15 вакансій у ГО «Повернись живим!»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
savelife

The word Jobs in cut out magazine letters вакансія
15 вакансій у ГО «Повернись живим!»

ГО «Повернись живим!» в рамках реалізації проєкту «Ветеранський бізнес для реінтеграції ветеранів в цивільне життя в умовах пандемії COVID-19» оголошує конкурс із відбору консультантів.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (бакалавр/магістр) відповідно до напрямку діяльності;
  • досвід профільної роботи від 3 років;
  • попередній досвід проєктної роботи в неурядових організаціях буде перевагою;
  • орієнтування в суспільно-політичному житті України, у питаннях безпеки і оборони, пов’язаних з війною, у питаннях соціального захисту, підтримки, реабілітації ветеранів;
  • відмінні навички письма і спілкування українською мовою, знання англійської мови буде перевагою;
  • відмінне володіння необхідним для виконання службових обов’язків програмним забезпеченням;
  • дотримання дедлайнів і навички ефективної роботи в команді

 

КОНСУЛЬТАНТ/-КА З МОНІТОРИНГУ І ОЦІНЮВАННЯ

Ключові обов’язки:

  • розробка методології, проведення моніторингу і оцінювання потреб ветеранів у державній підтримці (соціологічне дослідження);
  • аналіз національного і зарубіжного досвіду для створення стратегії підтримки ветеранського бізнесу;
  • моніторинг і оцінювання систем фінансування, іноземного досвіду для розробки концепту фінансування ветеранського бізнесу. 

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід формування методології дослідження, плану його проведення, проведення досліджень, складання звітів за результатами досліджень, досвід здійснення моніторингів в сфері реабілітації, соціального захисту, підтримки та захисту ветеранів/військовослужбовців.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – квітень 2021.

 

ЮРИСТ/-КА

Ключові обов’язки:

  • юридичний супровід проєкту;
  • підготовка меморандумів про співпрацю з партнерами, угод менторів;
  • вивчення нормативних документів щодо підтримки бізнесу в Україні та закордонного досвіду;
  • розробка та адвокація державної стратегії підтримки бізнесу, розробка концепції фінансування бізнесу, плану його реалізації, створення необхідних юридичних документів для реалізації концепту;
  • організаційне оформлення менторської спільноти, розробка Кодексу етики та стандартів;
  • юридичне консультування.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід юридичного супроводу діяльності організацій, досвід роботи з нормативними документами, в тому числі їх розробка, розуміння ветеранської тематики та обізнаність про ключових осіб з військово-ветеранської спільноти як у політиці, так і в громадській сфері, досвід роботи з військовими та ветеранами.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – квітень 2021.

 

КОНСУЛЬТАНТ/-КА КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ.

ЮРИДИЧНІ ПИТАННЯ

Ключові обов’язки:

  • надання консультацій з юридичних питань ветеранам/ветеранкам, які займаються бізнесом або прагнуть займатися бізнесом;
  • надання допомоги в підготовці документів для реєстрації бізнесу;
  • надання первинної правової допомоги щодо проблем у бізнесі;
  • підготовка узагальнених матеріалів за результатами консультацій;
  • контроль реалізації рекомендацій а результатів консультацій.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід юридичного консультування підприємців.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

КОНСУЛЬТАНТ/-КА КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ.

ПОДАТКОВІ ПИТАННЯ

Ключові обов’язки:

  • надання консультацій ветеранам/ветеранкам, які займаються бізнесом/прагнуть займатися бізнесом з податкових і бухгалтерських питань;
  • консультування з питань фінансової та податкової звітності, строків подання тощо;
  • консультування з питань відповідальності за порушення податкового законодавства;
  • підготовка узагальнених матеріалів за результатами консультацій.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід консультування підприємців з податкових і бухгалтерських питань; досвід роботи в податкових органах в минулому буде перевагою.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

КОНСУЛЬТАНТ/-КА КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ.

