«Гуманний бізнес: реалії та перспективи» – нова книга про наше суспільство

У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга ...

HumbusCov01a

Каріна Санлайф

У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга видана російською з назвою «Человечный бизнес: реалии и перспективы», в передмові чітко зазначено чому саме так.

Анотація:  «Гуманний бізнес: реалії та перспективи» — це путівник для тих, хто думає та діє. А також для тих, хто має намір допомагати сприятливим змінам в суспільстві. Читаючи його, ви:

  • Зрозумієте, як звичайний бізнес відрізняється від соціально відповідального.
  • Разом з автором заглянете «за лаштунки» соціального підприємництва.
  • Дізнаєтеся, як бізнес може бути людяним.

Книга складається з 3-х частин, кожна з яких, доповнює попередню і розкриває заявлену в ній тему.

Тут ви знайдете факти і корисні посилання, реальні кейси та практичні рекомендації, викладені просто і коротко. У книзі запропонована абсолютно нова концепція «Бізнес суспільного впливу», що виводить взаємодія бізнесу, громади і держави на абсолютно новій рівень.

Автор книги – Каріна Санлайф – бізнес-тренер та консультант з соціального підприємництва, письменниця та коуч.

Ознайомитися зі змістом і читати книгу онлайн можна на сайті Каріни Санлайф


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Що таке систематичне розкриття інформації?

Чим досвід Японії в управлінні відходами актуальний для України

Промотувати українську спадщину: які ідеї представили фахівці культурного сектору

«Розширення можливостей жінок у бізнесі»: історія Марії Дворської

Впровадження гендерних підходів на робочому місці дозволяє жінкам впливати на розвиток компанії

Як розвивати громадянське суспільство під час війни