Сталий розвиток громадської організації – партнерство та взаємодія

ННІ «Каразінська школа бізнесу» Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна продовжує Вас знайомити з модулем "Планування та організація роботи громадської організації".Запрошуємо до ...

Додано:
Kvitka

pexels-negative-space-34601

Kvitka

ННІ «Каразінська школа бізнесу» Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна продовжує Вас знайомити з модулем “Планування та організація роботи громадської організації”.

Запрошуємо до перегляду відео на тему “Сталий розвиток громадської організації –  партнерство та взаємодія”

У цьому відео ми розкажемо, як забезпечити сталий розвиток громадської організації, яка працює в соціальній сфері або сфері охорони здоров’я, на основі партнерства та взаємодії з зацікавленими сторонами. Для цього необхідно розуміти особливості ухвалення рішень в умовах невизначеності, організовувати свою роботу відповідно до цілей сталого розвитку та вміти співпрацювати зі стейкхолдерами відповідно до пріоритетних напрямів діяльності громадської організації

https://youtu.be/x4ySsUzpoB0

Довідково: Відео розроблено у ході реалізації проєкту “Розробка цифрових навчальних модулів для членів громадських організацій у соціальній сфері та сфері охорони здоров’я”, який реалізується в рамках проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що здійснюється Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Уряду Федеративної Республіки Німеччина.

photo_2023-07-22_17-52-11


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади