Асистент/ка менеджера з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LDN

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
Асистент/ка менеджера з комунікацій

Громадська спілка «Мережа правового розвитку» (далі – ГС “МПР”) в рамках проєкту “HAVEN-Гуманітарна допомога через волонтерів, посередників та мережі” за фінансової допомоги Великобританії від уряду Великобританії, висловлені погляди не обов’язково відображають офіційну політику уряду Великобританії, запрошує постачальників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг асистента/ки менеджера з комунікацій, згідно вимог, положень та умов, викладених у цій Інструкції. Постачальник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.

Обов’язки:

  • Створювати, редагувати та розміщувати аналітико-інформаційні матеріали для розділу “Події” сайту ldn.org.ua;
  • Створювати  інформаційний контент для соцмереж (facebook, telegram, twitter, youtube, instagram, linkedin).
  • Брати участь у розробці контент-плану публікацій з урахуванням потреб різних аудиторій для різних проєктів МПР та впроваджувати його.
  • Моніторити медіа та аналізувати інформаційне поле; підготовка матеріалів та поширення для використання ЗМІ
  • Аналізувати аудиторію проєктів та покращувати взаємодію з ними.
  • Надавати інформаційний супровід подій і проєктів МПР.
  • Розробляти інфографіку, візуальний та медійний контент (самостійно або спільно з підрядниками з графічного дизайну).
  • Працювати з текстами. 

Вимоги:

  • Досвід впровадження комунікаційних стратегій, роботи в комунікаціях та із соціальними мережами не менше трьох років.
  • Досвід роботи в громадському секторі не менше року.
  • Розуміння специфіки роботи з різними типами цифрових платформ та аудиторій
  • Вільне володіння українською мовою та вміння писати тексти, які легко та цікаво читати.
  • Англійська достатнього рівня для спілкування.
  • Вільне володіння онлайн-сервісами Google, Canva.
  • Розуміння принципів та навички створення візуального та відеоконтенту. Навички розробки візуальних матеріалів та роботи з пакетами Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign) є перевагою.
  • Підтримка наших принципів.
  • Готовність працювати, як ФОП ІІІ групи.

Компетенції:

  • Комунікація
  • Співпраця та командна робота
  • Прийняття рішень
  • Творчість та інновації
  • Побудова довіри.

Мотивація:

  • Самоосвіта через участь у тренінгах та семінарах; 
  • Цікава, різноманітна та багатозадачна робота; 
  • Міжнародні мережі та партнерство;
  • Зростання всередині організації;
  • Широкий спектр напрямів роботи, підтримка творчих ідей та ініціатив;
  • Гідні умови залучення, можливість роботи як в офісі, так і віддаленої роботи.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

  1. Надати скановану копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (якщо є реєстрація ФОП).
  2. Надати в скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку (якщо є реєстрація ФОП).
  3. Заповнити та відправити цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція No PF.HAVEN_PIN_LDN_2023_14) у форматі PDF.
  4. Резюме учасника конкурсу.
  5. Рекомендації (за наявності). 

Важливо! Якщо постачальник не надасть будь-який з вищезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Документи просимо надсилати на пошту [email protected] з маркуванням “ PF.HAVEN/PIN_LDN_2023_14 Закупівля послуг асистента/ки менеджера з комунікацій”

Кінцевий термін подання заявок: 29 листопада 2023 року до 14:00 за київським часом.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів