Річний звіт Громадського Простору 2020

Громадський Простір, як і багато НУО команд, проживав у 2020-му свою зустріч з кризою. Ми обмацували контури "адаптивності", трансформовували/сь, напрацьовували власну відповідь викликам, аби навіть ...

Звіт_2020

Громадський Простір

Громадський Простір, як і багато НУО команд, проживав у 2020-му свою зустріч з кризою. Ми обмацували контури “адаптивності”, трансформовували/сь, напрацьовували власну відповідь викликам, аби навіть в такі непевні часи бути успішними, гнучкими та в ресурсі — для продовження своєї місії.

Протягом року ініціювали розмову про кризу для громадянського суспільства, вивчали і переповідали найкращі практики реагування, роботи у всеонлайні, ділились знаннями й спостереженнями, знаходили свої внутрішні інсайти. 

Поміж всього запланованого постав пріоритет — задовольнити топ запити (озвучені в просторовому опитуванні на початку кризи) щодо посилення компетенцій, знань про кризові комунікації, ефективну роботу онлайн та організацію командного спілкування. Так, у Базі знань НУО з’явилось чимало слушних і вчасних порад та інструментів, велику підмогу зробив онлайн курс з кризових комунікацій на EUProstir

Стратегували, рефлексували й навіть відтворили такий мікс слів-асоціацій про наш 2020-й — такі собі “карантиніанки“:

175568138_114133687357877_7723664946633625326_n

 

Ключові кроки Просторового реагування:

  • Замірювання кризових потреб і викликів для громадянського суспільства — через опитування, інтерв`ю, онлайн talks   
  • Гнучке планування для стабільної роботи платформ та веб-сервісів 24/7
  • Забезпечення оперативності послуг (коли все несеться): а дійсно за рік додалось багато нових реєстрацій, підписок та дописувань
  • Акумулювання громадської реакції для протидії пандемії — у нових спецрубриках 
  • Генерування знань, порад, інструментів для ефективної роботи онлайн, кризової комунікації, діджиталу та планування

 5 спостережень, що надихають і мотивують 

  • Чесна, відкрита, чуттєва комунікація — вирішує
  • 2020 показав новий вимір командних комунікацій
  • “Помічний” контент, поширення порад, правдивої інформації/антифейків додає НУО нової вдячності та репутаційних бонусів
  • Рік збагатив новими корисними колабораціями багато команд НУО, волонтерів, громад — для примноження зусиль і ресурсів
  • Усі ми вийшли практично на рівень “діджитал гуру”)

Решта 20 фактів про 2020-й ⇓

Дуже вдячні усім нашим партнерам, з ким взаємодіяли протягом року, хто нас підтримував і допомагав нам допомагати сотням активних і небайдужих  — бути почутими та більш ефективними.

За цей рік ми зрозуміли: попри все — варто робити те, що в наших силах, у зоні нашого “можемо”, чесно собі зізнаватися у своїх прогалинах і посилювати свої компетенції, не забувати про свій ресурс, аби залишатися зарядженими командами — зі здоровими й світлими комунікаціями. 

175671578_454642958954121_6564582657408844875_n

 

Дякуємо усім за інфоактивність! 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Успішні приклади впровадження РЕЧВ на підприємствах України

“Каталог зелених рішень”: посібник з екоідеями для учасників Громадського бюджету

Тактичний урбанізм: створюємо місто для людей

Громадянська освіта для молоді через історію ремесел

Цикл історій про хелперів. Сергій Зосименко: Наголошую - не хворіють, а лікуються!

10 порад для управлінців освітою в громадах від експертів проєкту DECIDE