Менеджер/ка з розробки контенту Програми DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olha Tkachenko

Screenshot_1
Менеджер/ка з розробки контенту Програми DOBRE

ДАТА ОГОЛОШЕННЯ: 10.10.2022 р.
ТЕРМІН ПОДАННЯ: до 24.10.2022 р.
ОРГАНІЗАТОР: Український кризовий медіа-центр (УКМЦ) шукає менеджера з розробки контенту Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)
Місце роботи: Київ, Україна

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  • розробляти, контролювати зміст та повідомлення комунікаційної кампанії в рамках проєкту;
  • розробляти контент для матеріалів у рамках інформаційних кампаній за проєктом;
  • організовувати прес-брифінги, круглі столи, комунікаційні тренінги, інші медіа-заходи в Києві та регіонах зі змістовним наповненням відповідно до цілей комунікації проєкту та діяльності в рамках проєкту);
  • розробляти та проводити спеціальні заходи, що сприяють налагодженню комунікації в межах програмних заходів;
  • моніторити інформаційне середовище, відслідковувати процес реалізації децентралізації в Україні та події, які пов’язані з реформою органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади;
  • здійснювати пошук практичних та вдалих рішень, моделей для розвитку комунікації в територіальних громадах;
  • складати план-графік усіх медіа заходів у рамках проєкту, включаючи прес-брифінги, круглі столи, публічні обговорення,  комунікаційні тренінги, лекції-диспути, конференції та інше в Києві та регіонах, а також контролювати його впровадження та актуалізацію;
  • брати участь в обговоренні та підготовці сценаріїв роликів, телевізійних та радіо виходів та ін. у межах реалізації проєкту та розроблених комунікаційних стратегій;
  • надавати контент та довідкову інформацію для розроблення, поглиблення та вдосконалення комунікаційної стратегії, здійснювати контроль за виконанням;
  • здійснювати пошук та залучення секторальних, профільних експертів до реалізації стратегічних завдань проєкту;
  • комунікувати із партнерами, представниками ЦОВВ та ОМС, журналістами;
  • готувати звіти про діяльність у межах проєкту. 

Які вимоги до кандидатів?

  • досвід роботи не менше трьох років;
  • вища освіта бажано в галузі суспільних наук/журналістики/маркетингу або іншої галузі, яка відповідає вимогам до посади
  • попередній досвід роботи в комунікаційних проєктах із навичками в сфері комунікації буде перевагою;
  • бажано досвід роботи з комунікацією реформ, соціальних, громадських, економічних тем;
  • володіння програмним забезпеченням MS Office та базові знання програмних пакетів для створення звітів та презентацій;
  • вітається досвід роботи з міжнародними або неурядовими організаціями;
  • вільне володіння державною мовою 
  • вільне володіння навичками письмового та усного спілкування для роботи англійською мовою;
  • командність, відповідальність, лідерство та універсальність. 

Надсилайте, будь ласка, резюме на адресу: [email protected] до 18.00 години 24 жовтня 2022 року з зазначенням у темі листа «менеджер із розробки контенту Програми DOBRE».


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/Фахівчиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer

Консультант/ка з програмного та інформаційно-технічного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з бізнес-аналітичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з нормативно-технічного та методичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Фахівець(чиня) з розвитку спроможності громад