Навчання через дію разом. Студентка другої Школи театру пригноблених провела для підлітків свою першу майстерню з форум-театру

17-19 липня в Ужгороді пройшла майстерня з форум-театру, в якій брали участь активні підлітки 12-17-ти років. Джокеркою майстерні була Наталія Шевченко, студентка Школи, психологиня, лідерка плейбек ...

Фото: Юрій Кіфор
Навчання через дію разом. Студентка другої Школи театру пригноблених провела для підлітків свою першу майстерню з форум-театру

17-19 липня в Ужгороді пройшла майстерня з форум-театру, в якій брали участь активні підлітки 12-17-ти років. Джокеркою майстерні була Наталія Шевченко, студентка Школи, психологиня, лідерка плейбек театру “Станція Уж”, а її менторкою – Аня На, співзасновниця та джокерка ШТП. 

Захід відбувся за підтримки ГО “Театр змін” в партнерстві з арт-простором Станція Уж. Докладніше про другий день майстерні дивіться у відеорепортажі ужгородського телеканалу Tv21 УнгварРезультатом майстерні стала вистава “Привіт, школо. Привіт, булінг”, в якій підлітки показали проблему булінгу в навчальних закладах, мовчання дорослих і нерозуміння батьками їхніх актуальних проблем.

Створення вистави для мене  – це самий магічний, загадковий і болісний процес. Кожна історія, яку я чую, лягає в серці й хочеться, щоби вони всі прозвучали зі сцени… Щоразу мене сильно вражає, який вплив на дітей має війна, навіть на тих, які не були  під окупацією, не виїжджали з-під обстрілів.” – ділиться своїми враженнями Наталія Шевченко, студентка Школи.

З червня стартувала менторська підтримка від співзасновниць ШТП. Вона передбачає  п’ять онлайн сесій від однієї з джокерок для планування майстерні, а також особисту підтримку під час її проведення. Суть менторської підтримки Школи – підтримати практику студент_ки для засвоєння отриманих знань та розділення з ним/нею відповідальності за цей перший досвід та можливість проаналізувати його разом. 

photo_5330139399310134015_y (1)

На фото Наталія Шевченко та Аня На

Цього літа також плануються майстерні з форум-театру студенток другого набору Школи в Кривому Розі, Кропивницькому та Дніпрі.

“Десь чула, що завдання театру – не залишити людину порожньою, а готуючись до майстерень, разом із хвилюванням та піднесенням, відчуваю особливу наповненість, якої бракувало давно. Одночасно – захват від того, що наважилась, і усвідомлення, що я на СВОЄМУ місці – відкрилося особливе джерело власного ресурсу. Я зрозуміла, наскільки відповідальною є місія джокерки – адже це право торкнутися людської душі, зазирнути вглиб і водночас оголити власні почуття”, – каже Ольга Лебедєва, студентка другої Школи театру пригноблених з міста Кропивницький.

Дванадцять студенток та студентів Школи театру пригноблених (ШТП)  завершили другий модуль свого навчання, який тривав протягом 18-22 травня. Під час цього модулю вони знайомилися через особистісний досвід з техніками театру образів, форум-театру та естетики пригноблених та методичним аналізом ігор та вправ.

Школа театру пригноблених (ШТП) продовжує свою місію просування рівності, інклюзивності та цінності прав людини через партисипативні театральні практики. Щоб дізнатися більше про Школу та інші заходи підпишіться на нашу розсилку для цього пишіть нам на [email protected], відвідайте сайт та сторінку Театру змін у Facebook та наш youtube-канал.

Фото (с) Аня На.


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році