Координатор/ка із розроблення та впровадження концепції Smart City
Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на посаду координатора/-ки із розроблення та впровадження концепції Smart City у містах, відібраних в межах конкурсу.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
За результатами конкурсу було відібрано міста з чисельністю населення 40-110 тис. осіб, з якими спільно буде розроблено та втілено концепцію Smart City, що має на меті системну трансформацію усіх сфер життя міста за допомогою новітніх технологій.
Шукаємо нового члена/членкиню команди регіонального компонента для розроблення та підтримки впровадження концепції із врахуванням найкращих практик та сучасних трендів.
Дата початку роботи: якнайшвидше.
Зайнятість: повна, без можливості сумісництва.
Формат роботи: гібридний.
Відрядження: в межах країни.
Обов’язки:
- Аналіз світового досвіду та найкращих практик впровадження концепції Smart City, зокрема в країнах ЄС.
- Лідерство та координація розроблення, спільно з представниками органів місцевого самоврядування та представниками інститутів громадянського суспільства, концепції Smart City та покрокових планів її втілення у містах, які беруть участь у проєкті.
- Аналіз наявних стратегічних документів, ухвалених органами місцевого самоврядування у питаннях Smart City та цифровізації.
- Координація розроблення пропозицій щодо внесення змін у локальні нормативно-правові акти міст щодо втілення концепції Smart City.
- Експертна та менторська підтримка, моніторинг та координація міст у впровадженні концепції Smart City, цифрових рішень, цифрових моделей тощо.
- Участь у заходах, які проводять міста щодо впровадження цифрових рішень.
Цей перелік тільки репрезентує особливості та рівень дорученої роботи і не є вичерпним.
Вимоги до кваліфікації координатора/-ки:
- вища освіта (бажано);
- досвід успішного впровадження цифрових проєктів та/або проєктів розвитку в органі місцевого самоврядування;
- досвід розроблення місцевих політик та координації їх обговорення з депутатським корпусом та громадським сектором;
- здатність бачити довгострокову перспективу розвитку громади та формувати стратегічне бачення розвитку у громадах.
Бажані навички:
- сильні лідерські здібності, вміння переконувати та відстоювати власну думку;
- вміння і бажання працювати в команді;
- високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
- вміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
- уважність до деталей;
- високий рівень самоорганізації;
- вміння працювати в умовах обмеженого часу;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
- поміркованість та старанність у виконанні поставлених завдань;
- досвід роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування та/або досвід роботи на керівних посадах в комунальних підприємствах буде перевагою;
- знання англійської мови буде суттєвою перевагою (не нижче рівеня В1).
Заявка на участь у конкурсі має містити:
- резюме з описом практичного релевантного досвіду роботи (діяльності), зокрема досвіду впровадження цифрових проєктів в органі місцевого самоврядування;
- мотиваційний лист з описом власного бачення концепції Smart City.
Просимо надсилати резюме та супровідний лист до 11 грудня 2025 року за посиланням з поміткою «Координатор/-ка із розробки та впровадження концепції Smart City».

