Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності
Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.
Мета діяльності спеціаліста/ки з адміністративної діяльності: надання ефективної адміністративної підтримки проєкту.
Обов’язки:
- Адміністративна підтримка:
- організація та ведення паперового та електронного документообігу проєкту: договорів, актів тощо;
- підготовка листів, ведення листування;
- збір та систематизація звітних документів, файлування;
- участь у підготовці необхідної звітності.
- Ведення закупівель:
- проведення процесу закупівлі: тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів;
- адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;
- комунікація з постачальниками, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації.
- Організація логістичних послуг:
- організація та координація логістичних процесів (транспорт, супровід, проживання);
- комунікація з логістичними службами.
- Формування та видача товарів:
- формування наборів базових потреб (гігієна, одяг, техніка, побутові речі тощо);
- співпраця з кейс-менеджером щодо закриття базових потреб;
- співпраця з фінансовим відділом для формування актів передачі.
- Комунікація з кейс-менеджером та психологом:
- забезпечення безперервного інформаційного обміну між адміністративним блоком, кейс-менеджментом та психологічним супроводом;
- оперативне інформування про зміни у логістичних чи організаційних процесах.
Перелік вимог до кандидата:
- вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
- наявність досвіду роботи з документообігом;
- гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
- грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
- впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
- висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
- досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
- здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
- володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.
Умови роботи:
- УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
- частково дистанційна робота: робота онлайн, робота в офісі, відрядження в межах України
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:
- мотиваційний лист
- резюме
- заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)
з темою “Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності_прізвище”
до 5 грудня
на електронну адресу [email protected]
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.
УМПД дотримується у своїй роботі політик абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації, наруги та гендерної дискримінації до будь-якої особи. Кандидат повинен підтвердити своє розуміння та згоду на дотримання політик в процесі роботи.

