Інноваційний табір: львівські старшокласники генерували ідеї для покращення клієнтського сервісу
Днями у Львові відбувся дводенний Інноваційний табір для старшокласників. У заході взяли участь понад 80 учнів з 12 львівських шкіл, з яких утворилося 12 команд по 7 учнів. Початок табору - ...
Додано:
Віра Другова
Днями у Львові відбувся дводенний Інноваційний табір для старшокласників. У заході взяли участь понад 80 учнів з 12 львівських шкіл, з яких утворилося 12 команд по 7 учнів.
Суть Інноваційного табору полягала в тому, що команди-учасниці отримали одне й те саме завдання – знайти інноваційні рішення для певної бізнес-проблеми, яку запропонувала компанія Нова пошта.
Практично всі учні відправляли чи отримували посилки у відділеннях чи поштоматах Нової пошти і відчували на собі, що значить бути клієнтом. Але у ці два дні Інноваційного табору у Львові у них з’явилася унікальна можливість помінятися місцями з Новою поштою і самим придумати як надавати ще кращий ВАУ-сервіс.
Нова пошта запропонувала учням львівських шкіл придумати як покращити сервіс своїх клієнтів, зазначивши при цьому, що ідеї можуть бути будь-які навіть до нових форматів чи бізнес-моделей.
Учні з ентузіазмом прийняли виклик і почали обговорювати в командах нестандартні рішення. При цьому вони мали можливість отримувати настанови від досвідчених тренерів та радитися зі своїми бізнес-менторами, але всі бізнес-ідеї придумували вони самі. В цей час дивовижна атмосфера азарту і креативу відчувалася просто в повітрі.
На другий день Інноваційного табору учнівські команди представили свої ідеї вирішення бізнес-завдання на розгляд журі, куди увійшли представники Нова пошта, Управління освіти Львова, Українського Фонду Стартапів, Львівської торгово-промислової палати та Junior Achievement.
За результатами голосування журі місця розподілилися наступним чином:
1-ше місце здобула команда гімназії «Євшан». Її учні запропонували новий формат поштового відділення – «Nova Drive», який дозволятиме клієнту отримувати посилки без виходу з власного транспорту. За задумом юних підприємців, такий сервіс можна реалізувати як на базі існуючих відділень Нової пошти, так і у форматі окремих відділень на заправках, а також поблизу великих дорожньо-транспортних розв’язок.
2-ге місце виборола команда СЗШ № 98, яка придумала 3 пропозиції щодо покращення сервісу Нової пошти: Nova Docs (сервіс для швидкої та безпечної доставки документів), Nova Pets (послуги із перевезення домашніх улюбленців), а також Bonus (систему лояльності для клієнтів Нової пошти).
3-є місце посіла команда НВК “Школа-економічний ліцей” (ШЕЛ), яка представила на розсуд журі ідею покращення додатку Нової пошти. Учні запропонували впровадити чат із штучним інтелектом Nova AІ, який буде швидко та ефективно комунікувати з клієнтом та вирішуватиме його питання.
Керівник відділу фізичних точок контакту компанії Нова пошта Єлізавета Атландірова вручила нагороди переможцям і призерам. А ще вона зазначила, що найголовніше, це те, що бізнес-ідеї учасників учнівського Інноваційного табору у Львові будуть ретельно вивчені менеджментом компанії Нова пошта стосовно можливості впровадження її у бізнес-процеси національної логістичної компанії.
- В інших країнах такі Табори регулярно проводяться за підтримки відомих компаній, яким цікаво дати молоді на рішення якусь свою бізнес-задачу. Дуже часто на таких Інноваційних таборах придумуються дійсно корисні ідеї, які потім втілюються в життя. Наприклад, в листопаді 2022 року подібний європейський Інноваційний онлайн табір був проведений за підтримки компанії «Toyota», в якому взяли участь команди з 8 європейських країн, серед яких були дві команди з України, – розповідає директор з розвитку ГО «Junior Achievement Ukraine» Андрій Турак.
В Україні подібний Інноваційний табір від «Junior Achievement» проводиться вперше. Зважаючи на воєнний стан, його в цьому році було організовано лише для учнів львівських шкіл. Але в майбутньому організатори планують проводити подібні заходи і для учнів інших областей.