Провідний фахівець по роботі з партнерами/Partnership Specialist

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy_dfrfycsz6
Провідний фахівець по роботі з партнерами/Partnership Specialist

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 800 співробітників  на території України для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Провідного фахівця по роботі з партнерами, який/яка приєднається до команди в Києві. Передбачаються подорожі по Україні.

Загальна мета ролі

Провідний фахівець по роботі з партнерами відповідатиме за керівництво та координацію розробки проектних пропозицій та бюджетів з партнерськими організаціями. Ця роль забезпечує своєчасну, якісну та узгоджену підготовку пакетів пропозицій, які відповідають вимогам донорів, стратегії організації та можливостям партнерів. Провідний фахівець буде координатором для узгодження перевірок з відповідними технічними спеціалістами, а також підтримуватиме доопрацювання пакету суб-договорів для подання та підписання. Крім того, провідний фахівець відіграватиме ключову роль у зміцненні співпраці з місцевими організаціями громадського суспільства (ОГС) з метою підтримки реалізації програм та розвитку місцевого потенціалу. Ця роль передбачатиме тісну координацію з регіональними командами, програмними співробітниками, відділами підтримки та зовнішніми зацікавленими сторонами.

Вашими основними обов’язками на посаді будуть:

Розвиток партнерства

  • Підтримка команд на рівні регіонів та програм у картуванні, ідентифікації та відборі потенційних місцевих організацій громадського суспільства (ОГС), які відповідають стратегічним та програмним пріоритетам.
  • Якщо процес відбору ОГС включає оголошення конкурсів (OK), у координації з відповідними колегами: підготувати та оголосити конкурс, підтримати процес оцінювання та забезпечити прозорий відбір.
  • Очолювати та координувати процес належної перевірки потенційних партнерських ОГС, включаючи перевірку юридичної реєстрації, структури управління, фінансових систем і програмних спроможностей, у тісній співпраці з відповідними відділами, такими як фінанси, логістика, гранти, MEAL та інші.
  • Координувати та сприяти проведенню оцінки організаційного потенціалу ОГС за участю відповідних колег ДРБ із використанням стандартизованих інструментів та партисипативного підходу, забезпечуючи документування результатів, що інформуватимуть стратегії партнерств, плани розвитку потенціалу та управління ризиками.

Проєктний дизайн та погодження

  •  Підтримувати спільну розробку проєктних пропозицій і бюджетів разом із місцевими партнерами-ОГС, забезпечуючи відповідність пріоритетам організації, програмним стратегіям і вимогам донорів.
  • Координувати перегляд проєктної документації, поданої партнерами, включно з пропозиціями, робочими планами та бюджетами, щоб забезпечити їх якість, узгодженість і реалізаційність.
  • Очолювати процес фіналізації пакетів субгрантових угод у тісній координації з фінансовою, MEAL, програмною та грантовою командами. Забезпечити повноту та відповідність усіх необхідних документів (пропозиція, бюджет, план реалізації проєкту тощо) перед поданням. Підтримати подання пакетів субгрантів на внутрішнє погодження та забезпечити своєчасне підписання.
  • Провести ознайомлення партнерських колег із субгрантовою угодою (СГУ) та передати їм цю тему для подальшої імплементації.

Звітність та координація

  • Підтримка / координація процесу перегляду описових звітів партнерів спільно з відповідними колегами та підрозділами на національному та регіональному рівнях (програма, MEAL, партнерство тощо).
  • Підтримка розробки та проведення тренінгів і воркшопів для співробітників та партнерів щодо розробки проєктних пропозицій, звітності, управління грантами, дотримання вимог і підзвітності за делегуванням грантової команди.
  • Представляти напрям партнерства та розвитку потенціалу на внутрішніх координаційних зустрічах і зовнішніх заходах зі стейкхолдерами, роблячи внесок у спільне планування, зменшення ризиків та ініціативи з розвитку потенціалу.
  • Брати участь у координаційних зустрічах, навчальних сесіях і відповідних робочих групах, пов’язаних із партнерствами та залученням громадянського суспільства. 
  • Сприяти документуванню передових практик, тематичних кейсів, отриманих уроків і успішних історій у сфері управління партнерствами та зміцнення потенціалу ОГС.

Розвиток потенціалу партнерських ОГС

  • Підтримувати розробку та впровадження індивідуальних планів розвитку потенціалу партнерів на основі результатів оцінки, у співпраці з технічними радниками та програмними командами.
  • Вести та регулярно оновлювати трекер розвитку потенціалу для всіх партнерів з метою моніторингу прогресу, відстеження етапів та документування заходів із підтримки потенціалу.
  • Сприяти або підтримувати організацію воркшопів, тренінгів та інших заходів, що сприяють розвитку організаційного потенціалу партнерів.

Про вас:

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 3-5 років досвіду в управлінні грантами, написанні грантових заявок, координації програм або у відповідній сфері в гуманітарних організаціях або організаціях розвитку. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:

  • Ступінь магістра (політологія, міжнародний розвиток, права людини, гуманітарні науки) або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Досвід роботи з міжнародними неурядовими організаціями, агентствами ООН, донорами або державними установами в управлінні партнерством.
  • Чітке розуміння управління проектним циклом (PCM), процедур партнерства та дотримання вимог донорів.
  • Знання донорських вимог (наприклад, ECHO, USAID, агентств ООН) та вимог до дотримання субгрантів. 
  • Глибоке знання процесів та тенденцій партнерства, підходів до локалізації та механізмів фінансування в гуманітарному секторі та секторі розвитку.
  • Вміння керувати контрактами та субгрантами, включаючи перегляд бюджетів, угод та звітів.
  • Глибоке розуміння систем керування даними, SharePoint та інших інструментів цифрової співпраці.
  • Глибоке знання та розуміння роботи ОГС та тенденцій їх організації в Україні.
  • Повне професійне володіння англійською мовою. Вільне володіння українською мовою.
  • Впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook, SharePoint.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань. 

Ми пропонуємо:

  •  Контракт: 6-місячний контракт (перший контракт підписується на 3 місяці в якості випробувального терміну, з можливістю продовження).
  • Рівень посади: G-nm.
  • Місце роботи:  Київ.
  • Дата початку: 1 липня 2025.

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців в Україні.

 Процес подачі заявки:

 Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).

 Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

 Натисніть ТУТ, щоб відгукнутися

Кінцевий термін подачі заявок: 17 червня 2025.

 Зверніть увагу, що відбір кандидатів буде проводитися на постійній основі. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, як тільки буде визначено відповідного кандидата.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків та партнерств

Driver, NPSA-2, DS-Kyiv/Lviv, (2 posts), Nationals оnly

Вакансія: Finance and Administration Manager

Провідний/на бізнес-аналітик/иня

Менеджер/ка проекту

Регіональний/на юрист/ка в Хмельницькій області