Інженер/ка з комп’ютерних систем / IT Specialist
Загальна інформація:
Програма з аграрного і сільського розвитку (АГРО) – проект міжнародної технічної допомоги, який розпочав свою роботу 15 листопада 2019 р., розрахований на сім років, фінансується Урядом США та впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.».
Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки. Цілі Програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база. Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).
АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору України після руйнівних наслідків розв’язаної Росією війни. Програма зосереджена на модернізації, підвищенні ефективності та диверсифікації галузі, що сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та зміцненню глобальної продовольчої безпеки. У 2023 році кошторисна вартість Програми збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації продовжено до 13 листопада 2026 р., на сьогоднішній день в ній працює 77 штатних працівників.
Мета роботи
Інженер з комп’ютерних систем відповідатиме за догляд та обслуговування комп’ютерної мережі Програми «АГРО», включаючи всі апаратні та програмні компоненти, та забезпечуватиме її відповідність вимогам, процедурам та протоколам Кімонікс. Інженер з комп’ютерних систем входить до команди фінансово-адміністративного департаменту і, разом із головним інженером з комп’ютерних систем, виконує численні підзадачі, деякі з яких є простими та поточними, інші є складними та нечастими: від створення нових облікових записів користувачів і до керування безпекою та дозволами; однією з найважливіших підгруп завдань є чітке дотримання графіку резервного копіювання даних і гарантування можливості відновлення даних, якщо і коли у цьому є необхідність; захист мережі від критичних збоїв у роботі через зараження вірусом/програмою «троянський кінь», доступ до неї хакерів або фізичне пошкодження, якому можна запобігти.
В офісі працює один сервер на базі програми Windows Server 2016 Standard Edition. Комп’ютерні користувачі Програми мають у своєму розпорядженні ноутбуки з підключеними до них мережевими принтерами. Інженер з комп’ютерних систем забезпечує функціонування всіх елементів офісної мережі у належному стані та захищає дані від їхньої втрати.
Крім захисту мережі та її даних, надання допомоги користувачам потребує певного ретельного планування, оскільки адміністратор мережі є водночас адміністративним працівником і виконує функцію служби технічної підтримки. Оскільки користувачі комп’ютерів у Програмі мають різний досвід і рівень комп’ютерної грамотності та навичок, тому важливим є, щоб адміністратор мережі був доступним для надання допомоги користувачам у їхніх конкретних запитах. Ці запити можуть варіюватися від надання простих порад щодо виконання певних функцій у програмі Microsoft Word, встановлення застосунків або налаштування електронної пошти. Часом може виникати потреба у проведенні навчання для всіх працівників офісу на тему того, як виконувати конкретні завдання, наприклад, як використовувати спільні папки в «хмарі», або налаштовувати папки в режимі офлайн на ноутбуках.
Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції)
Посадові обов’язки Інженера з комп’ютерних систем включатимуть такі основні обов’язки та зобов’язання:
- обслуговування локальної комп’ютерної мережі (ЛКМ), (обладнання Fortinet, Cisco Meraki);
- обслуговування апаратного/програмного забезпечення – включаючи, але не обмежуючись: встановлення, системне налаштування, оновлення, ремонт, заміна;
- проектування, налаштування та обслуговування комп’ютерних мереж;
- забезпечення Інтернет-безпеки – включаючи, але не обмежуючись: міжмережевий екран та налаштування антивірусного програмного забезпечення та виправлення, оновлення, модернізація операційної системи, захист від коп’ютерних вірусів і інших кіберзагроз,, відновлення/карантин пошкоджених файлів, посилення захисту пароля тощо;
- адміністрування резервного копіювання;
- налаштування мережі – включаючи бездротове налаштування та підключення до зовнішньої мережі Інтернет;
- конфігурація нових робочих станцій, ноутбуків та інших мережевих пристроїв;
- адміністрування користувачів на мережевих серверах та порталах Програми;
- щоденна служба підтримки користувачів мережі та комп’ютерів;
- виявлення проблемних місць та забезпечення пом’якшення негативних наслідків від будь-яких проблем з метою мінімізації перебоїв у щоденній діяльності Програми;
- проведення базового навчання працівників щодо функціонування апаратного та програмного забезпечення Програми;
- адміністрування «робочого столу» і системи;
- інші загальні проблеми, пов’язані з інформаційними технологіями, та надання допомоги в офісі;
- керування конфігурацією та дозволами порталу SharePoint (наприклад, створення та налаштування баз даних користувачів на порталі SharePoint для створення баз даних на порталі SharePoint Online, розміщеному на ресурсах Microsoft 365), налагодження та налаштування робочого процесу на порталі SharePoint або використання можливостей нових «потоків» або використання засобів дизайну SharePoint, якщо у цьому є необхідність. Така робота здійснюватиметься за погодженням із відділом інформаційних технологій центрального офісу компанії «Кімонікс»;
- загальна допомога користувачам та навчання роботі з набором інструментів ресурсів Microsoft 365, включаючи SharePoint, OneDrive для бізнесу, електронну пошту Outlook, системи документообігу AGRO/Doc та інші пов’язані з ними інструменти;
- загальні системи безпеки (система відеоспостереження, контрольно-пропускна система);
- створення груп користувачів та керування ними, надання необхідних дозволів та контроль доступу до мережевих ресурсів через групові політики;
- надання допомоги директору проекту та іншим працівникам, що мають керівні посади, в керуванні дозволами для роботи з папками, як от обмеження доступу до фінансових документів;
- надання допомоги у встановленні програмного забезпечення Abacus;
- ретельне, своєчасне та точне ведення мережної документації, включаючи, але не обмежуючись: встановлення нового програмного забезпечення, зміни IP-адресації, значні проблеми з мережею та рішення, що є вартими уваги;
- моніторинг якості та об’єму хостингу;
- надання допомоги команді центрального офісу в ознайомленні з платформою Microsoft Встановлення необхідних застосунків, надання допомоги в процесі налаштування;
- моніторинг та налаштування веб-сайту Програми в «хмарі» Microsoft (створення папок, дозволів тощо);
- форматування та перевірка вчасно наданих матеріалів, презентацій та компакт-дисків, пов’язаних з діяльністю Програми;
- надання допомоги та комунікація з тими членами команди, які їдуть у відрядження, щодо необхідного обладнання згідно з інструкцією керівника адміністративно-фінансового департаменту. Технічна підтримка тих членів команди, що перебувають у відрядженні, якщо у цьому є необхідність;
- інформування ІТ-відділу центрального офісу компанії «Кімонікс» у м. Вашингтон, О.К., про надання додаткової технічної підтримки, коли у цьому є необхідність;
- оскільки ІТ-сфера постійно змінюється, то інженеру з комп’ютерних систем настійно рекомендується шукати шляхи для покращення своїх знань у цій галузі за допомогою пошуку відповідних матеріалів в мережі Інтернет, книгах та через професійне спілкування з колегами;
- обслуговування сканерів/принтерів, зокрема вчасне замовлення картриджів;
- забезпечення (замовлення) працівників Програми у необхідній кількості технічними засобами корпоратичного зв’язку, у т. ч. смартфонами та аксесуарами до них; встановлення необхідних застосунків, надання допомоги в процесі налаштування; супровід технічного обслуговування цих технічних засобів;
- розробка та впровадження рішень, спрямованих на забезпечення автономності живлення як офісного обладання, так і обладнання, що було видано працівникам Програми для роботи, включаючи, але не обмежуючись: забезпечення (замовлення) у необхідній кількості, обслуговування та підтримка працездатності генераторів, джерел безперебійного живлення, зарядних станцій, акумуляторних батарей та т.і.; своєчасне замовлення / заміна витратних матеріалів;
- технічна допомога у встановленні зв’язку під час телекону між центральним офісом і регіональним офісом;
- проведення інвентаризації спільно з керівником адміністративно-фінансового департаменту всього обладнання із зазначенням його місцезнаходження та стану;
- надання допомоги під час перевірки угод про надання послуг, контрактів, трудових договорів та інших документів, пов’язаних з ІТ-сферою;
- надання логістичної допомоги, пов’язаної з технічним забезпеченням під час проведення різноманітних заходів Програми (Microsoft Teams, презентації, обладнання для синхронного перекладу, мікрофони тощо);
- надання допомоги у складанні та коригуванні документації Програми, пов’язаної з ІТ-сферою (рамкова угода про купівлю (BPA), меморандуми про відбір постачальника послуг тощо);
- участь у тендерному комітеті з правом голосу (для договорів на закупівлю комп’ютерного обладнання, іншого обладнання та програмного забезпечення для партнерів Програми). Участь у розробці всієї тендерної документації, пов’язаної з інформаційними технологіями, включаючи запит на надання пропозицій (RFP) та меморандум;
- надання допомоги/подальша робота над складанням документів/надання консультацій при укладанні угод і актів прийому-передачі комп’ютерного обладнання, іншого обладнання та програмного забезпечення, переданого Програмою «АГРО» партнерам у тимчасове користування на період діяльності Програми і на постійне користування під час закриття Програми;
- проведення тендерів на закупівлю або оренду офісного обладнання;
- виконання різних робіт в офісі (простий ремонт меблів, заміна лампочок, ремонт або заміна електричних вимикачів тощо);
- робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
- за вказівкою – брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
- на вимогу – готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів.
Умови і терміни роботи та підпорядкування:
Для роботи на цій посаді передбачається укладення строкового трудового договору на умовах повної зайнятості до завершення строку впровадження Програми (13 листопада 2026 р.).
Визначене місце роботи: офіс у м. Києві, можлива частково дистанційна робота. Можливі відрядження в інші регіони України.
Інженер з комп’ютерних систем працює в складі фінансово-адміністративного департаменту разом із головним інженером з комп’ютерних систем та підпорядковується керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі, або іншій(им) призначеній(им) Керівником проекту особі(ам).
Необхідні навички та професійна кваліфікація:
- щонайменше 5 (п’ять) років професійного досвіду на аналогічній посаді із виконанням задач та осовними функціями і відповідальністю, схожими на означені вище;
- вища освіта (магістр або еквівалент) за спеціальністю IT;
- ґрунтовні знання і вміння для налаштування, підтримки та налагодження роботи обладнання Fortinet (FortiGate, Wireless, FortiSwitch etc.);
- підтверджене вміння працювати професійно, конструктивно, співпрацювати як член команди, дотримуватись графіків, ефективно комунікувати, працювати з різноманітними партнерами у динамічному середовищі;
- вміння виконувати щоденну роботу та досягати очікуваних результатів без безпосереднього нагляду;
- вільне володіння українською мовою;
- володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків та розуміння пов’язаної з роботою Програми письмової комунікації (наприклад, електронної пошти);
- впевнений користувач програм Microsoft 365;
- успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.
Порядок подання резюме
Просимо надсилати резюме англійською мовою та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 26 грудня 2025 р. з поміткою “IT Specialist” та Вашим прізвищем у темі листа. Бажано подавати заявки якомога раніше. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.
Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.

