Провідний(а) фахівець(чиня) з безпеки, Safety Specialist

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Провідного фахівця з безпеки у Харкові.

Загальна мета ролі:

  • У тісній співпраці з Регіональним менеджером з безпеки та Регіональним менеджером, Фахівець з безпеки буде підтримувати безпечну та ефективну роботу програм ДРБ на Сході України за допомогою низки адміністративних функцій, орієнтованих на безпеку та захист. 
  • Від успішного кандидата очікується, що він/вона візьме на себе додаткові обов’язки на прогресивній основі за підтримки та під наглядом решти команди з безпеки, як тільки він/вона буде мати достатні знання для цього.

Географічний охоплення:

Ця роль буде базуватися в Харківському офісі з періодичними поїздками по всій області, а також до підконтрольної уряду Запорізької області, Дніпропетровської області, Харківської області та підконтрольної уряду Донецької області. Основна увага буде зосереджена на Донецькій та Харківській областях з потенційною підтримкою в Дніпропетровській та Запорізькій областях.

Основні обов’язки:

Інформація:
 • Сприяти координації та обміну інформацією між відповідними національними суб’єктами на території здійснення діяльності (Схід України)
 • Збір, перевірка, аналіз та звітність про інформацію, яка впливає або може вплинути на операції ДРБ
 • Пошук та обмін потенційними контактами, які можуть підтримувати безпеку ДРБ в діяльності в Донецькій та Харківській областях.
 • Відстежувати інциденти та події, пов’язані з безпекою, та проводити аналіз тенденцій/закономірностей для полегшення доступу до програм у Харківській та Донецькій областях.
 • Здійснювати та підтримувати інших співробітників для проведення оцінки ризиків (ОР) та сприяти впровадженню пом’якшувальних заходів.
 • Сприяти розробці системи рівнів безпеки (СРБ) для програм.
 • Регулярно спільно з Регіональним менеджером з безпеки та Регіональним менеджером впроваджувати план управління критичними інцидентами за офісом/місцем розташування.
 • Моніторинг та упорядкування інформації, пов’язаної з безпекою, та надання всім співробітникам регулярних оновлень та рекомендацій щодо безпеки.

• Ведення відповідної документації з безпеки, даних та записів (реєстр навчання, відстеження інцидентів, карти, список інцидентів, дерево викликів тощо).

 • Координатор з питань закупівлі обладнання, об’єктів та інших ресурсів, пов’язаних з безпекою, для Харківського офісу.

Аналіз:
 • Моніторинг та визначення показників безпеки для звітування про них Менеджеру з безпеки
 • Допомога в навчанні щодо процедур безпеки, як це вимагається для персоналу програми
 • Підготовка та подання звітів про безпеку та аналіз тенденцій відповідно до вимог
 • Сприяння наданню консультацій з питань безпеки та захисту при розробці та впровадженні програми

 Управління ризиками:
 • Впровадження політики, протоколів та процедур безпеки, пов’язаних з безпечним виконанням заходів програми
 • Залучення та участь у навчанні, пов’язаному з безпекою, відповідно до вказівок Лінійного менеджера
 • Підтримка розробки та впровадження контекстно-специфічного МОСБ (мінімальні операційні стандарти безпеки)
 • Наставництво колег на постійній основі в галузі управління безпекою та захистом
 • Підтримка впровадження протоколів та правил фізичного захисту та захисту активів
 • Проведення регулярних оцінок об’єктів та надання консультацій щодо пом’якшувальних заходів
 • Допомога в управлінні інцидентами та кризами, пов’язаними з безпекою, надання своєчасних та точних звітів про інциденти та аналіз, а також підтримка засвоєних організаційних уроків
 • Допомога в розробці та впровадженні планів на випадок надзвичайних ситуацій, таких як надзвичайна ситуація, евакуація та управління інцидентами, інструктажі щодо переміщення та контекстуалізація плану переміщення.

Інше:

 • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені Лінійним менеджером.

• Виконання обов’язків відповідно до Стандартних операційних процедур (СОП) програми.

 • Виконання обов’язків відповідно до Кодексу поведінки ДРБ.

 • Забезпечення поширення позитивного іміджу та діяльності ДРБ, пояснюючи, що   ДРБ робить і чому ДРБ діє таким чином.

Необхідний досвід та компетенції:

• Принаймні 3 роки досвіду в галузі безпеки на місцях та роботи в несприятливому середовищі безпеки

 • Повне професійне володіння англійською, українською та російською мовами

 • Відмінні навички звітування

 • Знайомство з гуманітарними принципами та практикою

• Досвід роботи в мультикультурних умовах

• Досвід збору інформації

• Досвід роботи у несприятливому або небезпечному середовищі

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Харкова.
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: Safety Specialist – Application Form (hr-manager.net).

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 13 серпня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєкту

Координатор/ка фінансового відділу

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи

Вакансія: Expert Economist – Finance and Business Environment