Менеджер/ка з міжнародної діяльності та партнерства

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Менеджер/ка з міжнародної діяльності та партнерства

Міжнародна неприбуткова організація Open Contracting Partnership (OCP), що реалізує на території України проєкт міжнародної технічної допомоги шукає International Account and Partnership Manager до своєї команди. OCP співпрацює з урядами, бізнесами, громадянським суспільством та експертами для покращення публічних закупівель, розробляючи реформи, формуючи коаліції змін та створюючи цифрові рішення, засновані на відкритих даних.

Основний фокус — це супровід ключових партнерів в рамках впровадження реформи РІМ (Public Investment Management). Твоїми ключовими стейкхолдерами будуть Міністерство економіки та міжнародні організації в рамках G2G взаємодії. Важливими функціями також буде налагодження процесів та ефективної співпраці між усіма залученими сторонами. 

Ми шукаємо людину, яка не боїться викликів, уміє координувати складні проєкти та прагне реальних змін.

Твоїми задачами будуть:

  • повноцінний супровід зовнішніх партнерів та налагодження якісної взаємодії з ними та внутрішньою командою
  • заглиблення та розуміння специфіки структури партнера, його потреб та запитів
  • налагодження та побудова процесів співпраці між сторонами
  • контроль і моніторинг виконання та організація процесів, пов’язаних з партнерами та їх ініціативами
  • аналіз, виявлення та вирішення/закриття всіх питань партнера
  • ведення проєктів, які є суміжними у співпраці з партнером
  • проведення пояснювальних та роз’яснювальних заходів для партнерів
  • організація та проведення зустрічей

Очікування від майбутнього працівника: 

  • сильні комунікативні скіли
  • сильні організаторські скіли
  • аналітичні навички та системний підхід
  • високий рівень відповідальності
  • вміння швидко адаптуватись
  • вміння управляти пріоритетами 
  • якісний тайм-менеджмент 

Сміливо подавайся, якщо ти маєш

  • Досвід роботи координатором проектів, аккаунт-менеджером 
  • Англійську на рівні В2-С1 і вище (обовʼязково)
  • Досвід роботи в державному секторі (бажано)

Важливо

Ми шукаємо людину в Києві, адже маємо гібридний графік. Наш офіс знаходиться близько до центру, тож тобі буде зручно добиратись до нас) 

Процес відбору проходить в кілька етапів: аналіз резюме, співбесіда-знайомство з HR та керівником відділу, фінальна співбесіда з СEO. Відправляй своє CV з очікуваним рівнем заробітної плати на [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Керівник/ця відділу з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання

Асистент/ка з супроводу укладення господарських договорів

Експерт/ка з впровадження соціальної послуги «Підтримане проживання»

Асистент/ка менеджера/ки проєкту

Фахівець/чиня з інформаційно-комунікаційних технологій (ЮНІСЕФ, Київ)

Сonsultant for MOH on communications and coordination of Rehabilitation Centers of Excellence development