Комунікаційний/на менеджер/ка
savED – велика команда, обʼєднана спільним баченням і місією.
Ми знаємо, заради чого існуємо як організація і щодня докладаємо максимальних зусиль, аби повернути українським дітям право на освіту.
Фонд поєднує глибокий досвід у сфері освіти з прагненням творити реальну цінність для громад. Ми працюємо у прифронтових областях і громадах, де пропонуємо комплексні рішення, що обʼєднують інфраструктуру, освітню компоненту і програми соціальної підтримки для дітей та освітян. Наш пріоритет — офлайн-навчання та соціалізація дітей у безпечних умовах.
Ми шукаємо в команду відділу комунікацій комунікаційного менеджера/рку – людину, яка здійснює супровід і комплексну координацію комунікаційної складової діяльності фонду в межах визначених проєктів, кампаній, подій та партнерських ініціатив (від формування ключових повідомлень до підготовки й узгодження матеріалів з командами).
ОБОВ’ЯЗКИ
1. У межах визначених проєктів, ініціатив або партнерств:
- створює комунікаційний план (самостійно або в координації з керівником/кою проєкту), формує ключові повідомлення;
- визначає потрібні матеріали, формати та канали поширення;
- складає таймлайни для комунікаційних активностей;
2. Здійснює підготовку комунікаційних матеріалів, а саме:
- Збір інформації від колег (через інтерв’ю, запити, брифінги тощо);
- Збір ключових матеріалів для новин, постів, пресрелізів, листів для партнерів;
- Створює брифи для дизайнера та SMM-команди;
- Здійснює вичитку та погодження всіх матеріалів з командою та з партнерами;
- Робота з медіа-менеджеркою щодо тональності, структури та публікацій.
3. Координує вихід медіапроявів, в тому числі:
- Відповідальний за логіку, послідовність і своєчасність публікацій;
- Стежить за узгодженістю між дизайном, текстами, візуальними матеріалами;
4. Готує звіти для партнерів у частині комунікації:
- Здійснює бір, упорядкування та формування кінцевого документа або презентації для партнера у співпраці з медіа-менеджеркою та дизайнером/ками.
- Забезпечує сталу взаємодію з партнером задля створення міцних партнерських стосунків через підготовку додаткових фото, відео матеріалів, історій з проєктів
- Співпрацює з командою у створенні внутрішніх матеріалів, політик, гайдів, брендбуку (за потреби).
ОЧІКУВАННЯ ВІД КАНДИДАТА:
- Досвід: від 3 років у сфері медіа, SMM або digital-комунікацій.
- Мови: українська — вільно, англійська — Intermediate+
- Сильні навички написання, редагування та вичитки текстів, комунікаційних матеріалів українською мовою.
- Розуміння загальних трендів та контексту гуманітарної, освітньої та комунікаційної сфери.
- Здатність вивчити, опанувати та орієнтуватися в місії, підходах і напрямах роботи savED.
- Мислення стратегічне, креативне, з розумінням соціального контексту.
- Уміння працювати самостійно, планувати, координувати команду, яка працює над smm організації, вести кілька процесів одночасно.
- Soft skills: емпатія, чутливість до тем благодійності та війни, ініціативність, відповідальність.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:
- Сильна команда, яка відновлює життя в громадах, що постраждали від війни.
- Можливість реалізовувати комунікаційні кампанії з великою свободою дій.
- Робота в структурованому та водночас гнучкому середовищі з чудовою командою.
- Гібридний формат залучення (можна працювати віддалено з відвіданням центрального офісу раз на тиждень/місяць/за домовленістю)
- Повна зайнятість із фіксованою конкурентною оплатою та бонусами у вигляді додаткових вихідних та оплачуваної відпустки.
- Навчання коштом фонду (для розвитку вас як фахівця).
- Відрядження до регіонів (за потреби) коштом фонду.
ЩО РОБИТИ, ЩОБ ДОЛУЧИТИСЯ:
- Надішліть своє резюме та портфоліо (посилання на соцмережі, кейси або тексти) до 30 вересня 2025 року через платформу Happy Monday&
- У мотиваційному листі, будь ласка, коротко вкажіть, чому вам цікаво стати частиною savED та вкажіть очікуваний рівень оплати.
Після відбору резюме ми зв’яжемося з вами та запросимо виконати невелике тестове завдання.