ГРАНТРАЙТІНГ, ФІНАНСУВАННЯ, МІЖНАРОДНІ РИНКИ

Ключові обов’язки:

  • моніторинг можливостей фінансування бізнесу (гранти, кредити, фінансова допомога тощо) та підготовка матеріалів про можливості;
  • консультації з питань підготовки заявок на фінансування, в тому числі, на отримання грантів;
  • консультації з питань просування товарів на міжнародні ринки, імпорту,
  • підготовка узагальнених матеріалів за результатами консультацій

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід роботи в фінансовій сфері, з питань підготовки грантових заявок, заявок на отримання фінансування.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

КОНСУЛЬТАНТ/-КА КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ

Просування товарів/послуг, в тому числі в соціальних мережах

Ключові обов’язки:

  • консультування з питань маркетингу, просування товарів на ринки, зокрема, з використанням соціальних мереж;
  • консультування з питань розробки та реалізація контент-плану, розвитку соцмереж, нарощування охоплень, консультації з питань комунікацій з підписниками (реакція на коментарі, позначки, повідомлення);
  • підготовка узагальнених матеріалів за результатами консультацій

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід роботи в маркетингу, досвід роботи в якості SММ-спеціаліста.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

КООРДИНАТОР/-КА РОБОТИ З МЕНТОРАМИ

Ключові обов’язки:

  • проведення інтерв’ю з менторами, створення їх профілю, формування бази менторів;
  • забезпечення зв’язку менторів і ветеранів-підприємців;
  • координація роботи та зустрічей, організація заходів в рамках співпраці з менторами;
  • контроль виконання плану менторингу;
  • відслідковування результатів менторингу;
  • підготовка інформації для створення процедур менторингу, кодексу, стандартів тощо;
  • представництво проєкту на високому бізнесовому рівні.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: зв’язки з представниками бізнесу в рамках благодійної роботи, досвід співпраці в форматі бізнес-неурядова організація.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

АСИСТЕНТ/-КА МЕНТОРСЬКОЇ СПІЛЬНОТИ

Ключові обов’язки:

  • відповіді на телефонні дзвінки, зустріч гостей, організація листування з приводу загальних питань, у т. ч. англійською мовою, організація зустрічей менторів;
  • формування календарів для ветеранів та менторів, які залучені до проєкту;
  • упорядкування та оновлення внутрішніх баз даних;
  • робота з електронними розсилками та поштою;
  • допомога в розміщення матеріалів на платформі менторів;
  • участь в організації публічних заходів;
  • виконання доручень керівника проєкту, координатора менторів;
  • збір інформації щодо проєкту, допомога в підготовці аналітичних, річних звітів та інших організаційних документів.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

ТРЕНЕР/-КА З ОСНОВ МЕНТОРИНГУ

Ключові обов’язки:

  • підготовка та погодження з командою проєкту унікальної лекції з лідерства з подальшою передачею авторського права;
  • участь у запису лекції в якості лектора;
  • забезпечення редагування спільно з командою запису.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід тренерської роботи, зокрема у сфері менторигу, наявність унікальної методики тренування, досвід роботи з ветеранами/ветеранками. Особи з числа ветеранів/ветеранок  матимуть переваги.

Запланована зайнятість: час на запис трьох лекцій.

 

ПСИХОЛОГ-ТРЕНЕР/ПСИХОЛОГИНЯ-ТРЕНЕРКА

Ключові обов’язки:

  • підготовка та погодження з командою проєкту унікальної лекції з лідерства з подальшою передачею авторського права;
  • участь у записі лекції в якості лектора;
  • забезпечення редагування спільно з командою запису

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід тренерської роботи, зокрема в якості психолога,  досвід роботи з ветеранами/ветеранками. Особи з числа ветеранів/ветеранок  матимуть переваги.

Запланована зайнятість: час на розробку і запис однієї лекції.

