупівель, а також цифрових або ШІ-інструментів для підтримки планування, моніторингу, документування та комунікації в публічних інвестиційних проектах |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваші знання та компетенції та надайте їх опис, за наявності надайте копії документів, які свідчать про закінчення відповідних курсів, тощо, опишіть їх відносно набутого практичного досвіду}
|
| Вимога | досвід розробки або внесок у методичні матеріали, посібники чи стандартні операційні процедури з управління життєвим циклом проекту, закупівель, фінансового управління або моніторингу та оцінки |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваші знання та компетенції , опишіть їх відносно набутого практичного досвіду}
|
| Вимога | робоче знання англійської мови |
| Інформація про відповідність |
{оцініть ваш рівень володіння мовою та надайте коментарі щодо вивчення мови та інформацію яка підтверджує рівень володіння мовою}
|
Інша інформація на розсуд кандидата
{кандидат може додатково надати будь-яку інформацію, а також копії документів що характеризують сильні сторони кандидата та його відповідність вимогам і здатності виконувати обсяги роботи визначені в завданні }
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Контактні дані Кандидата: (e-mail …………………., тел..……………)
Підтвердження:
Я, що нижче підписалася (підписався), засвідчую, що вищенаведені біографічні дані дають правильну інформацію щодо мене, моєї кваліфікації та мого досвіду, і що я готова(ий) розпочати виконання завдання у разі присудження договору. Я розумію, що будь-які надана у цьому документі недостовірна чи невірна інформація може призвести до моєї дискваліфікації чи звільнення з боку Замовника та/чи застосування санкцій з боку Світового Банку.
Відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010
№ 2297-VI (із змінами і доповненнями), я надаю згоду на обробку моїх персональних даних, їх використання та доступу до них третіх осіб.
{дата/місяць/рік}
Прізвище кандидата підпис дата
Додаток №2
ГО «Інститут Київська школа економіки»
Проєкт «Центр посилення спроможностей з відбудови та модернізації України»
Грантова угода № TF0C4831
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ОБСЯГ ПОСЛУГ
«6. Викладач / Профільний експерт з питань управління публічними інвестиціями»
(Компонент 1 – Центр розвитку потенціалу)
№ IC-1.7-3 Пакет у плані закупівель
Міжнародний банк реконструкції та розвитку, Міжнародна асоціація розвитку (Світовий Банк) та ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ІНСТИТУТ КИЇВСЬКА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ» (далі – КШЕІ) підписали грантову угоду № TF0C4831 від 7 травня 2024 року на суму, що не перевищує три мільйони двісті дванадцять тисяч доларів США (3 212 000 доларів США), для реалізації Проекту «Центр посилення спроможностей з відбудови та модернізації України (CARMC)» (далі – Проект). КШЕІ є виконавчою організацією Проекту. У квітні 2025 року Проект було реструктуризовано. Термін реалізації Проекту – травень 2024 року – червень 2028 року.
Метою Проекту є підвищення потенціалу українських державних органів, місцевих органів влади, органів самоврядування та організацій громадянського суспільства в управлінні проектами відновлення з акцентом на інновації, прозорість, ефективність та координацію.
Проект включає три компоненти: Компонент 1. Центр розвитку потенціалу; Компонент 2. Розбудова громади та Компонент 3. Управління проектом. В рамках Компонента 1 – Центр розвитку потенціалу, Проект надасть комплексну програму навчання для органів державної влади та органів місцевого самоврядування з метою посилення їх навичок в управлінні проектами публічних інвестицій. Також будуть розроблені онлайн-продукти та сертифіковані курси, і створено Віртуальну кімнату даних (онлайн-бібліотека) з даними та тематичними дослідженнями (кейсами).
Програма навчання з управління публічними інвестиціями для органів місцевого самоврядування та обласних державних (військових) адміністрацій наразі перебуває на етапі активної розробки[5]. Для проведення лекцій та підготовки навчальних матеріалів, силабусів та тематичних досліджень (кейсів) з окремих тем цієї Програми, КШЕІ (Замовник) має намір залучити Викладачів / Профільних експертів. Це
Технічне Завдання визначає мету, обсяг послуг та кваліфікаційні вимоги до Викладача / Профільного експерта з питань управління публічними інвестиціями (Консультант).
II. МЕТА
Метою цього завдання є підтримка КШЕІ у завершенні розробки та проведенні Програми навчання з управління публічними інвестиціями для органів місцевого самоврядування та обласних державних (військових) адміністрацій в Україні шляхом надання високоякісних викладацьких та профільних експертних послуг, що посилюють знання та практичні навички учасників.
