ACREC шукає асистента_ку проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Andrii Biletskyi

255399026_4949023141798248_2687180298054866996_n
ACREC шукає асистента_ку проекту
  1. Загальна інформація про посаду:

Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції (далі – ACREC) шукає асистента проєкту «Зміцнення професійних спроможностей для стійкості антикорупційних реформ та ефективної післявоєнної відбудови України», який допомагатиме проєктній команді в реалізації активностей, передбачених проєктом. Асистент проєкту здійснюватиме свої активності у тісній співпраці та за попереднім узгодженням з командою ACREC.

  1. Технічне завдання.

(а) Завдання: від кандидатів вимагається надання підтримки у плануванні, виконанні, моніторингу та контролі проєкту «Зміцнення професійних спроможностей для стійкості антикорупційних реформ та ефективної післявоєнної відбудови України», який реалізується організацією.

(б) Інформація про проект: «Зміцнення професійних спроможностей для стійкості антикорупційних реформ та ефективної післявоєнної відбудови України» – проєкт, який реалізується ACREC і який передбачає чотири напрями активностей: 1) впровадження Сертифікатної програми «Запобігання корупції в проектах відбудови»; 2) підтримка Магістерської програми «Антикорупційні студії»; 3) зміцнення експертних знань у сфері захисту викривачів корупції; 4) проведення дослідження у сфері стратегічної корупції.

(в) Обов’язки асистента проекту:

  1. Організаційна підтримка заходів у рамках проєкту: дослідження, освітніх програм, конференцій тощо.
  2. Підготовка звітів за результатами виконання активностей на кожному етапі реалізації проекту;
  3. Надання організаційної підтримки контрагентам проекту;
  4. Проведення заходів з метою поточного моніторингу проектної діяльності;
  5. Збір даних (тести, опитування, відгуки, навчальні матеріали);
  6. Підготовка документів, листів, прес-анонсів, прес-релізів, пост-релізів подій і новин в рамках проєкту;
  7. Виконання інших завдань в рамках допомоги керівнику проєкту, менеджеру освітнього напряму, науковим співробітникам/експертам..

(г) Термін контракту та дедлайн:

Для громадянами України; тривалість залучення – до 147 днів протягом червня-грудня 2023 року.

(ґ) Формат та умови роботи:

Змішаний формат: офлайн та онлайн.

  1. Вимоги до досвіду та кваліфікацій:

(а) Вища освіта (бакалавр або магістр) в галузі бізнес-адміністрування, права, менеджменту, фінансів, соціальних наук, державного управління, економіки або в іншій відповідній галузі;

(б) Мати 3 роки відповідного професійного досвіду в громадській організації, міжнародній неурядовій організації або міжнародній організації. Досвід роботи в сфері реалізації грантових проектів, проектів міжнародної-технічної допомоги буде перевагою;

(в) Відмінні навички комунікації та нетворкінгу зі здатністю залучати різні зацікавлені сторони, використовувати попередні контакти та мережі, стимулювати та формувати партнерства, мережі та коаліції;

(г) Орієнтація на результат, стійкість і наполегливість зі здатністю працювати під тиском;

(ґ) Сильні міжособистісні навички та здатність ефективно спілкуватися з широким колом внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів;

(д) Відмінне усне та письмове спілкування українською та англійською мовами;

(е) Сильні навички міжособистісного спілкування, роботи в команді та міжкультурної комунікації, особливо при дистанційному спілкуванні;

(є) Здатність працювати в межах чітко встановлених дедлайнів;

(ж) Дуже бажано аби кандидат/ка мав/мала можливість розпочати виконання робіт якомога скоріше;

(з) Наявність відкритого ФОП 3-ї групи для надання відповідних послуг буде перевагою.

  1. Для участі у конкурсному відборі необхідно відправити наступні документи:

(а) Резюме;

(б) Супровідний лист, який демонструватиме відповідність кандидата усім вказаним вище вимогам, а також із зазначенням можливої дати початку роботи;

(в)  Цінова пропозиція (вартість восьмигодинного дня надання послуг).

  1. Документи треба надсилати на поштову скриньку: [email protected]
  2. Дедлайн подачі заявок: 4 червня 2023 року.

«Зміцнення професійних спроможностей для стійкості антикорупційних реформ та ефективної післявоєнної відбудови України» реалізується в рамках проєкту «Підтримка  організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «Взаємодія» і став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID). Зміст проекту є виключною відповідальністю Міждисциплінарного науково-освітнього центру протидії корупції і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів.

Проєкт «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» – це шестирічна ініціатива Агентства Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID), мета якої –допомогти Україні протидіяти корупції та підвищити рівень підзвітності та прозорості врядування в Україні. Програма спрямована забезпечити ключові урядові установи додатковими можливостями для боротьби з корупцією, зміцнити підтримку та залучити громадянське суспільство до антикорупційних ініціатив, зменшити рівень терпимості громадян до корупції, а також забезпечити максимальну прозорість та підзвітність повоєнної відбудови та відновлення України.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець(-чиня) із нарощування потенціалу/Capacity Sharing officer

Менеджер/ка з комунікацій

Директор/ка Муніципального центру відновлення

Кореспондент/ка з тематики енергетичні ринки

Фахівець(-чиня) по роботі з партнерами/Partnership Officer

Експерт/-ка з розробки моделі ринку інтелектуальної власності в галузі насінництва