 

ТРЕНЕР/-КА З ЛІДЕРСТВА

Ключові обов’язки:

  • підготовка та погодження з командою проєкту унікальної лекції з лідерства з подальшою передачею авторського права;
  • участь у запису лекції в якості лектора;
  • забезпечення редагування спільно з командою запису

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід тренерської роботи, зокрема у сфері лідерства, наявність сучаної методики тренування, досвід роботи з ветеранами/ветеранками. Особи з числа ветеранів/ветеранок  матимуть переваги.

Запланована зайнятість: час на запис однієї лекції.

 

МЕДІА-КООРДИНАТОР/-КА

Ключові обов’язки:

  • налагодження співпраці з національними та регіональними ЗМІ;
  • організація висвітлення результатів менторингу та проекту в ЗМІ;
  • організація та координація заходів за участі ЗМІ;
  • складання комунікаційного плану і забезпечення його виконання;
  • підготовка публікацій для ЗМІ, редагування публікацій учасників проєкту, розміщення публікацій в ЗМІ

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід роботи в журналістиці, наявність широкого кола контактів в ЗМІ, розуміння ветеранської тематики та обізнаність про ключових осіб з військово-ветеранської спільноти як у політиці, так і в громадській сфері, досвід роботи з військовими та ветеранами.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

SMM-КОНСУЛЬТАНТ/-КА

Ключові обов’язки:

  • розробка та реалізація контент-плану для Facebook, Instagram, Twitter;
  • адаптація публічних виступів команди проєкту, новин за результатами заходів для публікації в соціальних мережах;
  • проведення прямих ефірів у Facebook, Instagram;
  • комунікація з підписниками: реакція на коментарі, позначки, повідомлення;
  • розвиток соцмереж, нарощення охоплень;
  • ведення профілів менторів в рамках проєкту та проєкту;
  • підготовка матеріалів для публікацій в соціальних мережах;
  • забезпечення просування публікацій в соціальних мережах.

Спеціальні вимоги до кандидата/-ки: досвід інформаційної/PR-роботи, SMM, журналістики буде перевагою; відмінне володіння необхідним для виконання службових обов’язків програмним забезпеченням, розуміння військово-політичної ситуації та досвід роботи з військовою/ветеранською тематикою. Уміння працювати з графічними та відеоредакторами буде перевагою.

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

ДИЗАЙНЕР/-КА

Ключові обов’язки:

  • робота з фото: редагування та ведення архіву;
  • розробка іміджевого стилю для публікацій у соцмережах;
  • підготовка брендованих ілюстрацій для анонсів, новин, постів у соцмережах;
  • створення макетів друкованої продукції;
  • підготовка інфографіки, у тому числі – для відеороликів.

Спеціальна вимога до кандидата/-ки: досконале володіння графічними пакетами Adobe Illustrator, Adobe Photoshop (навички роботи в Adobe After Effects, Cinema 4D, Final Cut Pro та Premiere Pro будуть перевагою).

Запланована зайнятість: листопад 2020 – березень 2021.

 

СПЕЦІАЛІСТ/-КА ЗІ ЗВІТУВАННЯ ЗА ПРОЄКТОМ

Ключові обов’язки:

  • здійснення моніторингу і оцінювання проєкту, його результатів;
  • збір, аналіз і звітність щодо проєкту;
  • підготовка звітності для донора

Запланована зайнятість: грудень 2020 – квітень 2021.

 

Будь ласка, надсилайте ваше резюме та супровідний лист на ел.пошту із зазначенням вашої мотивації працювати саме у нас і бажаного рівня ЗП на пошту [email protected] та [email protected]. Перший етап оцінювання кандидатур та прийняття рішень відбудеться 20.11.2020. В подальшому оцінювання кандидатур на вакантні посади буде здійснюватися щотижня до заповнення посад.

Проєкт «Ветеранський бізнес для реінтеграції ветеранів в цивільне життя в умовах пандемії COVID-19» спрямований на створення системи підтримки ветеранського підприємництва від ідей до запуску і розвитку і став можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX та ГО «Поверніться живим!» за підтримки Державного департаменту США.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів