Менеджер_ка проєкту з відновлення житла

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.mukhina

Vacancy_dfrfycsz6
Менеджер_ка проєкту з відновлення житла

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.   

Наразі ДРБ  шукає висококваліфікованого Менеджера проєкту з відновлення житла, який приєднається до команди в м. Харкові. 

Загальна мета ролі  

ДРБ здійснює свою діяльність в Україні через головний офіс у Києві та має офіси в Києві, Сумах, Миколаєві, Харкові, Слов’янську та Дніпрі. Менеджер проєкту з відновлення житла відповідатиме за управління житловими програмами ДРБ у Східному регіоні (команди в Харкові та Слов’янську), включаючи ремонт квартир та будинків, модернізацію колективних укриттів, ремонт освітньої та/або медичної інфраструктури. Також Менеджер проєкту з відновлення житла відповідає за досягнення стратегічних цілей організації в межах своєї діяльності, прийняття важливих рішень щодо функцій, ролі та ресурсів підрозділу а також прийняття важливих рішень, що грунтуються на основі політик ДРБ, стандартів та консультацій з технічними експертами. Менеджер проєкту з відновлення житла підпорядковується Менеджеру регіональному з програмної діяльності. 

Вашими основними обов’язками на посаді будуть:  

  • Вибір найбільш відповідних форм житлових інтервенцій залежно від контексту. 
  • Проєктування, координація та управління житловими заходами ДРБ у відповідному регіоні. 
  • Забезпечення найвищої якості секторних інтервенцій. 
  • Відповідальність за своєчасну реалізацію, підготовку звітів, фінансовий огляд, тісну співпрацю з донорами, урядовими структурами та координаційними механізмами на місцях. 
  • Проведення програм з підвищення потенціалу для персоналу житлового сектору у співпраці з менеджерами баз/регіонів. 
  • Надання внесків до щомісячних, квартальних та річних звітів для донорів. 
  • Управління бюджетом проєкту, фінансами та витратами, включаючи дотримання мінімальних вимог DRC та донорів. 
  • Управління базами даних бенефіціарів на місцях. 

Розвиток програми та стратегія 

  • Представлення ДРБ та активна участь у місцевих кластерних групах з питань житла. 
  • Забезпечення обміну знаннями між командами та використання результатів моніторингу та оцінки для покращення програм. 
  • Розвиток та розширення відповідних програм у межах стратегічних цілей ДРБ та внесок у загальнодержавну стратегію. 

Підзвітність та звітність 

  • Постійний моніторинг та розвиток ініціатив з підзвітності у межах відповідної програми, керуючись Програмним посібником ДРБ, а також документування впливу діяльності. 
  • Забезпечення дотримання внутрішніх та зовнішніх вимог до звітності, включаючи закупівлі. 

Управління персоналом 

  • Керівництво та управління відділом проєкту з відновлення житла, включаючи наставництво, координацію, управління ефективністю, набір та розвиток потенціалу. 
  • Проведення навчання на робочому місці та адаптація тренінгів/коучингу до потреб персоналу. 

Координація 

  • Забезпечення координації з відповідними акторами житлового сектору в зоні втручання. 

Про вас:  

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 3 роки досвіду в житлових проєктах НУО.  Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:   

Обов’язково  

  • Магістерський або бакалаврський ступінь в галузі архітектури, цивільного будівництва або суміжній сфері Досвід реалізації житлових заходів у складних надзвичайних умовах. 
  • Досвід реалізації житлових заходів у проєктах раннього відновлення та розвитку. 
  • Щонайменше 3 роки досвіду управління персоналом. 
  • Досвід гуманітарних інтервенцій у співпраці з партнерськими організаціями є перевагою. 
  • Володіння англійською мовою не нижче рівня С1. 
  • Грамотне володіння українською мовою. 
  • Відмінні навички написання та редагування для зовнішньої аудиторії (включаючи уряд та донорів). 
  • Досвід створення якісних технічних матеріалів (навчальні матеріали, інструменти програм, пропозиції, стратегічні документи тощо). 
  • Досвід роботи з моніторингом, оцінкою та навчанням. 
  • Відмінні навички звітності. 

Бажано 

  • Спокійний та дипломатичний характер. 
  • Здатність керувати пріоритетами та дотримуватись термінів. 
  • Ефективний командний гравець – вирішувач проблем. 
  • Попередній досвід роботи з DRC у надзвичайних умовах. 

 Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:   

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.  
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.  
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.  
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.  
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.  

Ми пропонуємо:    

  • Контракт: 3-місячний випробувальний термін, з можливістю продовження за умови отримання фінансування та задовільних результатів роботи 
  • Рівень посади: F.2 
  • Місце роботи: Харків 
  • Дата початку: якнайшвидше 

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналуДанської ради у справах біженців в Україні.

Процес подачі заявки: 

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Натисніть ТУТ щоб відгукнутись

Кінцевий термін подання заявок: 15/10/2025.  

Зверніть увагу, що відбір кандидатів буде проводитися на постійній основі. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, як тільки буде визначено відповідного кандидата.


Останні публікації цього розділу:

Старший/-а Спеціаліст/-ка з Ментального Здоров'я та Психологічної Підтримки / (Senior Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Associate) - МОМ

Спеціаліст/-ка Програми / (Programme Support Associate (IP – Financials)) - МОМ

Послуги кар’єрних консультантів/-ок

Ехреrt оn Еnеrgу Еffісіеncу, Саtеgоrу 2

Закупівля спеціалізованих послуг для постраждалих від насильства та осіб із груп ризику

Тренер/ка (тема: послуги дітям з інвалідністю)