III. ПЕРЕЛІК ТА ОБСЯГ ПОСЛУГ
Консультант повинен надавати такі послуги та виконувати такі завдання:
- Розробити силабуси, плани лекцій та навчальні плани для Модуля 4: «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту», у межах Навчальної програми з управління публічними інвестиціями для органів місцевого самоврядування та обласних державних (військових) адміністрацій в Україні. У межах цього Модуля Консультант має охопити, зокрема, такі теми та заходи:
- життєвий цикл публічного інвестиційного проєкту;
- фаза підготовки та п’ять ключових обґрунтувань публічного інвестиційного проєкту (стратегічне, економічне, фінансове, комерційне та управлінське);
- підготовка плану та графіку реалізації проєкту, включаючи визначення проєктних завдань, етапів та відповідальності;
- проведення економічного аналізу та аналізу витрат і вигод;
- оцінка постачальників та підготовка комерційного обґрунтування, включаючи базове дослідження ринку та аналіз варіантів і методів закупівель;
- оцінка інституційної спроможності обласних (військових) адміністрацій та органів місцевого самоврядування реалізовувати публічні інвестиційні проєкти, включаючи аналіз чинних структур та кадрового забезпечення;
- моделювання необхідних компетенцій та ролей проєктної команди, підготовка матриці відповідальності та визначення потреб у зовнішній експертизі та консультаційній підтримці;
- підготовка управлінського обґрунтування, включаючи механізми управління проєктом, прийняття рішень та координації;
- ідентифікація, оцінка та управління ризиками протягом усього життєвого циклу проєкту, включаючи ведення та оновлення реєстру ризиків та заходів з їх пом’якшення;
- ключові аспекти реалізації проєкту;
- використання простих цифрових інструментів та рішень на базі ШІ (штучного інтелекту) для підтримки планування, складання графіків, управління документами, планування закупівель та управління ризиками в публічних інвестиційних проєктах;
- розробка та фасилітація практичних групових вправ та симуляцій на основі наскрізного кейсу та реальних проєктів з українських громад і регіонів.
- Підготувати високоякісні навчальні матеріали, включно з презентаційними слайдами, навчальними кейсами, практичними вправами, чек-листами та рекомендованими списками літератури, адаптованими до цільової аудиторії посадових осіб органів місцевого самоврядування та обласних державних (військових) адміністрацій у контексті Модуля «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту».
- Проводити лекції, семінари та інтерактивні заняття (в очному та/або онлайн форматі) відповідно до затвердженого графіку навчання для Модуля «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту».
- Структурувати навчальні сесії таким чином, щоб орієнтовно 40% часу було присвячено поясненню теоретичних аспектів тем, а 60% – практичній груповій роботі, аналізу кейсів та обговоренням.
- Брати участь у мок-презентаціях та зустрічах, організованих командою з реалізації проекту (КРП) з ключовими зацікавленими сторонами та міністерствами, щодо змісту та методологічного узгодження Модуля «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту».
- Надавати експертну предметну підтримку, інтегруючи практичні приклади та міжнародні найкращі практики в навчальний контент Модуля «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту».
- Сприяти практичному навчанню учасників шляхом проведення дискусій, групових завдань, вправ із вирішення проблем та консультацій, пов’язаних із підготовкою, обґрунтуванням та оцінюванням проєктів.
- Переглядати та оцінювати завдання та тести учасників, включаючи вхідне та вихідне оцінювання, а також надавати зворотний зв’язок для підтримки навчальних результатів.
- Переглядати та оновлювати навчальні матеріали та презентації на запит голови команди реалізації проекту або на основі зворотного зв’язку від учасників.
- Надавати всі навчальні матеріали та результати (слайди, кейси, тести, списки літератури та інші напрацювання) в електронному форматі команді з реалізації проекту (КРП) своєчасно та відповідно до вимог Інституту КШЕ щодо забезпечення якості.
- Співпрацювати з іншими викладачами та експертами для забезпечення послідовності, злагодженості та взаємодоповнюваності навчальних матеріалів у різних модулях.
- Забезпечити, щоб усі лекції та матеріали були надані відповідно до принципів чіткості, точності та професійної етики.
- Виконувати інші завдання, пов’язані з навчанням, обґрунтовано доручені головою команди з реалізації проекту.
IV. ПІДПОРЯДКУВАННЯ
Консультант підзвітний голові команди з реалізації проекту та працює під загальним наглядом голови команди з реалізації проекту.
Консультант готує та подає звіти про виконання робіт, які повинні містити, зокрема, опис послуг, наданих за звітний період, підготовлені результати та досягнення. Будь-які методологічні та навчальні документи, підготовлені Консультантом протягом звітного періоду українською або англійською мовами, мають бути додані до звіту. Звіти мають бути підготовлені у формі та з деталізацією, прийнятними для Замовника та узгодженими з ним, відповідно до формату, визначеного в Операційному посібнику Проекту, та подані у двох оригінальних примірниках в паперовій формі українською мовою. На підставі звітів, затверджених Замовником, готуються та підписуються Сторонами відповідні акти приймання-передачі, які є підставою для здійснення платежів за надані послуги.
V. ВНЕСОК ЗАМОВНИКА
КШЕІ надає Консультанту всю необхідну підтримку, щоб Консультант міг виконати це завдання, включаючи: i) інформацію, необхідну для своєчасного виконання його/її завдання, та ii) робоче місце, включаючи необхідне обладнання для виконання його/її функцій (наприклад, ПК та офісне обладнання під час роботи Консультанта в приміщеннях Замовника).
VI. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ
Мінімальні вимоги (обов’язкові):
Ступінь магістра з державного управління, державної політики, економіки, фінансів, менеджменту, інженерії чи іншої відповідної сфери.
Підтверджений досвід управління або координації публічних інвестиційних проектів чи інших проектів розвитку та інфраструктури державного сектору протягом усього життєвого циклу проекту, достатній для проведення Модуля 4 «Основи управління життєвим циклом публічного інвестиційного проєкту».
Практичні знання методів та інструментів управління публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами.
Практичні знання планування закупівель та основних процедур закупівель, фінансового управління та управління контрактами для публічних інвестиційних проектів або проектів, що фінансуються донорами.
Підтверджений досвід підготовки та проведення навчальних програм та/або семінарів, а також презентацій чи лекцій для державних службовців та зацікавлених сторін з управління проектами, підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, управління контрактами, фінансового управління чи суміжних аспектів управління публічними інвестиціями.
Вільне володіння українською мовою.
Бажані кваліфікації та компетенції:
Попередня участь у проектах, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями або іншими донорськими ініціативами у сферах підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів, закупівель, фінансового управління, управління контрактами або управління життєвим циклом проекту.
Практичний досвід використання програмного забезпечення для управління проектами, систем електронних закупівель, а також цифрових або ШІ-інструментів для підтримки планування, моніторингу, документування та комунікації в публічних інвестиційних проектах.
Досвід розробки або внесок у методичні матеріали, посібники чи стандартні операційні процедури з управління життєвим циклом проекту, закупівель, фінансового управління або моніторингу та оцінки.
Робоче знання англійської мови.
VII. ПЕРІОД ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Консультант надаватиме послуги до 1 липня 2026 року.
Послуги мають включати проведення тренінгів, підготовку до тренінгів та підготовку навчальних матеріалів, а також інші завдання, визначені в Переліку та обсязі послуг. Очікується, що Консультант проведе дві пробні мок-презентації для відповідних зацікавлених сторін у Києві та орієнтовно двадцять чотири навчальні сесії як пілотні тренінги у вибраних регіонах.
Загальний орієнтовний обсяг робіт для цього Технічного Завдання становить 145 годин, що розподіляється таким чином:
20 годин на підготовку до тренінгів та підготовку навчальних матеріалів;
125 годин на проведення тренінгів.
Усі послуги мають бути задокументовані на основі фактичної кількості відпрацьованих годин, що відображено у відповідних актах приймання-передачі послуг.
Виконання завдання передбачає приблизно двадцять чотири робочі (ділові) поїздки територією України. До винагороди Консультанта за надані послуги додаються відповідні витрати на робочі (ділові) поїздки; розрахунок таких витрат здійснюється виходячи з обґрунтованих ставок на транспорт, проживання та очікувану кількість робочих (ділових) поїздок.
Якщо буде потреба в подальших послугах та за умови наявності відповідних ресурсів, а також за умови задовільної роботи Консультанта, завдання може бути продовжено за взаємною письмовою згодою між КШЕІ та Консультантом.
[1] Документ доступний за гіперпосиланням
[2] На момент подачі висловлення зацікавленості кандидат може не бути зареєстрованим фізичною особою підприємцем, але у разі успішного відбору реєстрація ФОП є обов’язковою умовою для укладення договору.
[3] Консультантом надаються КШЕІ професійні послуги, які відповідно до вимог Правил закупівель мають бути господарськими відносинами та не можуть кваліфікуватись, як трудові.
[4] Інформація, що подається кандидатом має бути максимальною повною та релевантною до вимог. Надання не повної, чи не достатньо деталізованої інформації а також підтверджуючих документів становить ризик Кандидата під час оцінки відповідності його висловлення зацікавленості встановленим кваліфікаційним вимогам
[5] https://docs.google.com/document/d/1BwIidB5lz5FEScDG39VXmNTVnvb_5hMX/edit?usp=sharing&ouid=108725934557955254810&rtpof=true&sd=true

