150 учасників зі всієї України завершили навчання на програмі «Креативна молодь змінить Україну»

У листопаді 2019 року Фонд родини Богдана Гаврилишина за підтримки Українського культурного фонду реалізував програму “Креативна молодь змінить Україну”. Програма об'єднала 5 локальних шкіл: дві у ...

Додано:
Marianna Yeleyko

KMZU_fb (1)
150 учасників зі всієї України завершили навчання на програмі «Креативна молодь змінить Україну»

У листопаді 2019 року Фонд родини Богдана Гаврилишина за підтримки Українського культурного фонду реалізував програму “Креативна молодь змінить Україну”. Програма об’єднала 5 локальних шкіл: дві у Львові, одну у Києві та дві у Харкові, де зібралося 150 учасників із усіх куточків України.

Проєкт “Креативна молодь змінить Україну” втілено як частину програми “Мережі та аудиторії” від Українського культурного Фонду. Як зазначила директорка фонду Юлія Федів, основною метою підтримки від УКФ таких освітніх проєктів є «необхідність підготовки представників культурних та креативних індустрій до оформлення своїх ідей в якісні проєкти, які можуть отримати підтримку від держави. Також програма спрямована на утворення та розвиток моносекторальних та кроссекторальних мереж у культурно-мистецькій сфері. Завдяки цьому планується збільшити аудиторію споживання культурних та мистецьких проєктів українських митців». 

Олена Бекреньова, голова Фонду родини Богдана Гаврилишина, на прес-конференції, присвяченій старту набору на програму “Креативна молодь змінить Україну”, зазначила, що культурні та креативні індустрії суттєво впливають на розвиток держави, і тому команда фонду при розробці програми акцент зробила не лише на освітній складовій проєктного менеджменту, але й на осмисленні та опрацюванні учасниками цінностей, через усвідомлення яких має відбуватись реалізація будь-якого креативного проєкту.

Експертами з проєктного менеджменту було розроблено спеціальну трьохденну програму навчання, яка дає змогу отримати знання з управління проєктами, бюджетування, пошуку партнерів, залучення фінансів, комунікації та піару своїх креативних продуктів.

«Програма була продумана так, аби дати ази проєктного менеджменту, та щоб учасники зрозуміли, що усі проєкти мають слугувати одній місії та бути пов’язаними між собою. Це вирішувалось шляхом інтеграції цінностей у розуміння проєктного менеджменту. Отримуючи  відгуки від учасників, стало зрозуміло, що програма виконала свою мету. Також, вона була цікавою й тим, хто вже щось знав про проєктний менеджмент, адже дала змогу систематизувати усі здобуті до цього знання», – Діна Волинець, спеціалістка зі стратегічного та організаційного розвитку на основі цінностей, тренерка програми “Креативна молодь змінить Україну.”

Чимало учасників зазначили, що окрім цінності самої програми навчання, надзвичайним став досвід комунікації з креативною молоддю з інших регіонів країни. Обмін кращими практиками, відкриття нових проєктів стали одними з найцінніших результатів програми. 

2019_11_01_0019

«Тут атмосфера повного сприйняття, це неймовірно цінно!», — поділилась Юлія, учасниця локальної школи у Харкові.

На початку реалізації програми директорка Українського культурного фонду Юлія Федів висловила надію на те, що після навчання учасники активно розроблятимуть свої проєкти та подаватимуть їх на фінансування УКФ у 2020 році в такий спосіб, щоб український споживач отримував нові культурні продукти. Як підтвердження, наприкінці програми учасники говорили про те, що  навчання та комунікація з іншими представниками сектору дали їм “ковток свіжого повітря”, поштовх для реалізації власних проєктів, розуміння, що в різних куточках України є креативна молодь, яка своїми проєктами змінює країну.

КМЗУ_робота над проектом — копия_edited

Упродовж навчання учасники в командах напрацьовували проєкти, ідеї яких виникали на стику спільних цінностей, соціального запиту та креативного підходу.

Одна з учасниць локальної школи у Львові сказала: «Підібралися такі люди, що усвідомлюєш — “реінкарнація йде”. Переосмислюєш усе: свою роботу, свої проекти, свою сім’ю, все. Важливо те, яка в тебе глибина душі. У кожного є неймовірний креатив, у кожного є багато чого повчитися».

І наостанок настанова від одного з учасників: «Я би хотів сказати всім учасникам: встигніть зробити те, що хочете. Мені дуже цікаво співпрацювати у майбутньому з вами!».


Фонд родини Богдана Гаврилишина – благодійна організація, заснована у 2017 році дружиною та дітьми видатного українця, всесвітньо відомого економіста та візіонера доктора Богдана Гаврилишина. Головною місією фонду є підтримка молодих змінотворців задля сталого розвитку ціннісно-орієнтованої України.

Український культурний фонд ‒ державна установа, створена у 2017 році, на підставі відповідного Закону України, з метою сприяння розвитку національної культури та мистецтва в державі, забезпечення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості і суспільства, широкого доступу громадян до національного культурного надбання, підтримки культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір. Діяльність фонду, згідно чинного законодавства, спрямовується та координується Міністерством культури України. Підтримка проектів Українським культурним фондом здійснюється на конкурсних засадах.


Тематика публікації:               

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії