Фахівець_чиня з організації заходів в Україні

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Аліна

Швейцарський інститут тропічного та громадського здоров’я (Swiss TPH) запрошує на роботу фахівця з організації заходів в Україні

1. Мета роботи

• Забезпечити підтримку та супровід з організації заходів (івенти, тренінги, семінари, конфернції та інше) в рамках проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» (далі – Проєкт) під керівництвом Начальника фінансового відділу та Керівника проекту.

2. Основні завдання:

- забезпечити підтримку та супровід з організації різноманітних заходів для потреб Проєкту, зокрема підготовку та контроль проведення заходів у відповідності до вимог Швейцарського інституту тропічного та громадського здоров’я та нормативних актах донора,

3. Обов’язки

- моніторинг ринку послуг в рамках підготовки до певного заходу, аналіз цін та пропозицій на ринку послуг;
- збір, обробка та аналіз інформації від співробітників проєкту та інших зацікавлених осіб щодо потреб в рамках підготовки до заходу, зокрема для підготовки чіткого запиту (технічного завдання) для організацій, що будуть забезпечувати логістичний супровід заходу;
- участь у розробці і реалізації концепцій, ідей, механік і сценаріїв заходів, що відповідають поставленим цілям, за допомогою тісної співпраці з івент-агентствами, логістичними компаніями та ін.;
- узгодження різних процесів та змін, що відбуваються в ході підготовки та реалізації заходів, івентів і т.п.,
- координація та контроль за організацією заходів у співпраці з івент-агентствами, логістичними компаніями та ін.;
- надання підтримки та супроводу різних тренінгів, івентів та інших заходів в рамках Проєкту;
- тісна співпраця, управління взаємовідносинами з івент-агентствами, логістичними компаніями та ін. та здійснення оцінки ефективності співпраці;
- участь у процедурах закупівлі товарів/послуг, підготовка тендерної документації перед та після здійсненням заходів, тісна співпраця з експертом із закупівель;
- виконання інших обов’язків за дорученням начальника фінансового відділу в межах зони відповідальності.

4. Вимоги до посади та професійні навички:

-вища освіта в галузі маркетинг, менеджмент або у сфері гуманітарних наук;
- вільне володіння українською мовою (усна, письмо та читання);
- робочий рівень володіння англійською мовою (усне, письмове та читання);
- досвід роботи у сфері організації подій або заходів від 1-го року;
- відмінні комунікативні та організаційні навички;
- вміння працювати в команді та ефективно координувати діяльність різних учасників;
- гнучкість та вміння ефективно реагувати на зміни та непередбачувані ситуації;
- вміння керувати бюджетом та ресурсами;
- креативність та вміння розробляти інноваційні ідеї для подій;
- відмінні навички часового планування та пріоритезації задач, уважність до деталей;
- швидке мислення і здатність працювати з мінімальним контролем;
- комп’ютерна грамотність у роботі з різними програмними додатками (ms word, excel тощо);
- дотримання професійного кодексу поведінки швейцарського інституту тропічного та громадського здоров’я;
- повага до особистого та суспільного різноманіття всіх типів.

Повна зайнятість, місцезнаходження – Київ.

Щоб подати заявку, будь ласка, надішліть  резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] із зазначенням посади в темі листа. Ми зв’яжемося з кандидатами, які пройшли попередній відбір.


Останні публікації цього розділу:

Community Mobilization Anаlyst

Information Management Аssociate – Graphic Designer

Information Management Аssociate – Data Manager

Communications Clerk, NPSA4 - DS Kyiv, Ukraine - National Рosition

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління