Надання послуг з комунікаційної підтримки у координації з прес-службою Апарату ВРУ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlgaS

Тренінг, майстер клас, онлайн
Надання послуг з комунікаційної підтримки у координації з прес-службою Апарату ВРУ

МЕТА: пошук фахівців для надання послуг з комунікаційної підтримки, у координації з Прес-службою Апарату Верховної Ради України, в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

ОПИС ПОСЛУГ: фахівець з комунікаційної підтримки займатиметься інформаційним наповненням та супроводом офіційних сторінок Верховної Ради України у соціальних мережах (Telegram, Meta, Instagram, X):

  1. Підготовка, вироблення і написання інформаційних та аналітичних матеріалів щодо діяльності Верховної Ради України, Голови ВРУ, Першого заступника та заступників Голови ВРУ, Апарату ВРУ та комітетів для офіційних сторінок Українського Парламенту у соціальних мережах;
  2. Адаптація новин і законопроектів, опублікованих на офіційному веб-сайті ВРУ, для соцмереж з акцентом на чіткість і стислість викладення основних ідей.
  3. Участь у розробці контент-планів та внесення пропозицій щодо оновлення та актуалізації тематичних підрозділів офіційних сторінок Верховної Ради України.
  4. Координація з іншими підрозділами Верховної Ради України для забезпечення узгодженої комунікаційної політики

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта в галузі журналістики, зв’язків з громадськістю, комунікацій або суміжних сферах;
  • Досвід роботи в журналістиці/аналітичному центрі/державній службі;
  • Відмінні навички написання та редагування текстів;
  • Досвід ведення соціальних мереж та створення контенту для різних платформ;
  • Знання специфіки роботи державних органів та розуміння політичних процесів в Україні;
  • Високий рівень володіння українською мовою, знання англійської мови буде перевагою;
  • Здатність працювати в команді та в умовах високої інтенсивності;
  • Навички роботи з сучасними цифровими інструментами та платформами.

Будемо раді разом із професіоналами та ціннісними особистостями впливати на розвиток держави і зміцнювати демократію та парламентаризм України.

СТРОКИ НАДАННЯ ЗАЯВКИ 

Пропозиції на участь у конкурсі приймаються до 18:00 14 серпня 2024 року на пошту [email protected]з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на конкурс_Фахівець з надання послуг комунікаційної підтримки, у координації з Прес-службою Апарату Верховної Ради України».

Зворотний зв’язок планується лише з кандидатами, які будуть відібрані до співбесіди. 

ВИМОГИ ДО ЗАЯВКИ 

Участь у конкурсі можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для фізичних осіб – до заявки додається: скан-копія сторінок паспорту (1,2 та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код. 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕДи). 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ: 

До участі в оцінці допускаються пропозиції, які: 

  • містять реєстраційні документи, резюме/CV та мотиваційний лист;
  • заповнені українською мовою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПЕРЕМОЖЦЯ 

  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам конкурсної документації.

Визначення переможців відбудеться після технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору та проведення співбесід з відібраними учасниками. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель