Помічник/ниця офіс-адміністратора

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
zolotarova

Заглушка_вакансія__1_
Помічник/ниця офіс-адміністратора

Всеукраїнська громадська організація “Громадянська мережа “ОПОРА” — одна з провідних неурядових і позапартійних всеукраїнських організацій громадського контролю та адвокації у сфері виборів.  

Пропонуємо роботу людині з інвалідністю. Створимо умови праці відповідно до рекомендацій МСЕК та індивідуальної програми реабілітації.

Функціональні обов’язки:

  • Взаємодіє з поштовими та кур’єрськими службами.
  • Здійснює передачу та отримання кореспонденції, посилок, інших поштових/курʼєрських відправлень.
  • Забезпечує внутрішній документообіг в організації (приймає кореспонденцію, документи, сортує їх, передає відповідному відділу, забезпечує їх реєстрацію, облік та упорядкування).
  • Забезпечує збір від партнерів/контрагентів/постачальників товарів/послуг приймання первинних документів та передає їх в бухгалтерію.
  • Здійснює видачу працівникам товарно-матеріальних цінностей, здійснює контроль за внутрішнім переміщенням товарно-матеріальних цінностей в організації, здійснює збір інформації про місцезнаходження та використання таких цінностей, веде внутрішній облік товарно-матеріальних цінностей в таблицях Excel для подальшого використання зазначеної інформації інвентаризаційною комісією організації, надає інформаційну допомогу членам інвентаризаційної комісії.
  • Проводить архівування документів за дорученням бухгалтерії, інших керівників відділів (сканування, упорядкування та зберігання).
  • Здійснює інші обов’язки в межах своєї компетенції за дорученням офіс-адміністратора.
  • Суворо дотримується правил щодо збереження конфіденційної інформації та комерційної таємниці
  • Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкцій і правил з охорони праці та пожежної безпеки та інших нормативів організації.

Основні вимоги до учасника:

  • Досвід роботи на посаді офіс-адміністратора/ки або схожій за обов’язками
  • Відповідальність, пунктуальність  та вміння працювати в команді.
  • Впевнений користувач ПК
  • Знання діловодства, офісних комп’ютерних програм (Word, Excel), програмних продуктів google
  • Можливість працювати оф-лайн в офісі в м. Києві повний робочий день.
  • Увага пріоритет надається людям з інвалідністю.

Ми гарантуємо конкурентну оплату, яка залежить від результатів співбесіди та попереднього досвіду учасника/-ці.

Відбір переможця(-ниці) відбуватиметься на основі аналізу професійного досвіду учасників та їхньої компетенції.

Резюме з зазначенням розміру очікуваної винагороди надсилайте на email [email protected] з темою листа “Конкурс_помічник офіс-адміністратора”.

Прийом заявок завершується в 17:00  22 липня  2024 року.

З учасниками які вийшли до другого туру відбору буде проведено онлайн-інтерв’ю.

Форма співпраці може бути змінена за згодою сторін.

Просимо звернути увагу, що ОПОРА не надає роз’яснень та оцінок учасникам, які не пройдуть відбір, щодо невідповідності їх резюме чи професійного рівня.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних