Керівник/-ця комунікаційного відділу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


2
Керівник/-ця комунікаційного відділу

Інститут «Республіка» та Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» шукають в свою команду керівника/-цю комунікаційного відділу.

Про організацію: Інститут «Республіка» — це всеукраїнська громадська організація, яка займається підтримкою демократичних процесів в Україні через розвиток громадянського суспільства, просвітницькі та адвокаційні кампанії. Організація працює в напрямку підвищення рівня політичної культури, залучення громадян до процесів прийняття рішень та впровадження реформ на національному та місцевому рівнях.

Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» — це мережа активістів, ключова ідея яких — залучення громадян до розвитку своїх громад через організацію публічних консультацій, інформаційних кампаній, тренінгів, форумів та інших заходів. Ініціатива виникла після Революції Гідності на базі громадської організації «Інститут «Республіка». «Активна Громада» сприяє діалогу між громадянами та місцевими органами влади, допомагаючи будувати прозоре та ефективне врядування.

Опис ролі: Керівник/-ця комунікаційного відділу відповідає за розробку та впровадження комунікаційної стратегії організації, а також за ефективне управління комунікаціями з усіма зацікавленими сторонами. Основне завдання полягає у забезпеченні прозорої, послідовної та ефективної комунікації, яка сприятиме формуванню позитивного іміджу організації, а також підтримці її діяльності та розвитку.

Бажане місце проживання — Київ/Київська область.

Повна зайнятість.

Очікування до кандидата/кандидатки:

  • Вища освіта (бажано — PR, журналістика);
  • Досвід роботи в сфері зв’язків з громадськістю — від 2 років;
  • Досвід управління командою — від 2 років;
  • Вільне володіння українською (усне та письмове);
  • Уміння працювати у дизайнерських програмах;
  • Стратегічне та креативне мислення, проактивність;
  • Досвід роботи з різними каналами комунікації (соціальні мережі, медіа, вебсайти, внутрішні комунікації);
  • Вміння керувати командою, наставництво та мотивація співробітників;
  • Розуміння основ контент-маркетингу, копірайтингу та редагування матеріалів;
  • Лідерські якості та вміння ухвалювати рішення;
  • Високий рівень стресостійкості, здатність ефективно працювати в умовах дедлайнів;
  • Творчий підхід до вирішення задач;
  • Комунікабельність;
  • Уміння працювати на результат.

Буде перевагою:

  • Вільне володіння англійською (усне та письмове);
  • Наявність досвіду організації кризових комунікацій.

Посадові обов’язки керівника/ці комунікаційного відділу:

  • Робота з PR-стратегією проектів Інституту «Республіка», мережі «Активна Громада»;
  • Координація та контроль за впровадженням PR-стратегії проектів Інституту «Республіка» в регіонах;
  • Налагодження контактів з редакторами, журналістами телеканалів, друкованих та інтернет видань, радіо;
  • Розвиток присутності ІР та «Активної Громади» у Інтернет-просторі;
  • Дотримання стилю ІР та «Активної Громади» в розробці макетів інформаційних продуктів;
  • Розробка стратегії залучення учасників на події та її впровадження;
  • Управління командою, контроль показників та вирішення викликів;
  • Підготовка інформаційних матеріалів;
  • Створення річного звіту ІР та інших аналітичних матеріалів.

Ми пропонуємо:

  • Можливість реалізації важливих соціальних ініціатив на благо громад та України вцілому.
  • Конкурентну оплату праці.
  • Можливість професійного росту та розвитку.
  • Роботу в команді активних громадських діячів та діячок.
  • Обмін досвідом та поїздки до колег в інші регіони.
  • Можливість отримати рекомендації на навчання/стажування за кордоном.

Якщо вам близька наша ідея і ви прагнете стати частиною нашої команди, надсилайте ваше резюме, мотиваційний лист та очікувану оплату праці до 15 жовтня 2024 року на електронну адресу [email protected].


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних