ТОП-6 помилок громадських організацій у веденні Facebook сторінок
Сторінка у Facebook — це не просто онлайн-вітрина, а обличчя громадської чи волонтерської організації. Саме сюди найперше звертаються потенційні партнери, донори, благодійники та підписники, щоб ...
Додано:
Громадський Простір

Сторінка у Facebook — це не просто онлайн-вітрина, а обличчя громадської чи волонтерської організації. Саме сюди найперше звертаються потенційні партнери, донори, благодійники та підписники, щоб дізнатися більше про вашу діяльність. Чому? Бо це швидко, зручно і наочно.
У цьому переконана команда КОО ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення”, проаналізувавши сотні Facebook-сторінок організацій громадянського суспільства, у рамках Програми підтримки волонтерських центрів.
Ми раді також для Бази знань НУО поділитись цими спостереженнями, підказавши, яких помилок легко уникнути — бо саме це зробить вашу комунікацію ефективнішою, вашу взаємодію з аудиторією якіснішою, залучивши нових підписників та досягнувши цілей вашої організації через Facebook-інструменти.
Вікторія Румянцева, комунікаційниця КОО ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення”, закцентувала увагу на 6 найбільш поширених помилках.
Типові помилки у Facebook та як їх уникнути громадським організаціям
Помилка 1. Розділ “Інформація” пустий, або ж містить абстрактний опис діяльності
Незрозуміло, де працює організація, чим вона займається, які має напрямки роботи. Відсутні контакти для зворотного зв’язку.
Що робити? Заповніть розділ відповідно ключових напрямків діяльності, розкажіть про себе, дайте відповіді на питання:
- чим ви займаєтеся?
- які послуги надаєте?
- у якому місті знаходитеся?
Надайте номер телефону та електронну пошту, щоб за потреби із вами можна було зв’язатися.
Помилка 2. Мало історій та “живих кейсів”
Контент настільки схожий між собою, що вже не викликає цікавості у читачів. Без реальних історій людей, яким організація допомогла, важко викликати довіру та емпатію.
Що робити? Пишіть про команду, про людей, яким ви допомагаєте, олюднюйте свої дописи реальними історіями. Такі формати надихають.
Помилка 3. Подача матеріалів тільки через дописи
Тексти — це добре, але для сучасної аудиторії замало. Люди хочуть сприймати інформацію у різних форматах.
Що робити? Знімайте відео, завантажуйте reels, робіть прямі етери, експериментуйте із картинками. Facebook має досить широкі функції для залучення читачів, використовуйте їх та урізноманітнюйте свій контент.
Помилка 4. Нерегулярний графік публікацій
Багато сторінок оновлюються хаотично або з великим проміжком часу. Така комунікаційна стратегія однозначно провальна. Чому? По-перше, ви “випадаєте” із алгоритмів Facebook: чим менше із вашим контентом взаємодіють, тим пасивніше соціальна мережа просуває нові дописи. По-друге, аудиторія втрачає інтерес, якщо немає потоку стабільної та цікавої інформації.
Що робити? Створіть контент-план (на тиждень, місяць) і дотримуйтеся його. Найкраще, коли в команді є окрема людина, яка відповідає за напрямок комунікацій і чітко слідкує коли і який контент варто публікувати.
Помилка 5. Ігнорування коментарів та повідомлень
Коли до вас звертаються люди, то вони хочуть отримати конкретні відповіді. Аудиторія швидко розчаровується, якщо їй не відповідають, або відповідають із довгою затримкою.
Що робити? Візьміть собі за правило — регулярно моніторити сторінку, дописи зі згадками про вас і відповідати на коментарі. Будьте уважними до своїх підписників, відповідайте на запити оперативно і ввічливо.
Помилка 6. Відсутність аналізу своєї медіадіяльності
Організація не знає скільки дописів вона робить за місяць, який контент подобається її підписникам, що викликає найбільший інтерес.
Що робити? Ведіть медіакарту, фіксуйте кількість опублікованих матеріалів, перегляди, взаємодії із дописами, кількість підписників. Обов’язково аналізуйте усі ці дані. Чітке розуміння де ви є, підкаже куди і як потрібно рухатися далі.
Отже, прості зміни у веденні Facebook сторінки можуть суттєво посилити вашу комунікацію, розширити охоплення і сприяти досягненню цілей вашої організації. Бо добре налаштований алгоритм роботи зі сторінкою — це ще один крок до довіри і взаємодії.
А проаналізувавши свою діяльність і зробивши роботу над помилками, ви зможете посилити свою присутність у соціальній мережі Facebook і більш якісно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. І пам’ятайте, не помиляється той, хто нічого не робить.
Читайте також: Щоб алгоритм працював на вас: як НУО досягти більшого охоплення у Facebook