Послуги менеджера/ки з комунікацій

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OsvitoriaNGO

prostirservice_tender
Послуги менеджера/ки з комунікацій

ГС «Освіторія» оголошує конкурс на закупівлю послуг менеджера/ки з комунікацій в рамках реалізації проєкту «Підтримка безпечної, інклюзивної та якісної освіти дітей, постраждалих від збройного конфлікту у Чернігівській, Харківській та Полтавській областях», що реалізується у партнерстві між ГС «Освіторія» та Finn Church Aid Foundation (FCA).

Просимо вас надсилати свої заявки на електронну пошту [email protected] із темою листа «PR-UKR-06: Менеджера/ки з комунікацій» не пізніше 23:59, 24 листопада 2025 р. (за київським часом).

Всі деталі щодо конкурсу відображено в ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_PR-UKR-06

Основні обов’язки в рамках співпраці:

  1. Розробка та реалізація комунікаційної стратегії проєкту у відповідності до вимог FCA (візуальна айдентика, tone of voice, ко-брендинг).
  2. Планування та підготовка інформаційних матеріалів: пресрелізів, новин, історій успіху, візуалів, відео, постів у соцмережах.
  3. Координація зовнішніх комунікацій між командами FCA, Освіторії та місцевими партнерами (школи, громади, медіа).
  4. Створення контенту для внутрішніх і зовнішніх каналів комунікації: сайт, Facebook, Instagram, Telegram, розсилки, медіа-партнери за потреби.
  5. Забезпечення узгодження публікацій і матеріалів із комунікаційною командою FCA перед оприлюдненням.
  6. Розробка шаблонів та інформаційних пакетів (fact sheets, дайджести, інфографіка, звіти для донорів, візуальні кейси).
  7. Координація процесу збору візуального та фото-/відеоконтенту під час тренінгів, шкільних активностей, моніторингових візитів.
  8. Підготовка матеріалів для звітності до FCA, зокрема сторітелінгу, візуалів і коротких текстових узагальнень.
  9. Розробка і проведення інформаційних кампаній для директорів, учителів і громад щодо набору шкіл, тренерів та результатів проєкту.
  10. Забезпечення дотримання політик донора у всіх матеріалах.
  11. Підтримка інформаційного обміну в команді (оновлення календаря публікацій, координація з MEAL та Reporting Officer).

Ключові показники ефективності (KPI):

  1. Затверджена та реалізована комунікаційна стратегія проєкту.
  2. Усі публікації, візуальні та текстові матеріали відповідають брендбуку FCA.
  3. Проведено мінімум 3 інформаційні кампанії (відбір шкіл, старт програми, результати).
  4. Підготовлено не менше 6 success stories / кейсів для звітів FCA.
  5. Усі матеріали узгоджено з FCA без зауважень.
  6. Забезпечено 100% ко-брединг у всіх зовнішніх комунікаціях і заходах.
  7. Регулярно оновлюється контент на платформах Освіторії та партнерських ресурсах.

Умови співпраці:

  1. Гнучкий графік та формат співпраці.
  2. Ринкова винагорода.
  3. Наявність або готовність відкрити ФОП (3 група).
  4. Гнучкий формат співпраці (офіс у Києві + дистанційно).

Вимоги до кандидата/ки:

  1. Вища освіта у сфері журналістики, комунікацій, маркетингу або суміжних галузях.
  2. Досвід роботи у сфері PR / комунікацій / контент-менеджменту від 3 років, 
  3. Досвід роботи у некомерційних або донорських організаціях буде перевагою.
  4. Уміння писати тексти різних форматів (новини, пресрелізи, історії успіху, соцмережі).
  5. Знання принципів медіапланування, таргетингу та соціальних мереж.
  6. Англійська мова на рівні не нижче B2.
  7. Відповідальність, креативність, вміння працювати з дедлайнами, дотримання репутаційних стандартів.
  8. Досвід комунікацій у гуманітарних/освітніх програмах буде перевагою.

Документи, які подає підрядник/ця:

  1. Документ про державну реєстрацію або лист-готовність зареєструвати ФОП;
  2. Документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування або лист-готовність зареєструвати ФОП;
  3. Підписаний ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_PR-UKR-06 у форматі .pdf;
  4. Резюме з підтвердженням релевантного досвіду.
  5. Копія диплому про вищу освіту.
  6. Портфоліо та/або документ у довільному форматі з посиланням на матеріали. 

У разі відсутності будь-якого з обов’язкових документів подана заявка вважається недійсною та не підлягає подальшому розгляду.

У разі запитань, просимо звертатися за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Керівник/керівниця відділу з нетехнічного обстеження та інформування про ризики, пов'язані з вибухонебезпечними предметами

Фахівець/чиня із закупівель (Тендерів) - Київ

Психолог/иня

Recovery Officer/Спеціаліст/ка з відновлення

Консультант/ка з муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями