Бізнес у фокусі воєнного часу: результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць» буде оновлено

З метою підтримки жіночого бізнесу в Україні буде оновлено результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць». Матеріали мають на меті висвітлити основні проблеми підприємництва й ...

Додано:
Liudmyla Osypchuk

тренінг, воркшоп, майстер клас, навчання, освіта
Бізнес у фокусі воєнного часу: результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць» буде оновлено

З метою підтримки жіночого бізнесу в Україні буде оновлено результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць». Матеріали мають на меті висвітлити основні проблеми підприємництва й спрямувати зусилля держави та донорських організацій на його розвиток у воєнний та повоєнний часи.

Вперше дослідження було опубліковано після початку пандемії, щоб оцінити вплив карантинних обмежень на стан бізнесу жінок-підприємиць. Масштабна робота вийшла під авторством Українського центру сприяння інвестиціям та торгівлі в партнерстві з Українською Маркетинговою Групою, за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (USAID KEУ). 

Презентуючи портрет українських жінок-підприємиць, автори оглянули питання сучасного стану та перспектив розвитку бізнесів, розповіли про перепони та гендерний аспект, а також дали свої рекомендації щодо створення комплексної програми підтримки українського жіночого підприємництва. 

Програма USAID «Конкуретноспроможна економіка України» на постійній основі підтримує розвиток і впровадження аналітичних інструментів в різних галузях економіки – дослідження і надання доступу до відкритих даних у зрозумілих і доступних для споживача форматах. Ухвалення рішень на основі експертних знань або даних підкріплює проектування і запровадження ініціатив, дозволяє розумно планувати і розподіляти обмежений ресурс, керувати впровадженням ініціатив. Проведення наступної хвилі дослідження «Портрет українських жінок-підприємниць» – це можливість привернути увагу до важливої ролі жінок у малому й середньому бізнесі, і ролі жінки в українському суспільстві в воєнний час, жінки, яка може бути активною в економічній діяльності і нарощувати свою присутність у багатьох секторах економіки. USAID КЕУ підтримував минулі хвилі дослідження у попередні роки. З цим етапом збору даних сподіваємося зафіксувати вплив війни на роль жінок у підприємництві, і простежити динаміку участі жінок в економіці України протягом кількох років, – зазначає Наталія Петрова, Менеджерка програм офісу економічного зростання USAID.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Чи стикалася ваша організація з блокуванням рахунків: опитування для ОГС

Переможці антипремії «Золота Коса 2022»: хто з депутатів просуває інтереси тютюнової індустрії у час повномасштабної війни?

Бізнес – громаді, громада – бізнесу. Львівський досвід взаємодії в умовах війни

«Що дає нам силу залишатися стійкими? – Віра в себе і в перемогу», – відповідають громадські організації

Проблеми з розвитком ВДЕ в електроенергетиці: виявити, спланувати, вирішити

Українська Волонтерська Служба запустила юридичні консультації для волонтерів