Послуги з адміністрування проектів та доступу до інформації

Зафіксувати у Google календарі!


resume cv
Послуги з адміністрування проектів та доступу до інформації

Пропоную послуги з адміністрування грантових проектів (фінансовий менеджмент і фінансове звітування, compliance, допомога у підготовці грантових заявок та звітів), офіційного листування, у т.ч. адвокаційного характеру (звернення громадян, запити на інформацію).

Кандидат юридичних наук (PhD in Laws), досвід з 1996 року, у т.ч. 9 років юрист та керівник юридичного департаменту великої корпорації. Досвід праці у громадському секторі з 2004, як отримувач грантів (правозахист, громадянська журналістика, аналітичний центр) і як грантодавець (оцінка проектних заявок та звітів): близько 10 років у програмній раді провідного благодійного фонду, півтора роки в експертній раді Українського культурного фонду.

Досвід у зборі та аналізі інформації, напевно найбільша в Україні практика в галузі доступу до публічної інформації, а також звернень громадян.

Автор і співавтор наукових, науково-популярних, публіцистичних статей, аналітичних документів.

Співавтор кількох чинних законів України, ініціатор та учасник кількох успішних адвокаційних кампаній (щодо забезпечення права на мирні зібрання, перейменування топонімів тощо).

Українська – вільно, англійська – близько до upper intermediate.

Пропоную співпрацю на договірній основі як ФОП, дистанційно. ФОП 3 групи з усіма необхідними КВЕД. Якісно, пунктуально, відповідально.

Контактна адреса: [email protected] Олександр.


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний/на менеджер/ка (м. Запоріжжя)

Фахівець/чиня із соціальної роботи в мобільну команду

Фінансовий/а асистент/ка (Запоріжжя)

Комунікаційний/а менеджер/ка (Запоріжжя)

Провідний/на експерт/ка–аналітик/иня програми з питань житла

Бухгалтер/ка (Молодший/а економіст/ка з фінансової роботи)