Переоцінка мотивації: для себе, інвесторів, співробітників

Проєкти тримаються на мотивації. Та що важливо для людей сьогодення? Як їх мотивувати, аби налагодити швидкий контакт для продуктивної співпраці? І що робити, якщо втрачена власна мотивація?Чи існує ...

gromasdskyy prostir
Переоцінка мотивації: для себе, інвесторів, співробітників

Проєкти тримаються на мотивації. Та що важливо для людей сьогодення? Як їх мотивувати, аби налагодити швидкий контакт для продуктивної співпраці? І що робити, якщо втрачена власна мотивація?

Чи існує мотивація? Чи це лише красивий термін, яким можливо замилити очі на чиюсь негативну або позитивну відповідь, чиюсь активність чи пасивну позицію? Мотивація — лише геть неконкретний термін, яким можна перекрити будь-яке чесне питання “Чому?” — “Бо немає мотивації”

Якщо послуговуватися традиційною моделюю потреб Абрахама Маслоу, то реалізація творчих позивів, життя у відповідності до своїх принципів моралі, поведінки, а також саморозвиток, популярність, потреба визнання та уваги інших — займають найостанніші, а, отже, найменш актуальні потреби.

Цікаво, що у сучасному суспільстві ця піраміда втрачає свою традиційну будову, адже для багатьох представників суспільства, в середньому, 18–45 років мотиваціями долучатися до проєкту є саме два найвищі сегменти піраміди.

На перевантаженому і висококонкурентоному економічному та соціальному ринку вже не перемагають ті, хто пропонує дах над головою, тепло взимку, кондиціонер влітку, і заробітну плату.

Саме тому вашим співробітникам потрібне реальне відчуття, що участь у вашому проєкті допоможе їм досягти власних цілей: психологічного комфорту, професійного та особистісного розвитку, навчання та досвіду, соціальної ваги чи навіть популярності.

А що потрібно вашим партнерам та інвесторам? Адже зазвичай, представники цієї цільової аудиторії вже реалізували свої мрії. Тому проєкт має подарувати відчуття новизни та водночас сталості (себто, низької ризиковості).

Як це можна поєднати? Нестандартна методика реалізації традиційної мети: мир у всьому світі, психологічна, освітня та матеріальна допомога вразливим верствам населення, тощо. Адже вже доведено багатьома роками, що проєкти на певні теми завжди будуть мати успіх — комерційний чи соціальний.

Також існує непрописаний, але дуже конкретний принцип — чим простіше назва проєкту, логотип, суть діяльності, цілі та план їх досягнення — тим краще і для вас (адже ваш мозок не сприйматиме проєкт як занадто складний і, таким чином, не вмикне свій режим економії енергії, відомі як лінь та прокрастинація), і для інвесторів, партнерів, клієнтів. Пам’ятайте, що привертають увагу бенефіціарів та користувачів, в першу чергу, прості для розуміння та запам’ятовування проєкти.

Краще втілити простий проєкт чудово, аніж геніальну ідею — на 30%.

Ящо саме ви заплуталися для себе — а чого ж Ви Хочете Насправді — то однозначно треба приділити цьому увагу та прописати для себе трансформаційні переконання. Перш за все, ваша мотивація та двигун життя — це усвідомлення, що вам потрібно насправді, та пошук, придбання чи створення цього.

Більше матеріалів – у блозі PRUF.


Останні публікації цього розділу:

Проблема 21 травня. Легітимний президент чи стан interregnum*?

Напрями безбар’єрності в молодіжній роботі

Що не є форум-театром або культура поваги до авторських методик

Як громадським і благодійним організаціями покращити комунікацію?

Як зупиняти кризи в корені: три рекомендації для донорів

Де і як шукати ідеї для проєктів?