Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%

До вашої уваги подаємо огляд свіжого Глобального NGO Technology Report 2019, що пропонує 100+ технологічних орієнтирів для НУО та благодійних організацій у всьому світі. Дослідження показує, як ...

Слайдер ГП (5)

Громадський Простір

До вашої уваги подаємо огляд свіжого Глобального NGO Technology Report 2019, що пропонує 100+ технологічних орієнтирів для НУО та благодійних організацій у всьому світі. Дослідження показує, як організації використовують Інтернет, електронну пошту, збирають кошти онлайн, як розвивають соціальні мережі, яка продуктивність програмного забезпечення та нових технологій. 

5 721 НУО зі всього світу долучились до опитування для Глобального звіту. Опитування тривало з 1 березня 2019 по 31 травня 2019. З кожним роком все більше неурядових організацій у всьому світі беруть участь в опитуванні, цифри стають більш точними і корисними для громадських організацій.

2019

ngo2019

 

Ключове


  • 90% громадських організацій у всьому світі регулярно використовують соцмедіа, аби залучити своїх прихильників та донорів.
  • 80% НУО мають веб-сайт.  
  • 64% громадських організацій приймають пожертви через веб-сайт.
  • 71% регулярно надсилають новини електронною поштою і мають в середньому 14 021 підписників
  • 19% НУО використовують інструменти внутрішньої комунікації, наприклад, Slack.
  • 22% використовують онлайн-інструмент управління проектами, таких, як Асана.

На 51% зросли витрати на технології в 2019 році.

 

5 цікавих фактів


  • 12% веб-сайтів НУО мають живий чат

Ні в кого немає часу на чат! Це непросто, оскільки чат в часі стає все більш популярним способом спілкування відвідувачів веб-сайтів. 

  • 31% веб-сайтів НУО не мають сертифіката SSL.

Якщо на вашому веб-сайті немає сертифіката SSL, то ваш веб-сайт може бути лише старим, як це було зроблено в 90-х роках, і потребує оновлення, ви, мабуть, ставите під загрозу ваші дані і донорів. Тим більше, що Google з 1 липня 2019 року класифікує такі сайти як “Небезпечно”.

ngo20019

  • 1% некомерційних організацій приймають криптовалюту

Лише 1% некомерційних організацій приймає криптовалюту, таку як Bitcoin, яка є найпопулярнішою криптовалютою світу. 

  • 19% веб-сайтів НУО мають опції доступності

Лише  стільки сайтів є зручними для осіб із вадами зору та слуху

  • 44% НУО мають письмову стратегію для соцмереж

Соціальні медіа нікуди не щезають, а НУО тільки більше отримують переваг. Надійна стратегія в соціальних медіа допомагає некомерційним організаціям збирати все більше і більше коштів в Інтернеті, тож якщо ви думали про те, щоб збільшити свою онлайн присутність, немає кращого часу, ніж зараз.

 

А тепер давайте детельніше розглянемо, яка ситуація на теренах Європи

 

5 ключових фактів – Європа


1. 95% НУО в Європі мають веб-сайт, але лише 56% приймають пожертви через веб-сайт. Цікаво, що 26% мають онлайн-магазин, найвищий рівень у всьому світі.

2. 86% мають політику конфіденційності на своєму веб-сайті – це більше, ніж будь-який інший регіон. 40% використовують технологію шифрування для захисту своїх даних. Ці високі темпи захисту даних, ймовірно, відображають вплив GDPR.

3. Європейські НУО використовують е-маркетинг. 80% надсилають електронною поштою новини для прихильників та донорів – до 57% у 2018 році. З них, 39% надсилають оновлення електронною поштою щомісяця, 29% щоквартально та 13% щотижня.

4. 23% використовують text-to-give (СМС-благодійність), більше ніж будь-який інший регіон.  55% вважають технологію ефективною для збору коштів.

5. 42% НУО в Європі купують Google Ads, це найвищий показник. Вони також перевищують середній показник у світі для по рекламі у Facebook на 54%, у Instagram 38% та у Twitter 18%.

200019


 

 95 % НУО в Європі регулярно використовують соціальні мережі

 

  • 92% НУО використовують Facebook.
  •  51% НУО є в Instagram.
  • 68% НУО активні у Twitter.
  • 39% використовують LinkedIn.
  • 39% використовують YouTube.

 

74% погоджуються, що соціальні мережі є ефективними для створення соціальних змін

  • 44% НУО в Європі мають письмову стратегію використання соцмедіа.
  • 46% використовують календар для планування кампаній у соцмережах.
  • 27% мають систему для відстеження та звітування про відгуки/результати кампанії в соціальних мережах.
  • 95% згодні, що соцмережі є ефективними для упізнаваності бренду в Інтернеті.
  • 66% погоджуються, що соцмедіа ефективні для збору коштів в Інтернеті.
  • 72% згодні, що соцмедіа є ефективними для залучення волонтерів.

 

 Більше в Глобальному звіті

 


Останні публікації цього розділу:

Бути в тренді: як НУО створювати Reels для Instagram та Facebook

10 порад для ГО, які хочуть розробити civic tech-рішення

Реєстрація змін в громадських та благодійних організаціях: усе не так складно

11 ефективних порад для НУО в Instagram

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО