Комунікація всередині організації в кризових ситуаціях

Знання, як спілкуватися та співпрацювати в команді, є важливим для створення здорового та продуктивного робочого середовища. Тож яка роль внутрішніх комунікацій для громадських організацій, як варто ...

vebinar4_video(2)
Комунікація всередині організації в кризових ситуаціях

Знання, як спілкуватися та співпрацювати в команді, є важливим для створення здорового та продуктивного робочого середовища. Тож яка роль внутрішніх комунікацій для громадських організацій, як варто вибудовувати їх у час кризи, як підтримувати кожного і кожну в команді — про це розповідає Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”.

  • 01:08 — Внутрішня комунікація та організаційна культура
  • 03:30 — Чому внутрішні комунікації варто покращувати
  • 15:04 — Криза перетворює колектив на команду

Уся лекція на сайті.

Шаблони, опитувальники для внутрішньої комунікації тут.

Періодична таблиця елементів внутрішніх комунікацій: https://www.elementsofic.com/ 

Мета курсу «Кризові комунікації» — допомогти громадським організаціям у комунікаціях для попередження поширення коронавірусу, а також у налагодженні ефективних комунікацій в кризових ситуаціях.

Кураторка курсу — Анастасія Нуржинська, спеціалістка з комунікацій для соціальних та поведінкових змін.

Пройти курс та отримати сертифікат тут. 

 

Курс проходить за підтримки Представництва ЄС в Україні.


 

Останні публікації цього розділу:

Від першого кліку до впевненого користування: як у Вознесенську проходив курс «Комп’ютерна грамотність» для ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин

Проведено Всеукраїнський круглий стіл «Молодь. Ветерани. Державна служба»

22-й Мандрівний Docudays UA: теплі підсумки непростого року

Що допомагає Луганщині в релокації: стійкість, консолідація, відновлення

Хаби розвитку мейкерства: як громади в Косові та Конотопі створюють простори для навчання й співпраці

ZDOROVI представили український досвід трансформації медицини на шведсько-українській конференції