Брендинг для громадських організацій від Марини Говорухіної

Марина Говорухіна, PR-директорка Центру інформації про права людини, незалежна PR-консультантка відповідає на запитання Громадського Простору для "Бази Знань". Протягом наступних кількох днів Марина ...

бренд

Громадський Простір

Марина Говорухіна, PR-директорка Центру інформації про права людини, незалежна PR-консультантка відповідає на запитання Громадського Простору для “Бази Знань“. Протягом наступних кількох днів Марина розповість про різноманітні аспекти комунікації, брендингу, PR-стратегії для громадських організацій. Цього разу експертка розповідає про:

брендинг для громадських організацій

“Сьогодні ми поспілкуємося про брендинг. Я дам вам декілька дуже коротких порад. Якщо ви їх виконаєте просто зараз, вони зможуть допомогти вашій організації стати кращою. Отже:

Перша порада: знайдіть три особливості, які підкреслюють унікальність вашої організації. У чому ви унікальні? Будь ласка, не кажіть: у нас класний колектив у команді, або у нас офіс у центрі міста, або ми робимо моніторинг… Це насправді роблять всі. Чим ви відрізняєтесь від тисяч українських організацій? В чому ваша особливість? В чому ваша відмінність? Якщо ви можете це знайти і сформулювати, то це перший крок до того, аби бренд вашої організації  став успішним.

Марина Говорухіна

Отже, ви це зробили – ви сформулювали хоча б три унікальні особливості вашої організації.

Далі йде перевірка. Підіть на вулицю, зустріньте перехожого, розкажіть йому про вашу організацію і попросіть у нього десять гривень. Якщо це спрацює, то це означає, що ви знайшли унікальні особливості, які дійсно цікаві людям. Якщо вони нецікаві, відповідно, результат буде таким, що вам грошей ніхто не дасть.

Нещодавно ми із Центром інформації про права людини провели такий експеримент. За двадцять хвилин наші активісти зібрали сорок гривень, тобто чотири активісти по десять гривень – чудовий результат. Спробуйте й ви. 

Далі. Напишіть “некролог” вашої організації. Уявіть, що минуло двадцять років. Ви досягли усіх своїх цілей, які ви поставили. Напишіть, як це виглядає. Напишіть, що ваша організація зробила, чого їй вдалося досягти, про що ви шкодуєте, чим ви навпаки – пишаєтеся. Насправді такий некролог після цього допомагає зорієнтуватися, чи в правильному напрямку ви зараз рухаєтеся.

Остання порада по брендингу на сьогодні – подивіться на ваші проекти і скажіть: коли ви останнього разу робили проект, про який можна сказати: “Вау!“? Якщо про жоден, це погано. Якщо ви знайшли хоч один, подивіться, чому всі ваші проекти не можна визначати таким словом, як “Вау”. Якщо ви будете робити ВАУ-проекти, то це означатиме, що ваша організація успішна й привертає увагу. І найголовніше, що вона відрізняється від інших – люди можуть вирізнити її з-поміж тисяч інших громадських організацій. Люди будуть довіряти їй. Насправді, це і є успіх”.

____________________________________________

 

Ілюстрація Віталія Ніщименка


Останні публікації цього розділу:

Юридичні аспекти для волонтерів/ок: підсвічуємо важливості

Як перетворити штучний інтелект на свого помічника: поради та інструменти для НУО

Коли крапка має значення. Подібні назви ГО — що каже закон?

Які дані про кандидата/ку на посаду роботодавець вимагає на законних підставах?

Як (не)писати на "Громадський Простір": поради для користувачів/ок Порталу

Ви ФОП чи юридична особа з Херсонщини? Змінювати місце реєстрації не потрібно