Експерт(-ка) незалежної Експертної ради УВФ для проєктів «Варто: підтримка ветеранського бізнесу»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
veteranfund

facebook-1-1024x1024
Експерт(-ка) незалежної Експертної ради УВФ для проєктів «Варто: підтримка ветеранського бізнесу»

Розпочався конкурсний добір експертів (трьох основних та резервних) до складу Експертної ради Українського ветеранського фонду конкурсного відбору проєктів Варто: підтримка ветеранського бізнесу.

Як подати заявку і коли дедлайн

Запрошуються до співпраці досвідчені фахівці, які обізнані зі специфікою побудови та розширення бізнесу в Україні, розуміють проблематику та потреби бізнесу в наш час.

Кінцевий термін подачі документів 13 липня 2023 року (до 23:59 год за київським часом).

Подати заявку можна за цим посиланням.

Про результати добору буде повідомлено листом на електронні пошти кандидатів.

Які обов’язки експертів УВФ та вимоги до кандидатів

Обов’язки експертів Експертної ради Фонду:

  1. Проведення експертного оцінювання аплікаційних пакетів відповідно до Методики експертного оцінювання (критерії оцінювання – додаток № 1);
  2. участь у публічній презентації (захисті) проєктів заявниками;
  3. формування рейтингового списку переможців конкурсного відбору.

Вимоги до кандидата в експерти Фонду:

  1. Вища освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
  2. досвід ефективного управління проєктами, зокрема досвід бюджетування проектів не менше 1 року;
  3. досвід ведення бізнесу і/чи розуміння бізнес процесів;
  4. знання ділової української мови;
  5. бездоганна ділова репутація.

Добір кандидатів до Експертних рад відбувається відповідно до вимог Положення про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” та Положення про Комісію з добору експертів до Експертних рад.

Звертаємо Вашу увагу: експерти Фонду не мають права одночасно бути також заявниками конкурсного відбору чи брати участь у реалізації проєктів поданих до Фонду (на цей чи інший конкурсний відбір проєктів). 

Як подати документи на конкурс: ключові поради

Для подачі документів на конкурс необхідно:

  1. Ознайомитися з  Положенням про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” (зокрема з пунктом 2.11) та з Методикою експертного оцінювання;
  • заява (відповідно до додатка №1 до Положення про Експертні ради);
  • мотиваційний лист (у довільній формі);
  • копія документа, що посвідчує особу;
  • копія індивідуального податкового номера;
  • згода на збір та обробку персональних даних (відповідно до додатка 2 до Положення про Експертні ради);
  • розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність;
  • копії документів кандидата, що підтверджують вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня.

Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську і ВИНЯТКОВО у форматі PDF. Документи в іншому форматі, розглядатись НЕ БУДУТЬ. При потребі завантажити в одне поле документів більше ніж один (наприклад, сторінки паспорта) – доцільно об’єднати в один файл.

  1. Підготувати та підписати документи (обов’язкового підпису вимагає Заява та Згода кандидата на обробку персональних даних). Це можна зробити за допомогою ЕЦП, або ж надіслати проскановані документи з фізичним підписом.
  2. Заповнити інформацію та подати документи на конкурс з добору експертів в даній анкеті в межах відведеного на це часу.

У разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтеся на електронну пошту: [email protected] 

 


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад