Тендер на закупівлю товарів для забезпечення дитячих спейсів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на закупівлю товарів для забезпечення дитячих спейсів

ГО «Дівчата» спільно з World Vision впроваджує проєкт «Захист на Сході», у межах якого вразливим сім’ям із дітьми буде надана комплексна підтримка (зокрема, психологічна, соціальна та грошова) у Харківській та Дніпропетровській областях.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Тендер № PF.PBAS #221600/25 Товари для забезпечення дитячих спейсів” не пізніше 18:00, 02 квітня 2024 року року.

Закупівля товарів складається із 5 (п’яти) категорій:

Категорія 1 Догляд за дітьми та гігієна

Категорія 2 Устаткування

Категорія 3 Ігри та іграшки

Категорія 4 Технічне обладнання

Категорія 5 Меблі

Учасник тендеру може подати пропозицію на будь-яку категорію! 

Термін надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Умови доставки: доставку забезпечує постачальник. Доставка буде здійснюватись в Київську область, м. Київ, вул. Сирецька.

Умови оплати: 100% післяплата або передплата не більше 50% та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної.

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Щонайменше один договір постачання відповідних товарів. 
  • Сертифікати якості, декларації про відповідність та/або гарантії на товари (Обов’язково для техніки!).
  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf  

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися  НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Просимо Вас детально ознайомитись з Запрошенням до участі у тендері № PF.PBAS #221600_25

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою:  [email protected]  до 01 квітня 2024 року.

 


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій: закупівля товарів

Збір цінових пропозицій "Виробниче та господарське обладнання, техніка»

Відновлювальні будівельні роботи та модернізація прального відділення лікарні

Надання послуг проведення фінансового аудиту

Запит тендерних пропозицій на текстильні вироби

Пошук підрядника з постачання комп'ютерного обладнання