Бухгалтер(ка)-економіст(ка) зі знанням англійської мови

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ipanchuk

World Vision International (WVI) — провідна міжнародна неурядова організація оголошує конкурс на посаду бухгалтера-економіста зі знанням англійської мови (Finance Officer) у м. Львів

World Vision фокусується на тому, щоб допомогти найбільш вразливим дітям подолати бідність і відчути повноту життя. Ми допомагаємо дітям будь-якого походження, навіть у найнебезпечніших місцях, надихаючись нашою християнською вірою. Приєднуйтесь до наших понад 34 000 співробітників, які працюють у майже 100 країнах!

Приєднуйтесь до високомотивованої команди міжнародних та місцевих гуманітарних професіоналів світового рівня, щоб створити, розбудувати та розширити присутність World Vision в Україні. Ви працюватимете разом із світовими професіоналами, вдосконалюючи свої знання, навички та навички в багатонаціональній організації, яка підготує вас до роботи в найкращих у світі компаніях у майбутньому.

Вимоги до кандидатів

  • Вища освіта (бажано у сфері бухгалтерського обліку та фінансів)
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років
  • Досвід роботи Міжнародних гуманітарних місіях буде додатковою перевагою
  • Володіння англійською мовою на рівні спілкування
  • Досконалі навички роботи з ПК (Excel, MS Office, MS Teams та інш.)
  • Готовність до відряджень (10% роб.часу)

Обов’язки

  • Самостійно і в повному обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів
  • Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку
  • Подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками і платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань
  • Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку
  • Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну

Ми пропонуємо

  • Роботу в міжнародній гуманітарній організації
  • Професійний та кар’єрний розвиток спільно з фахівцями з різних країн світу
  • Ринковий рівень заробітної плати
  • Навчання згідно з Політики WVI

Додаткова інформація

  • Виконання роботи на даній посаді передбачає повну зайнятість та роботу в офісі разом з командою;
  • Можливі внутрішні та закордонні відрядження — 10% робочого часу;
  • На посаду розглядаються лише кандидати, які мають українське громадянство або особи без громадянства, які згідно з законодавством України, можуть працювати в Україні.
  • Надсилайте резюме АНГЛІЙСЬКОЮ мовою

 Як податися на вакансію:

Зацікавлених кандидатів запрошуємо подавати свої резюме на електронну адресу [email protected]  зазначивши в темі листа посилання на це оголошення.

World Vision International —a leading international non-governmental organization—seeks a FINANCE OFFICER to ensure accurate and timely financial data into the standard registers as required. World Vision’s focus is helping the most vulnerable children overcome poverty and experience fullness of life. We help children of all backgrounds, even in the most dangerous places, inspired by our Christian faith.

Come join our 34,000+ staff working in nearly 100 countries and share the joy of transforming vulnerable children’s life stories! Join a highly motivated team of world-class international and local humanitarian professionals to establish, build, and grow World Vision’s presence in Ukraine. You will work alongside global professionals, improving your knowledge, skills, and abilities in a multinational organization that will prepare you for work in the world’s best-in-class companies in the future.

Requirements

  • Higher education (preferably in the field of accounting and finance)
  • Minimum 3 years of work experience in a similar position Experience in international humanitarian missions will be an additional advantage
  • Fluent Ukrainian and English
  • Willingness to travel 10% of the time
  • Excellent computer skills (Excel, MS Office, MS Teams, among others)

Responsibilities

  • Ensure review of the source documents / payment packages before processing the payments
  • Ensure accurate and timely financial data into the standard registers as required Assist Grants Finance Manager (GFM) in audit preparation to provide required documentation
  • Ensure proper coding while preparing the data entry vouchers Prepare all adjusting and re-allocation requested from GFM and Project Manager
  • Ensure a proper filing system for their payments and journals

Additional Information

  • Full-time in office presence Travel up to 10% is likely
  • Only candidates with Ukrainian citizenship or authorization to work in Ukraine will be considered Submit resume and cover letter IN ENGLISH

How to apply:

Interested candidates are invited to submit their applications to [email protected]   referring to this advertisement in the subject line of your message


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель