5 технік для складання ефективних грантових пропозицій

Від чого залежить успіх вашої заявки? Так, це має бути обґрунтований проект, який вирішує соціальні  та економічні питання громади. Та щоб здобути фінансування, важливо прописати свої потреби, плани ...

Слайдер ГП (11)

Громадський Простір

Від чого залежить успіх вашої заявки? Так, це має бути обґрунтований проект, який вирішує соціальні  та економічні питання громади. Та щоб здобути фінансування, важливо прописати свої потреби, плани та стратегії оцінювання так, аби потенційний донор не мав шансів відмовити. Зрозумів важливість проекту та зацікавився ширше вашою роботою. 

Надіслана вами пропозиція — це головна можливість отримати фінансування, тому надзвичайно важливо навчитися писати її грамотно та ефективно.

Продовжуємо практикуватись в грантрайтингу. На сайті fundsforngos.org згадується про 5 ефективних порад для створення заявок на найкращому рівні.

1. Знаходьте час для вивчення словника вашого донора

Уважно ознайомтеся з веб-сайтом та конкурсними оголошеннями, беручи до уваги слова, фрази, які  використовуються для визначення цінностей, цілей та пріоритетів. Це може бути корисно для створення переліку фраз, понять та правильних дієслів, які варто використовувати для вашої заявки. Якщо говорити “тією самою мовою”, то можна створити міцний зв’язок між вами та вашими потенційними донорами.  

 

2.  Складайте виграшну пропозицію — ту, яка виділяється

Грантова комісія прочитає та оцінить багато різних аплікацій. Уникайте риторичних запитань і складних речень; ваш стиль повинен бути свіжим, а фрази простими і доступними. Завжди вибирайте чіткість і стислість, будьте прямими. Проектні пропозиції, як правило, короткі, тому у вас нема зайвого місця для детальної розповіді. Без багатослів’я. Фокусуйтеся. Можливо, цей процес удосконалення вашої пропозиції триватиме у кілька раундів, тому почніть завчасу, щоб дотриматись дедлайну.

 

3. Використовуйте дієслова — це додасть рішучості

Уникайте нечіткості. Ваша пропозиція має містити конкретні ідеї та шляхи досягнення конкретних результатів. Наприклад, не пишіть, “група людей отримає користь”, краще зазначте:  “10 молодих людей будуть навчені робити те і те”. Будьте реалістичними; успішна заявка не про те, щоб вже зараз змінити увесь світ одним махом. Радше, це проект, який повинен досягти поставлених цілей у встановлені часові рамки. Насправді, не тільки ви будете досягати своїх цілей, донор разом з вами зможе оцінити результати за чіткими кроками та параметрами.

 

4. Будьте текстово привабливими 

Не надто перенавантажуйте заявку статистикою (хоча ці параметри теж дуже важливі); “малюйте” переконливі портрети та захоплюючі життєві історії. Це  дозволить донору зрозуміти рівень вашої взаємодії з місцевою громадою. Якщо заявка дозволяє, додайте конкретні приклади, аби проілюструвати, які проблеми ви хочете вирішити та ким є люди у вашій цільовій групі.

 

5. Давайте заявці відстоятися 

Закінчивши роботу над заявкою, залиште її на кілька днів, а потім поверніться – зі свіжим поглядом. Ви знайдете помилки та способи поліпшення заявки, відійшовши від тексту на короткий проміжок часу. І завжди пам’ятайте, що якщо ви пишете мовою, яка не є вашою рідною, бажано знайти професіонала для коректури. Донор оцінить ваші зусилля, спрямовані на створення тексту, у якому буде менше помилок та більше сенсу.

 
 
 До теми 

Грантрайтингові практики: спочатку про базис

 

 


Останні публікації цього розділу:

Бути в тренді: як НУО створювати Reels для Instagram та Facebook

10 порад для ГО, які хочуть розробити civic tech-рішення

Реєстрація змін в громадських та благодійних організаціях: усе не так складно

11 ефективних порад для НУО в Instagram

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО