Баранівська ОТГ одна з перших в Україні матиме Каталог офіційної брендованої сувенірної продукції

6 лютого 2020 року в Баранівській міській раді відбулась зустріч команди проекту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» із працівниками Відділу культури, сім’ї, молоді ...

Додано:
powerreform

84109189_2216987621944438_7926330353420075008_n
Баранівська ОТГ одна з перших в Україні матиме Каталог офіційної брендованої сувенірної продукції

6 лютого 2020 року в Баранівській міській раді відбулась зустріч команди проекту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» із працівниками Відділу культури, сім’ї, молоді та спорту Баранівської міської ради, Школа мистецтв та митцями, на якій обговорювали порядок проведення конкурсу дизайну сувенірних виробів серед місцевих майстрів.

Планується, що найкращі вироби увійдуть до Каталогу сувенірної продукції, яка буде продаватися з офіційним логотипом ОТГ. Це є одним із завдань проекту Дорожньої карти – 2020 Баранівської ОТГ для створення і промоції туристичного продукту на території громади.

«Ми не обмежуємося лише Каталогом. Проектом ЄС передбачена допомога в популяризації та підвищенні продажів виробів майстрів Баранівської ОТГ за допомогою онлайн-майданчику, який вже створений за кошти гранту ЄС. Ідея в тому, щоб окрім традиційних публічних заходів таких як виставки, ярмарки, вивести вироби місцевих майстрів в режим продажу через Інтернет та розширити тим самим ринок збуту. Для зацікавлених майстрів ми проведемо семінар «Продажі он-лайн», навчимо як правильно фотографувати та просувати свої вироби», – розповів Іван Савицький, координатор молодіжного компоненту проекту ЄС.

84745886_537308257132132_3137657477277941760_n

«Після започаткування проекту ЄС та популяризації Інститутом громадянського суспільства Баранівського досвіду в громаду все більше приїздить делегацій з інших ОТГ України і представників міжнародних організацій. З іншого боку, громада визначила пріоритетом розвиток туристичного напрямку. Відтак логічно організувати підготовку місцевими майстрами та МРЦ сувенірної продукції належного дизайну і якості. При цьому важлива комерційна мотивація авторів – кожен (як автор дизайну, так і виробник масових партій) має отримувати обумовлену оплату за продану сувенірку. Плануємо у всіх місцях, де буде скупчення іногородніх гостей, облаштувати точки продажу брендованих сувенірів. Тобто для тих майстрів, чиї вироби будуть відібрані до Каталогу, ми створимо певний гарантований канал збуту», – додав Маркіян Дацишин, координатор 4-го компоненту проекту ЄС.

У процесі обговорення визначили, що вироби, які увійдуть до Каталогу сувенірної продукції, мають уособлювати певні позитивні асоціації з Баранівською громадою, відповідати бренд-буку торгової марки «Баранівка – органічний простір», мати відносно тривалий термін використання і бути можливими для тиражування (не ексклюзивні твори).

У результаті зустрічі домовилися розробити положення про творчий відбір виробів місцевих майстрів, молоді та винести на затвердження виконавчого комітету міської ради до кінця лютого. Упродовж березня провести інформаційну кампанію серед мешканців та здійснити відбір виробів, які увійдуть до каталогу сувенірної продукції Баранівської ОТГ. Підготувати першу партію сувенірної продукції до обласного фестивалю-конкурсу хорової пісні пам’яті Анатолія Пашкевича «Мамина вишня», який відбудеться в м. Баранівка 25 квітня та має зібрати близько 1000 учасників.

Проект «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» реалізується Баранівською міською радою, Інститут Громадянського Суспільства/Civil Society Institute та ПП Galeks-Agro за підтримки Європейського Союзу.


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?