Фахівець/фахівчиня з PR та організації подій у Миколаєві
Данський інститут культури (Danish Cultural Institute) шукає нового_у колегу до команди Українсько-данського молодіжного дому в Миколаєві! Історія регіонального офісу розпочалася у 2024 році, а фізичний простір офіційно відчинив свої двері у 2025-му. Нині кличемо до команди комунікабельну й креативну людину, яка допоможе розширювати аудиторію та партнерства Дому.
Як фахівець / фахівчиня з PR та організації подій, ти координуватимеш події та активності Молодіжного дому, а також підтримуватимеш регулярну комунікацію з молодіжними спільнотами та партнерами в Миколаєві, аби збільшувати охоплення та аудиторію Дому. Ми очікуємо, що у тебе вже є досвід у комунікаціях та плануванні подій, і ти зможеш самостійно втілити план, у тісному зв’язку й координації з комунікаційною командою в Києві.
Українсько-данський молодіжний дім — це проєкт, що підтримує молодіжну участь, демократію та креативність. Ми створюємо відкриту демократичну платформу для молодіжних ініціатив, культури й активізму в Україні та Данії. Проєкт має два молодіжні простори — у Києві та Миколаєві — а також провідні тренінги, міжнародні семінари та грантову програму. Проєкт координується консорціумом Данської молодіжної ради (DUF) та Данського інституту культури (DCI).
Посада передбачає роботу в Миколаєві та тісну взаємодію з колегами й колежанками у Києві й Копенгагені.
Основні обов’язки
- Розробка плану регіональної видимості проєкту
- Розробка, організація та фасилітація подій у Молодіжному домі
- Представлення та роль хоста на партнерських подіях і активностях у Домі
- Ведення соціальних мереж Дому в Миколаєві відповідно до стратегічних пріоритетів
- Створення візуальних матеріалів і контенту для соціальних мереж
- Взаємодія з локальними медіа
- Інші завдання за потреби
Вимоги
- Релевантна освіта (бакалавр/магістр у сфері комунікацій, журналістики, політології або суміжних напрямках)
- Щонайменше 1 рік досвіду на подібних посадах
- Уміння розробляти й вести події на всіх етапах (від ідеї до реалізації)
- Підтверджений досвід роботи з соціальними мережами
- Інтерес або досвід взаємодії з медіа/пресою
- Самостійність і здатність координувати процеси
- Вільне володіння українською та англійською (усно й письмово)
- Креативний підхід до задач і розвиток бренду Молодіжного дому в Миколаєві
- Організованість і уважність до деталей
- Структурне мислення та вміння працювати з кількома задачами одночасно
Ми пропонуємо
- Комфортне робоче місце в центрі Миколаєва
- Команду з 3 колег у Миколаєві та близьку взаємодію з командою з 15 колег у Києві
- Робочий комп’ютер і телефон
- Повну зайнятість на 1 рік з можливістю продовження контракту
- Заробітну плату від 900 євро/місяць, залежно від досвіду
- Медичне страхування від страхової компанії INGO
Посада також передбачає регулярне спілкування англійською мовою.
Як податися
Надішліть на електронну адресу [email protected]:
- мотиваційний лист (до 1 сторінки) англійською,
- CV англійською (окремим файлом),
- посилання на портфоліо з прикладами графічних/візуальних робіт.
Тема листа: “Public Outreach Officer”. Заявки розглядатимуться по мірі надходження, а позицію буде закрито щойно буде знайдено відповідного кандидата/кандидатку. Неповні заявки не розглядаються.
Ми заохочуємо подаватися всіх кваліфікованих кандидатів та кандидаток незалежно від попереднього досвіду, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного походження, фізичних можливостей чи релігійних переконань.

