Директор/ка з управління фондами та з питань комплаєнсу / Funds Compliance Director

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Директор/ка з управління фондами та з питань комплаєнсу / Funds Compliance Director

Загальна інформація

Фонд «Партнерство за сильну Україну» – Фаза 2 (PFRU-2) є багаторічною донорською програмою, що реалізується під управлінням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Великої Британії (МЗС Великої Британії) спільно з урядом України. Метою ФПСУ-2 є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії.

Коротко про посаду

Директор (-ка) з управління фондами та з питань комплаєнсу опікуватиметься дизайном та реалізацією систем управління грантами та комплаєнс-рамок для PFRU-2 та контролем за їх впровадженням з метою забезпечення відповідності всіх видів діяльності та процесів PFRU-2 вимогам донорів, національного законодавства України та внутрішнім політикам Фонду, також узгоджуючись з його місією – сприяння зміцненню стійкості та відновленню України.

Основні обовязки

1. Управління грантами

  • Впровадження надійної системи управління грантами та системи контролю для мультидонорської та мультисекторальної структури PFRU-2,  створення відповідних програмних політик, практик та процедур.
  • Здійснення нагляду над повним циклом управління грантом: збором проєктних пропозицій, відбором грантових заявок, присудженням гранту, реалізацією, моніторингом та закриттям, забезпечуючи дотримання політик і процедур Кімонікс та правил і положень МЗС Великої Британії.
  • Забезпечення своєчасності та точності при виплатах коштів партнерам з реалізації грантів.
  • Надання технічної допомоги грантоотримувачам у розробці проєктних пропозицій, складанні бюджетів та звітності.
  • Забезпечення ефективної взаємодії між персоналом Фонду та грантоотримувачами, отримання грантоотримувачами відповідних технічних консультацій та підтримки в сферах грант-менеджменту, бюджетування, фінансової стійкості та адвокації.
  • Забезпечення належного ведення грантової звітності для подальшого аудиту.

 2. Комплаєнс та управління ризиками

  • Розробка та забезпечення дотримання протоколів відповідності вимогам донорів (напр., МЗС Британії) та законодавству України на всіх етапах роботи напряму з управління фондами, включно з грантами та закупівлями.
  • Проведення регулярних комплаєнс-перевірок та оцінки ризиків щодо грантоотримувачів, партнерських організацій та внутрішніх процесів.
  • Здійснення перевірок за підозрами у недотриманні або нецільовому використанні коштів та надання рекомендацій стосовно усунення виявлених невідповідностей.
  • Постійна обізнаність з вимогами донорів та забезпечення інформування та актуалізації знань серед персоналу Фонду та партнерів.

3. Розвиток потенціалу та технічна підтримка

  • Проведення навчання для персоналу Фонду та партнерів з грант-менеджменту, комплаєнсу, управління ризиками, стандартів звітності.
  • Розробка інструментів, шаблонів та інструкцій для ефективного впровадження грантів.
  • Сприяння розвитку культури підзвітності, прозорості та постійного вдосконалення.

4. Моніторинг, оцінка та звітність

  • Співпраця з командою з досліджень, моніторингу, оцінки та навчання для забезпечення відповідності грантових заходів,  цілям програми для досягнення вимірюваних результатів.
  • Забезпечення своєчасного отримання чітких фінансових та описових звітів від грантоотримувачів.
  • Подання комплаєнс-даних та інформації про гранти для донорських звітів та аудитів.

5. Стратегічне планування

  • Консультування вищого керівництва щодо стратегічних підходів до присудження грантів для посилення впливу та забезпечення сталості.
  • Участь від PFRU-2 у координаційних зустрічах донорів та у комплаєнс-форумах.
  • Підтримка інтеграції принципів гендерної рівності, екологічної стійкості та соціальної інклюзії в процеси грант-менеджменту.
  • Керівництво та супервізія персоналу команди з управління фондами, сприяння посиленню спроможності персоналу та його розвитку.

Виконання будь-яких інших дотичних обов’язків на доручення керівника.

Кваліфікація та досвід

  • Вища освіта в галузі державного управління, фінансів, права, міжнародного розвитку або в суміжній галузі.
  • Підтверджений досвід у сфері управління грантами та комплаєнса, бажано в конфліктний або постконфліктний період.
  • Глибокі знання донорських вимог (напр., Естонського центру міжнародного розвитку (ESTDEV), МЗС Британії (FCDO), Агентства міжнародного розвитку Фінляндії (FINNIDA), МЗС Канади (Global Affairs Canada), Шведського Агентства Міжнародного Розвитку (SIDA), Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC)).
  • Підтверджена здатність керувати складними грантовими портфоліо за участю багатьох зацікавлених сторін.
  • Вільне володіння англійською та українською мовами (письмово та усно).

