Громадські організації у Instagram та Telegram: важливі корисності

Вікторія Потолокова у  громадській організації «Дивовижні» розбудовує відносини із медіа, адмініструє сайт та веде акаунти в Інстаграмі та Телеграмі. Спеціально для "Бази знань" на Громадському ...

кв_ті

Громадський Простір

Вікторія Потолокова у  громадській організації «Дивовижні» розбудовує відносини із медіа, адмініструє сайт та веде акаунти в Інстаграмі та Телеграмі. Спеціально для “Бази знань” на Громадському Просторі вона поділилась порадами щодо ведення цих соціальних мереж та пояснила – чому якісний віжуал надзвичайно важливий у наші часи.

ттт

Кілька порад для ГО з ведення Інстаграму: чим він може бути корисним саме громадським організаціям

Ведення акаунту для ГО дуже схоже на ведення акаунтів великих брендів, наприклад: Nike, BMW, Chanel, Apple. На них ви за будь-якого бажання не зможете нічого придбати: там немає моделей, цін та заклику до дії. Вони передають філософію, цінності, візію та емоції, пов’язані з брендом. Точнісінько як і акаунт громадської організації. Через вдале візуальне оформлення та меседжі організація може доносити свої цілі та мету до широкої аудиторії, знаходити прихильників, збільшувати рівень лояльності та мотивувати своїх підписників. Все це, звісно, за умови, що ваша цільова аудиторія активно користується цією соцмережею і ви працюєте саме з нею у своїх постах, а не просто ведете акаунт для галочки.

треба відповідально підходити до ведення акаунту

Для того, щоб виходити на більш широку аудиторію та ефективно працювати із цільовою, треба відповідально підходити до ведення акаунту. Призначити одну людину, що буде ним займатись, продумати стиль та концепцію. Після цього зайнятись створенням контент-плану: який контент буде публікуватись, як часто, в яких пропорціях. Працюйте над створенням свого унікального стилю у всьому: від візуального оформлення до текстової складової. А головне пам’ятайте: ви повинні бути, в першу чергу, цікавими для своїх підписників. Тому уважно аналізуйте наповнення акаунту вашої ГО: чи було б це цікаво для ваших друзів чи вас самих?

Не варто займатись крос-постингом (публікувати одну й ту ж саму інформацію у всіх соцмережах). Зупиніться на веденні кількох соцмереж, але робіть це ефективно. Перш ніж займатись веденням акаунтів у будь-якій соцмережі, проаналізуйте свою аудиторію: де ж усе-таки ви зможете контактувати більш ефективно?

ттт

Корисні “секрети” із ведення Телеграму. Як зробити цей процес ефективним на службі ГО?

Аудиторії буде дуже нудно читати телеграм-канал, де присутні самі лише новини про вашу організацію. Зацікавте свою аудиторію потенційно корисною інформацією, що стосується вашої тематики, а в неї вже акуратно додавайте новини про себе. Наприклад, якщо ви займаєтесь переробкою вторсировини або захистом екології, розповідайте своїй аудиторії, як правильно сортувати сміття, прибирати у лісах, саджати дерева тощо. А поміж цього актуального для ЦА контенту розповідайте, чим займаєтесь особисто ви.

Знайдіть, чим ви можете бути корисні своїм читачам – і постійна аудиторія гарантована!

якщо ваш телеграм-канал дійсно цікавий, його підхопить сарафанне радіо

Для того, щоб зробити телеграм-акаунт популярним, треба активно розповідати про нього зі сторонніх ресурсів, через лідерів думок та інші канали. Якщо ваш телеграм-канал дійсно цікавий, його підхопить сарафанне радіо, його часто згадуватимуть у добірках корисних каналів.

Потолокова

Чому віжуал (якісні фото тощо) важливі для створення позитивного іміджу ГО

Все просто: люди люблять очима. Більшість людей на планеті – візуали: вони сприймають оточення через зорові образи. Сучасна аудиторія “розбещена” фешн-зйомками, стильними композиціями, якісними обробками, тому не сприймає візуалку низького рівня. І це стосується не тільки ГО, а й будь-чого: реклами, ілюстрацій, фото… Якщо якість візуальної складової вашої організації нижча за середню, що представлена на ринку, велика вірогідність, що аудиторія навмисно не буде приділяти вам увагу, навіть якщо ваша мета неймовірно соціально корисна.

не варто нехтувати “зовнішнім виглядом” вашої організації

Не варто нехтувати “зовнішнім виглядом” вашої організації. Аудиторія міркує так: якісна візуалка = якісна робота. Це перше враження, яке ви можете справити, навіщо ж його губити?

Сучасні реалії диктують нам стиль ведення комунікацій, і ігнорувати його безглуздо. Тому краще долучити до вашої роботи тямущого дизайнера, розробити свій унікальний стиль, чітко сформований брендбук та підняти рівень візуалок вашої організації.


Останні публікації цього розділу:

Діджитал-стратегія з нуля: розгорнуті поради для громадських організацій

5 технік для складання ефективних грантових пропозицій

П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%