Спеціаліст/ка з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(3)
Спеціаліст/ка з комунікацій

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста/ки з комунікацій в проєкт «Підтримка спроможності державних установ та місцевих громад у зміцненні системи соціального захисту в Україні», який реалізується БО «БФ «ССС» за фінансової підтримки УВКБ ООН.

Тип договору: трудовий договір

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО «БФ «ССС» працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з уразливими категоріями населення.

Робота у БО «БФ «ССС» — це можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає і розширює своє портфоліо новими проєктами як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обов’язки:

  • Створення текстових інформаційних матеріалів по проєкту для соціальних мереж та сайту фонду: публікації про активності проєкту, історії успіху, тексти для презентацій, кей меседжі, оголошення про заходи проєкту, описи вакансій та тендерів проєкту та ін., а також затвердження та передача на опублікування візуальні матеріали, що доповнюють текстові;
  • Забезпечення координації розробки візуальних матеріалів, що доповнюють текстові: відбір фото та відео зі звітних папок проєкту; підписання дозволів на використання фото; координування процесу макетування дизайнерками проєкту;
  • Доєднання до підготовки інформаційних матеріалів для установ соцзахисту населення та заходів в рамках реалізації  проєкту UNHCR: збір та погодження запитів, опрацювання текстового матеріалу, координація літредагування, макетування, внесення правок, погодження всіх стейкхолдерів, передача змакетованого матеріалу на друк, контроль доставки накладів;;
  • Координація напряму редагування, макетування та погодження об’ємних PDF-файлів за проєктом (звіти / соціальні паспорти / моніторингові дослідження тощо – один або два напрями за узгодженням з керівництвом);
  • Перевірка внутрішніх документів проєкту (концепції, порядки денні, ТЗ, презентації, гугл-форми тощо) на належне відображення візабіліті проєкту (логотипи, дисклеймери, дати, формулювання, фемінітиви та ін.), які є уніфікованими та затвердженими донором, а також на відповідність рекомендаціям UNHCR щодо гуманітарної термінології;
  • Здійснення моніторингу медіа та соцмереж щодо публікацій про проєкт UNHCR, формування переліку таких матеріалів;
  • Забезпечення перевірок всіх даних та затвердження всієї інформації з координаторами та менеджерами проєкту, регіональними командами проєкту (наприклад, цитати), комунікаційними менеджерками проєкту та з донором; 
  • Здійснення затвердження усіх інформаційних матеріалів з донором, забезпечення внесення правок донора;
  • Доєднання до підготовки окремих інформаційних кампаній в рамках реалізації  проєкту UNHCR;
  • Приймання безпосередньої участі в організації різних заходів, що проходять в рамках реалізації  проєкту UNHCR, або за доручення керівництва чи медіа менеджерок долучається до організації публічних заходів проєкту UNHCR (вебінари / презентації / тренінги / офіційні передачі устаткування / форуми / інші зустрічі);
  • Забезпечення вчасної підготовки інформації на запит керівництва проєкту та / або донора;
  • Виконання інших завдань та доручень безпосереднього керівника чи особи, яка здійснює локальну комунікаційну координацію.

Детальний перелік обов’язків буде надано під час співбесіди.

Вимоги до кваліфікації:

  • Вища освіта (бажано у філології або журналістиці);
  • Досвід роботи від двох років у засобах масової інформації або в медіа-супроводі;
  • Вміння працювати з вебсайтами та розуміння принципів роботи у соціальних мережах;
  • Досвід підготовки комунікаційних матеріалів від затвердження дизайну макета до їх виготовлення;
  • Досвід співпраці з місцевими та регіональними органами влади, наявність попередньої громадської діяльності;
  • Вміння ефективно налагоджувати комунікацію з медіа та журналістами;
  • Досвід побудови внутрішніх комунікацій;
  • Високий рівень комунікативних навичок;
  • Орієнтація на результат та вміння працювати в команді;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Англійська мова – рівень Intermediate.

Резюме необхідно надіслати до 10 лютого 2025 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Спеціаліст/ка_з_комунікацій»).

Конкурс відбуватиметься у чотири етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – виконання тестового завдання, третій – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, четвертий етап – надання рекомендацій.

Надсилаючи своє резюме, ви підтверджуєте свою згоду на обробку та зберігання персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Юрист/ка з розробки нормативно-правових актів

Юрист/ка з правового супроводу цифрової трансформації у сфері зайнятості

Проєктний/а менеджер/ка з впровадження експериментального проєкту у сфері зайнятості

Бізнес-аналітик/иня у сфері зайнятості

Senior Еxpert оn Publiс Investment Management, Category 1

Expert оn Regiоnal Develорment and Deсеntralisation, Саtеgory 2