Логіст/ка для організації заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
allamaks

ОПОРА шукає логіста на заходи
Логіст/ка для організації заходів

РОО ВГО «Громадянська мережа «ОПОРА» оголошує тендер на закупівлю послуг з організації і логістичного супроводу заходів у Рівненській області за проєктом «СамоІнтегруйся: європейські реформи та цінності участі у локальному вимірі».

Хто може бути учасником тендеру 

Участь у тендері можуть взяти юридичні особи  та фізичні особи-підприємці які мають відповідні КВЕДи та досвід надання зазначених послуг.

Які послуги має надавати логіст

Перелік наступний, але не вичерпний:

  • підбір місця для проведення заходу; 
  • оренда приміщення та необхідного обладнання для проведення заходу; 
  • організація проживання та харчування спікерів та учасників; 
  • організація трансферів та компенсація вартості проїзду спікерів та учасників заходу; 
  • матеріально-технічне забезпечення, в тому числі друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні);
  • постачання канцелярських товарів;
  • подання заключного фінансового звіту про проведення заходу, що включає копії підтверджуючих документів тощо. 

Які заходи обслуговуватиме виконавець

Тренінги, семінари, навчальні табори, просвітницькі заходи, конференції, форуми, прес-івенти тощо в Рівному та області. Графік та тематики узгоджуватимуться заздалегідь. 

Термін надання послуг:  із серпня 2025 до березня 2026 року.

Документи, які потрібні для участі в тендері: 

  • копії документів (копію Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або витягу з реєстру платників єдиного податку; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
  • тендерну пропозицію (без ПДВ) згідно з Додатком 1 із вказанням вартості послуг з урахуванням всіх зборів, комісій та податків, умов оплати. Тендерна пропозиція має міститися на бланку із актуальними реквізитами, контактними телефонами, електронними адресами; 
  • заповнений та підписаний Супровідний лист;
  • інформацію про досвід роботи, зокрема і з неприбутковими організаціями (за наявності). 

Посилання на додатки:
Супровідний лист – https://cutt.ly/lrUIMwrx
Додаток 1 (пропозиція) – https://cutt.ly/prUI1848 

Якщо учасник не надасть весь перелік документів, його пропозиція не буде розглянута. 

Тендерні пропозиції повинні бути українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Документи для участі надсилати на електронну пошту [email protected] до 16 липня 2025 року (включно) із зазначенням теми листа «Тендер_організація заходів»).
За уточненнями можна звертатись на цю ж пошту. 

Важливими критеріями для вибору переможця буде ціна, досвід та умови оплати. Рекомендації від замовників та досвід співпраці з ОПОРОЮ буде перевагою.

Наявність рекомендацій від попередніх замовників та позитивний досвід роботи з неприбутковими організаціями та попередньої співпраці з ОПОРОЮ буде перевагою.

ОПОРА залишає за собою право: 

  • до укладення договору вести переговори та/або задавати уточнювальні питання будь-якому учаснику тендеру;
  • відхилити будь-яку та всі пропозиції, якщо вважатиме, що це відповідає інтересам організації;
  • одержати інформацію про учасника з інших джерел, ніж ті, які були зазначені ним у документах. 

Про рішення тендерної комісії учасників повідомлять протягом двох днів після засідання.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка реалізації програми UPSHIFT

Соціальний/а працівник/ця проєкту "Mобільні клініки"

Лікар/ка гінеколог/иня (зовнішні консультанти) проєкту "Мобільна гінекологія"

Спеціаліст/ка з закупівель і логістики

Асистент/ка бухгалтера/ки програми

Бухгалтер/ка програми