Комунікація всередині організації в кризових ситуаціях

Знання, як спілкуватися та співпрацювати в команді, є важливим для створення здорового та продуктивного робочого середовища. Тож яка роль внутрішніх комунікацій для громадських організацій, як варто ...

vebinar4_video(2)
Комунікація всередині організації в кризових ситуаціях

Знання, як спілкуватися та співпрацювати в команді, є важливим для створення здорового та продуктивного робочого середовища. Тож яка роль внутрішніх комунікацій для громадських організацій, як варто вибудовувати їх у час кризи, як підтримувати кожного і кожну в команді — про це розповідає Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”.

  • 01:08 — Внутрішня комунікація та організаційна культура
  • 03:30 — Чому внутрішні комунікації варто покращувати
  • 15:04 — Криза перетворює колектив на команду

Уся лекція на сайті.

Шаблони, опитувальники для внутрішньої комунікації тут.

Періодична таблиця елементів внутрішніх комунікацій: https://www.elementsofic.com/ 

Мета курсу «Кризові комунікації» — допомогти громадським організаціям у комунікаціях для попередження поширення коронавірусу, а також у налагодженні ефективних комунікацій в кризових ситуаціях.

Кураторка курсу — Анастасія Нуржинська, спеціалістка з комунікацій для соціальних та поведінкових змін.

Пройти курс та отримати сертифікат тут. 

 

Курс проходить за підтримки Представництва ЄС в Україні.


 

Останні публікації цього розділу:

Як громадянське суспільство підсилює роботу юридичних клінік

«Від вудки до всеукраїнської Громадської Організації: сім років на хвилі змін з «Клуб рибалок України»

Онлайн-курс від Prometheus: "Фінансовий облік: поглиблений рівень"

Експерти УНЦПД розробили проєкт типового Статуту територіальної громади

Коблівська громада розпочала процес оновлення Статуту: перший крок зроблено

Зміни до закону «Про лобіювання»: шанс на прозорість чи ризики для громадянського суспільства?