Асистент_ка з адміністративних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
JERUUkraine

Представники Alliance15, Welthungerhilfe (WHH), Concern Worldwide і Cesvi працюють разом в Україні з лютого, використовуючи свої об’єднані ресурси для забезпечення швидкого та ефективного реагування на надзвичайні ситуації та надання допомоги постраждалому від кризи населенню.

Команда JERU оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Асистента з адміністративних питань в м. Києві.

Короткий опис посади:

Асистент з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та здійснює обробку адміністративних запитів відповідно до своїх повноважень. Звітує менеджеру з персоналу та адміністративних питань, співпрацює з підрозділом із закупівель та іншим персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншому персоналу в зоні своєї відповідальності.

Просимо ознайомитися з вимогами та описом вакансії та надсилати Ваше резюме за посиланням нижче. 

https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=11242&company=WelthungerP&st=F2810105DEEA1E86FCCD7F1667271FB073006184

Будь ласка, надішліть заявку англійською мовою через нашу систему онлайн-рекрутингу до 20.07.2023.

Welthungerhilfe у всій своїй діяльності віддана боротьбі з тероризмом. Тому будь-який кандидат, якому буде запропонована робота в організації, перевірятиметься щодо належності до списків відомих і підозрюваних терористів.

Обов’язки:

  • Організація відряджень персоналу (бронювання квитків, готелів, оформлення наказу, супровід у оформленні віз та здійснення інших заходів для забезпечення відряджень національних працівників як по Україні, так і за кордон).
  • Забезпечення діяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярії, господарських товарів, витратних матеріалів, води тощо та послуг).
  • Дотримання кодексу поведінки організації та внутрішніх процедур щодо закупівель з метою уникнення конфлікту інтересів.
  • Надання загальної підтримки відвідувачам офісу.
  • Забезпечення відстеження термінів дії віз, дозволів на проживання тощо для міжнародного персоналу.
  • Допомога міжнародному персоналу в отриманні віз, посвідок на проживання, адресної реєстрації тощо (підготовка необхідних документів та супровід іноземних працівників під час візитів до Міграційної служби та Центрів надання адміністративних послуг).
  • Організація зустрічей, тренінгів та корпоративних заходів як в офісних приміщеннях Welthungerhilfe, так і за їх межами.
  • Забезпечення документообігу між регіональними офісами.
  • Вирішення інших адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх положень та процедур Welthungerhilfe.

Необхідний досвід та технічні компетенції:

  • Впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint, пошта Microsoft Outlook, MS Teams.
  • Добре володіння англійською і українською мовами (розмовні та письмові навички володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate).
  • Хороші організаційні здібності та вміння планувати свою роботу.
  • Хороші навички спілкування.
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, фінансова грамотність
  • Попередній досвід від 1 року, досвід роботи у НГО буде перевагою
  • Освіта: ступінь бакалавра або вище у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, управління бізнесом, менеджмент тощо).

Що ми пропонуємо:

  • Можливість працювати у цікавій та надзвичайно важливій сфері у складі професійної та дружньої команди.
  • Випробувальний термін — 3 місяці.
  • Зручне розташування офісу (м. Золоті Ворота).
  • Офіційне працевлаштування за трудовим контрактом (до кінця поточного року з можливістю пролонгації).
  • Конкурентний рівень заробітної плати та річний бонус.
  • Медичне страхування.
  • Оплачувана відпустка — 29 календарних днів на рік.

Організація залишає за собою право закрити дану вакансію достроково в разі виявлення належного кандидата. Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми приймаємо заявки від людей відповідної кваліфікації усіх верств суспільства, у тому числі осіб з інвалідністю.

Шановний/а кандидате, відправляючи заявку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних