Адміністративно-виконавчий/а асистент/ка
ОБОВ’ЯЗКИ
виконання адміністративних завдань:
- управління конфіденційною інформацією та підтримка системи документообігу,
- замовлення канцелярських товарів в офіс,
- підготовка протоколів нарад тощо,
- підготовка відомостей про витрати та опрацювання рахунків-фактур,
- керування календарями керівної команди,
- участь в підготовці та редагуванні листування, звітів та презентацій,
- організація подій, зустрічей та поїздок за потреби виконавчої команди.
ВИМОГИ
- попередній досвід роботи стане перевагою, однак ми відкриті й для початківців, адже шукаємо насамперед активних і вмотивованих людей,
- вільне володіння українською мовою,
- володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate,
- відмінні комунікативні навички,
- вміння працювати з Microsoft Office Suite, Google Workspace, платформами управління проєктами та внутрішніми комунікаційними платформами,
- здатність обробляти конфіденційну інформацію з дискретністю,
- сильні організаційні навички,
- уважність до деталей.
УМОВИ
- робота в м. Київ
- повна зайнятість
- можливий періодично гнучкий і гібридний формат роботи
Надсилайте свої резюме на адресу [email protected]
У темі листа, будь ласка, вкажіть “адміністративно-виконавчий асистент”. У листі, будь ласка, вкажіть очікуваний рівень оплати праці. Співбесіди призначатимуться відповідно до надходження резюме, що нас зацікавлять.
Дедлайн подачі документів: 1 жовтня 2025 року.