Ключові компетентності

Успішний(-а) директор(-ка) з управління фондами активно демонструватиме всі з перелічених нижче ключових компетенцій, ефективно підтримуючи свою команду таким чином: 

  • інвестуючи час та зусилля у розуміння цілей та завдань PFRU-2 та своєї ролі в їх реалізації, будуючи відносини, що зміцнюють групову динаміку.
  • з ентузіазмом беручись за додаткові нові завдання та працюючи за потреби над розвитком професійних навичок, одночасно тримаючи в фокусі цілі програми.
  • використовуючи доступні ресурси (керівні документи, лендінг сторінку тощо) для визначення наступних кроків.
  • пріоритезуючи завдання за принципом терміновості, необхідності подальших дій з боку інших тощо для ефективного виконання роботи; коригуючи підходи, адаптуючись до змін пріоритетів та демонструючи гнучкість.
  • визначаючи, формулюючи та комунікуючи проблеми своєму керівнику, пропонуючи рішення, керуючись розумінням ситуації.
  • сприймаючи помилки, невдачі, успіхи та зворотній зв’язок як можливості для навчання, оцінки власних сильних сторін, потенціалу для розвитку та професійного вдосконалення.

Деталі подання заявки:

Подайте заявку за наступним посиланням до 20 червня. Для ролей, що вимагають знання англійської мови, англомовні резюме є бажаними (але не обов’язковими). Ми заохочуємо подавати заявки людей з інвалідністю. Заявки будуть розглядатися на постійній основі. Будь ласка, не телефонуйте. Chemonics зв’яжеться з фіналістами. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

 

Background

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine – Phase 2 (PFRU-2) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine. PFRU-2’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression.

Position Summary

The Funds Compliance Director will lead the design, implementation, and oversight of grants management systems and compliance frameworks for PFRU-2. This role ensures that all activities and processes within PFRU-2’s activity workstreams align with donor regulations, Ukrainian law, and internal policies, while supporting the Fund’s mission to strengthen resilience and recovery in Ukraine.

Key Responsibilities:

1. Grants Management

  • Implement a robust grants management system tailored to PFRU-2’s multi-donor, multi-sectoral structure including oversight and creation of relevant programme policies, practices, and procedures.
  • Oversee the full grant lifecycle: solicitation, evaluation, award, implementation, monitoring, and close-out ensuring compliance with Chemonics policies and procedures and FCDO rules and regulations
  • Ensure timely and accurate disbursement of funds to implementing partners.
  • Provide technical assistance to grantees on proposal development, budgeting, and reporting.
  • Ensure effective liaison between programme staff and grant recipients ensuring that recipients are provided with suitable technical advice and assistance in the fields of management, including financial management, financial sustainability, and advocacy.
  • Ensure proper filing of grants-related files for audit-purposes.

2. Compliance and Risk Management

  • Develop and enforce compliance protocols in line with donor requirements (e.g., FCDO) and Ukrainian legal frameworks across the funds workstream inclusive of grants and procurement.
  • Conduct regular compliance reviews and risk assessments of grantees, partner organizations, and internal processes.
  • Lead investigations into suspected non-compliance or misuse of funds and recommend corrective actions.
  • Maintain up-to-date knowledge of donor regulations and ensure staff and partners are trained accordingly.

3. Capacity Building and Technical Support

  • Train internal staff and external partners on grants management, compliance and risk mitigation measures, and reporting standards.
  • Develop tools, templates, and guidance documents to support effective grant implementation.
  • Foster a culture of accountability, transparency, and continuous improvement.

4. Monitoring, Evaluation, and Reporting

  • Collaborate with the RMEL team to ensure grant-funded activities are aligned with program objectives and deliver measurable results.
  • Ensure timely and accurate financial and narrative reporting from grantees.
  • Contribute to donor reports and audits with relevant grants and compliance data.

5. Strategic Leadership

  • Advise senior leadership on strategic grant-making approaches to maximize impact and ensure sustainability.
  • Represent PFRU-2 in donor coordination meetings and compliance-related forums.
  • Support the integration of gender equality, environmental sustainability, and social inclusion in grant-making processes.
  • Manage and supervise Fund team contributing to the capacity building and staff’s development.

 Perform any other relevant duties as assigned by supervisor.

Qualifications

  • Advanced degree in Public Administration, Finance, Law, International Development, or related field.
  • Demonstrated experience in grants management and compliance, preferably in conflict or post-conflict settings.
  • Strong knowledge of donor regulations (e.g., ESTDEV, FCDO, FINNIDA, Global Affairs Canada, SIDA, SDC).
  • Proven ability to manage complex, multi-stakeholder grant portfolios.
  • Fluency in English and Ukrainian required

Core Competencies 

A successful Fund Director will be actively engaged across each of the core competencies listed below. They will effectively support their team by:

  • Investing time and effort in understanding the PFRU2 goals and objectives and their role in implementing them through relationship building that strengthens group dynamics.
  • Enthusiastically take on additional new tasks and work as needed to build professional skill set while supporting program goals
  • Utilize available resources (guidance documents, landing page, etc.) to determine appropriate next steps
  • Prioritize tasks based on urgency, follow-up required from others, etc. to efficiently complete work; adjusts, adapts, and remains flexible to changing priorities.
  • Determine, define, and raise issues to their supervisor and propose solutions based on understanding of issue.
  • Use mistakes, failures, successes, and feedback as learning opportunities to understand own strengths, development needs, and improve professionally.

Application Details: 

Apply using the following link by June 20th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application


Останні публікації цього розділу:

Молодший/ша менеджер/ка

SMM-спеціаліст/ка у проєкт психосоціальної підтримки «ПОРУЧ»

Методолог-координатор/ка

Проектний/на менеджер/ка освітніх ініціатив

Консультант/ка на позицію Менеджера проєктів