Кейс-менеджер/ка в центр сімейного простору (проєкт реалізується разом з UNICEF)

Зафіксувати у Google календарі!


Зображення1
Кейс-менеджер/ка в центр сімейного простору (проєкт реалізується разом з UNICEF)

ГО “Зв’язок” вже 5 років реалізує проєкти, які розвивають громади через спорт, освіту і творчість, а також сприяють втіленню ініціатив мешканців та мешканок різних міст України. Наша місія – реалізація та захист прав і свобод людей, задоволення суспільних, економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів громадян та громадянок.

ГО “Зв’язок” оголошує конкурсний відбір на посаду “Кейс-менеджер/ка

Центр націлений на дітей та надаючи підтримку та консультації батькам. У центрі працюють адміністратор, психолог, соціальний працівник и кейс-менеджер, які надаватимуть підтримку дітям і батькам.

Обов’язки:

  1. Здійснення повної, всебічну та об’єктивної оцінку потреб дитини у відповідності до встановлених критеріїв, оцінюючи емоційний, фізичний, соціальний та освітній розвиток дитини, а також необхідність спеціалізованих послуг.
  2. Розробка та впровадження індивідуалізованого плану супроводу, що включає визначення конкретних цілей супроводу, вибір відповідних методів та ресурсів для їх досягнення.
  3. Ефективне управління та координація послуг, які необхідні дитині, залучення різноманітних установ та організацій, включаючи освітні, медичні, психологічні та соціальні служби.
  4. Постійний моніторинг виконання плану супроводу та оцінка прогресу дитини, здійснення необхідних корективів та оновлень у плані на основі динаміки стану та потреб дитини.
  5. Надання консультативної та практичної підтримки сім’ям, сприяння захисту прав дитини та забезпечення їх дотримання у відповідності до чинного законодавства.
  6. Забезпечення належного документування всіх аспектів кейсу, у тому числі планів супроводу, моніторингу, оцінок та звітів, а також забезпечення своєчасного подання цих документів відповідним органам або заінтересованим сторонам.
  7. Виконання інших поточних завдань проєкту.

Вимоги до кандидата(-ки):

  • Досвід роботи.
  • Володіння діловою українською мовою.
  • Відмінні комунікаційні навички та вміння налагоджувати партнерства;
  • Уміння та навички працювати з технічним обладнанням центру (комп’ютер, принтер, сканер, проєктор, інше);
  • Навички координування роботи команди;

Особисті якості:

  • Вміння планувати та виконувати заплановане вчасно,
  • Відповідальність і стресостійкість;
  • Комунікабельність, вміння працювати в команді;
  • Здатність швидко навчатись.

Пропонуємо:

  • Цікаву динамічну роботу на користь українського суспільства та населення;
  • Роботу в дружній команді;
  • ФОП, заробітня плата 24 400 грн;
  • Роботу в комфортному офісі в центрі м. Миколаів

Подача резюме:

Своє резюме та мотиваційний лист надсилайте на [email protected]. В темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть назву вакансії – “Кейс-менеджер/ка”. Листи без назви вакансії в темі або без мотиваційного листа не розглядаються. Телефон для довідок: +380 66 195 53 25.

ГО «Зв’язок» зв’яжеться із відібраними кандидатами(-ками). Надсилаючи резюме, ви погоджуєтесь на обробку та зберігання ваших персональних даних згідно законодавства України про захист персональних даних.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад