YouTube для просування неурядових організацій

Відео є одним з найефективніших інструментів для спілкування онлайн. 1,5 мільярди користувачів щомісяця в YouTube — це найбільше відеосуспільство в Інтернеті.Ця платформа являє собою величезну ...

apple-hand-iphone-34407 – копія

Громадський Простір

Відео є одним з найефективніших інструментів для спілкування онлайн. 1,5 мільярди користувачів щомісяця в YouTube — це найбільше відеосуспільство в Інтернеті.

Ця платформа являє собою величезну можливість для благодійного та громадського сектору відшукати та охопити велику аудиторію, зокрема, завдяки розвитку її некомерційної програми.

Успішне відео може посилити громадську свідомість, поінформованість чи навіть забезпечити можливості для збору коштів (пам’ятаєте #IceBucketChallenge?) Але як серед понад 300 щогодинно опублікованих відео організація може виділитись своїм контентом?

Отож розповідаємо про те, як благодійні організації з усього світу використовують YouTube та поради, як отримати більше від нього.

 

Як благодійні організації з усього світу використовують YouTube

Благодійні та громадські організації зазвичай використовують 2 типи відео: 30-секундні “переконливі” відео та 1-2 хвилинні більш інформативні ролики. Для аудиторії вони відображаються в запропонованих, сортуючись відповідно до різних списків відтворення: країни, спонсорство, висвітлення тощо.

Формат сторітелінгу (“розповідь історій”) — найбільш актуальний для благодійних організацій в YouTube. Радісна, зігріваюча історія показує, як ваша благодійність сприяла певним змінам (наприклад, Save the Children’s “A second a day” ) або ж навпаки може продемонструвати несправедливість в суспільстві.

Для таких відеороликів, як War Child’s “Duty of Care” використовують віртуальну реальність, щоб висвітлити все максимально наочно. Це може бути надзвичайно ефективно, хоча й дорого.

Все частіше благодійні організації використовують зіркових гостей в своїх відео — як в кампанії WaterAid’s  “Made of the same stuff”. Сторітелінгові ролики краще поширюються в соціальних мережах та сприяють підвищенню обізнаності про благодійний бренд або питання, над яким вони працюють.

Ролики кампаній заохочують глядачів до взаємодії як з платформою, так і за її межами: спілкування, підпис петицій (як тут) чи написання листів. Plan International створили відео, щоб залучати донорів до тих питань/історій, що потребують їх підтримки. Значно рідше благодійні організації можуть отримувати пожертвування в такий спосіб.

Відео також можуть бути ефективним способом обміну інформацією чи пояснення благодійності, програм або концепцій (наприклад, відео Tearfund “What is Poverty”).

 

Поради, як отримати більше від YouTube

YouTube’s non-profit programme (неприбуткова програма YouTube). Потрібно лише зареєструватись :)

Монтування. Інвестуйте в потрібне програмне забезпечення та навички для редагування/монтування відео. Не обов’язково мати бездоганно зняте відео (хоча якісний звук відіграє значну роль), але професійний пост-продакшн може мати вирішальне значення.

Вступне відео. Переконайтеся, що ваш головний відеозапис є переконливим — це часто перше, що люди бачать на вашому каналі. Подумайте про створення трейлера або відеоролика, що розповідає про вашу історію.

Назви. Приділіть цьому достатньо часу цьому, адже ніхто не буде натискати на щось з нудною назвою.

Не відштовхуйтеся від якості. В першу чергу — це історія, яку ви розповідаєте.

Додаткові функції. Опис вашого відео має бути деталізованим і містити ключові слова та посилання. Це можливість направити людей на інший контент, яким ви бажаєте, щоб вони скористались. Також зверніть увагу на такі функції, як End Screens та Cards, щоб розкачати трафік свого каналу чи перенаправляти на веб-сайт.

Субтитри та транскрипти. Це може зайняти трохи більше часу, але вони роблять ваш канал більш доступним і покращують SEO.

За лаштунками. Ключові слова (keywords) та SEO є життєво важливими для охоплення вашого контенту. Слідкуйте за новими тенденціями, а також ключовими словами, які є популярними (300+ пошуків на місяць).

Інтеграція. Вставляйте свої відео на інші платформи, такі як Facebook і веб-сайти.

Статистика. Синхронізуйте свій канал із аналітикою Google. Це допоможе вам налаштувати відео під свою аудиторію, коли ви досліджуєте, що працює краще.

Стратегія. Після того, як ви завантажили свій ролик, обговоріть в своїй команді прогалити та що можна покращувати. Переконайтеся, що на цьому шляху ви правильно формуєте аудиторію та застосовуєте відповідний та найбільш оптимальний план дій.

Залученість. Підпишіться на канали своїх/потенційних партнерів.

Забезпечте діалог. Відео для публічного перегляду, мають бути доступними, актуальними та ціннісними. Ви повинні створювати контент, який породжує нові ідеї і заохочує аудиторію до реагування чи обговорення.

Сталий розвиток. Думайте довгостроково. Наявність вірусних відео може бути корисним в короткостроковій перспективі, але справжньою метою має стати постійне залучення аудиторії шляхом створення ефективної платформи для спілкування.

 

Переклад: Швець Вероніка

Джерело

 


Останні публікації цього розділу:

“Пастки” нашого мозку. Як не піддатись на популізм?

Як покращити контент Вашого (мікро) блогу. Інструменти

Державні сайти по-новому або портал громади як стамбульський базар

Логотип, шрифти, кольори: поради з бренд-айдентики для громадських організацій

Публічна партисипація. Методи локального аналізу, які дозволяють залучати громадян до впровадження змін

Facebook в Україні: свіжі цифри та факти

  • Diamanttt

    Неймовірно корисна публікація! Щиро дякую.