PR-менеджер(ка) з комунікацій і зв’язків з громадськістю та ЗМІ
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на вакансію PR-менеджера (ки) з комунікацій і зв’язків з громадськістю та ЗМІ
Вимоги:
- Наявність вищої освіти. Спеціальності журналістика і/ або PR є перевагою.
- Бажано досвід роботи в громадських організаціях.
- Досвід роботи в проектній діяльності.
- Відмінні комунікативні навички.
- Досвід роботи в комунікаціях, ЗМІ або піар-агенціях не менше 3-х років.
- Вміння швидко опрацьовувати великі об’єми інформації.
- Досвід у проведенні маркетингових та інформаційних кампаній.
- Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта) та базові навички роботи з програмами для створення візуального контенту.
- Вільне володіння українською та англійською мовами – на високому рівні. English – Advanced і вище — обов’язково.
- Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність.
- Розвинені організаторські та виконавчі навички.
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація.
- Здатність швидко навчатися, уважність.
- Здатність справлятися зі стресом та оперативно виконувати поставлені задачі.
- Вміння готувати та оформлювати звітність.
- Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста.
- Дотримання принципу конфіденційності інформації.
Основні обов’язки:
- Формування плану PR-активностей.
- Написання/ погодження пресрелізів, статей, постів для соцмереж та сайту (українською та англійською мовами)/
- Генерування інформаційних приводів – збір та обробка даних з обласних організацій Червоного Хреста України.
- Робота з соціальними медіа та корпоративним сайтом.
- Співпраця з інфлюенсерами.
- Бренд-менеджмент.
- Розробка та проведення інформаційних кампаній.
- Робота з презентаційними матеріалами для спікерів та партнерів.
- Комунікація зі ЗМІ на міжнародному, національному та регіональних рівнях та обробка інформаційних запитів.
- Комунікація з координаторами проєктів, відділами Червоного Хреста України для формування інформаційних приводів та збору інформації.
- Переклад інформаційних матеріалів.
- Підготовка звітності з комунікаційної роботи для партнерів, донорів та інших зацікавлених сторін.
- Координація з партнерами з Міжнародного Руху щодо комунікаційної діяльності.
Товариство пропонує:
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах.
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу.
- Працевлаштування згідно КЗпП.
- Своєчасну виплату заробітної плати.
Постійне місце роботи: Віддалено на час війни, а далі в офісі, випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected], до 24.07.2022 року.
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії